1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanoss

daanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    duivels aantal;)

2. FuSionZ

FuSionZ Guest

Iemand die wat weet over de multiplayer? en kan je ook vrij rondlopen met multiplayer zoals bij crackdown met je vrienden!

En kan je weer in vliegtuigen en heli's?

3. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast ik vindt 't ook meevallen. Ik denk dat 't voor mij een special edition wordt. :cool:

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je hebt wel een beetje onder een steen gelegen he ;) Ze hebben meteen bekend gemaakt dat er geen vliegtuigen inkomen.

En over de multiplayer is nog niets bekend behalve dat hij 'goed aansluit bij de singleplayer'. Dus ik hoop op co-op door de stad rennen via xbox live (Nicco en Roman)!

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Als het maar niet hetzelfde word als Saints Row want dat was in mijn ogen mislukt. Hoop dat het niet ten koste gaat van de Singleplayer.

6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    de game komt toch eerder in amerika uit dan in europa (nog altijd enkele dagen gescheeld met de release) En ik ga van ongeveer 1 april tot 15 april naar new york. Dus als ie regio vrij is dan neem ik er eentje mee:p

Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je er dan meteen een paar mee neemt kun je misschien nog wel wat € scoren op bijv. de Xbazar. :b:

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je daar bij? de release scheelt vaak maar enkele dagen, vaak 3,

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Met San Andreas had Amerika hem 3 dagen eerder. Verwacht dat nu maar ook, was altijd zo bij de GTA's.

10. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan echt niet wachten :)
    Ik zie dat je niet in vliegtuigen kan, kan je wel in heli's?

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep, heli's en boten kunnen ook

12. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is er nog helemaal niks bekend over de multiplayer? Wanneer komen ze hiermee naar buiten, want waarom zou ik een game pre orderen wanneer de helft nog niet bekend is.

Ik weet het, het is GTA daarom pre order je nu al.

13. Remco

Remco Guest

Omdat de MP niet hetgene is waarvoor mensen deze game kopen..
    Het is pure SP wat GTA maakt tot wat het vandaag de dag is: een geweldig Free Roam game, wat in mijn opinie, het beste in zijn soort is. En daarom kan de MP me geen flikker schelen en heb ik deze geweldige toptitel gepre-ordered.

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    als er multiplayer in komt, dan moeten ze wel gewoon doen dat de multiplayer gewoon in liberty city is, en niet zoals in saints row dat het in een arena ofzow is

Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep, GTA = single player. Met z'n tweeën is het...leuk, maar het speelt niet echt lekker. Dit is gewoon echt een game dat je in je eentje moet spelen vind ik.

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    idd heb het ff veranderd de gta games kwamen enkele dagen eerder uit in europa dan usa. Heb het aangepast.

De reden dat er geen vliegtuigen ter beschikking zijn in gta4 is dat je met een vliegtuig eigenlijk niks kan in een grote stad als new york. Tja... 9/11 nadoen maarja de twin towers zullen er niet inzitten. Maargoed dat er helicopters zijn. Lijkt me wel echt weer vet als je kan basejumpen vanaf het empire state building.

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik zal geen nee zeggen tegen een 2 player free roaming mode. het is inderdaad meer een sp game, maar Co-Op kan ook zeer geniaal worden;)

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de reden dat iedereen zegt dat deze game alleen sp is omdat rockstar nooit veel geinvesteerd heeft in de multiplayer, zoals hierboven gezegd word zou een coop heel erg vet zijn,
    gta II vond ik dat al vet! hoewel dat niet echt coop was

19. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp jullie reacties, maar als r* nu met een supervette co-op komt zullen de pre orders vet omhoog knallen. Vind het gewoon vaag dat het zolang duurt voordat er ook maar iets bekend wordt gemaakt over de het multiplayer gedeelte. Ik ben het verder wel met jullie eens, kopen doe je hem toch voor de SP.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het gek dat het zolang duurt voordat er sowieso íets bekend gemaakt wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina