1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Rockstar wilt niet veel bekend maken. Kijk het verschil met info van San Andreas en IV. Bij San Andreas was er om de week wel veel info + screens. Ik vind het eerlijk gezegd wel beter zo, als we over een maandje/maanden eindelijk IV kunnen spelen en zoveel nieuwe beleven wat niet was bekend gemaakt dan word het alleen maar beter.

2. FuSionZ

FuSionZ Guest

Als je op google kijkt bij releases Gta dan is het allemaal helft van 2007 of nog vroeger:lol:

Maar als hij in april komt ben ik tevreden.

Ik haal hem toch wel, alleen die vliegtuigen vond ik altijd wel het leukste:)gewoonweg omdat weinig andere games het hebben.

Maar de graphixs zijn ook erg goed. Kan niet wachten!:thumbs:

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Special Edition voor verjaardag, ben dan toch jarig ongeveer. :)

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in San andreas kon je altijd fucknig hoog vliegen, en als je er dan uitsproing met je parachute, bleef je echt belachelijk lang zweven, dat vond ik echt 1 van de leukste dingen in het spel\o/

of op 1 van die drukke straten landen in las vegas:)
    als ik er zo over nadenk is het toch wel jammer dat IV die niet meer heeft..
    maar ze zullen het vast wel voor een goeie reden gedaan hebben,

5. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is de excte releasedate al bekend?

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Of gewoon heel hoog vliegen, dan naar beneden springen en je vliegtuig volgen dan zag je hem echt neerstorten en dan zo'n explosie. Was echt geweldig, vind het ook erg jammer dat het er niet in zit. Vliegen was echt een favo onderdeel bij San Andreas.

VWTDIGT = Rockstar heeft nog geen officiele releasedate gegeven. Ik gok op een April Release, dit omdat Bully in Maart uitkomt en Februari nog wat te vroeg is. Iemand van Xboxhome heeft een reactie op Budgetgaming geplaatst dat hij op 25 April zal uitkomen, Rockstar was volgens hem al bezig met marketing. Ik zeg niet dat je het moet geloven maar het zou best wel eens kunnen.

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bully is wel een remake hea...maar April is niicceeee!!

8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    9/11 is nog altijd een grote ernstige gebeurtenis. Het staat in ieder zn geheugen voor altijd gegrafeerd. Ook in die van mij. Misschien ook in die van de makers van GTAIV. Oftewel misschien is dat de reden dat er geen vliegtuigen in het spel zitten?

9. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat er geen vliegtuigen in het spel zitten omdat de spelwereld niet zo groot is. Er zitten wél helikopters in. \o/

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    boeien dan gooi je toch gewoon je heli in Empire state building als je die drang hebt

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Rockstar heeft echt schijt aan alles hoor als je in de vorige delen kijkt.

12. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Amen. :lol:

13. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    dan moeten er ook een parodie op het world trade center in. Dan maakt dat ook geen ene hol meer uit. In Driver 4 stonden ze er ook (in het gedeelte van 1975 ofzo maar toch)

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom zou dat moeten als het afspeelt na 2001? Dan is het al gebeurd en bestaat er geen wtc meer. Dus ook niet in het spel. Als het spel voor 2001 afspeelde, dan zat het er waarschijnlijk gewoon in.

15. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49

Liberty City is gebasseerd op New York. En bij New York horen gewoon de twin towers. Dus ik zeg erin die hap.

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Bij New York na 2001 horen helemaal geen Twin Towers meer. Je kunt er over praten wat je wil, maar ze zijn er niet meer. Als je dan een spel gaat baseren op New York na 2001 dan moet je er geen Twin Towers in doen. Ik snap je punt wel hoor. Als je aan New York denkt, dan weet je wat er is gebeurt en je weet dat de Twin Towers er stonden.

17. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    nja ik vond de vliegtuigen inderdaad ook heel vet maarja het spel is nog niet uit mischien komen ze nog

Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    flying cars cheat kan daar ook leuk mee worden:9

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Daar ben ik dus eigenlijk bang voor. Of ze wel cheats in deze GTA gaan stoppen. Echt ik had altijd een Save Game zonder cheats en een met Cheats, die cheats van GTA waren echt altijd meesterlijk goed! _O_

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GTA en dat soort shit zijn de enige games waar ik cheats gebruik. Gewoon omdat het het spel veel leuker maakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina