1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    DAt 538 is helemaal niks gewoon amerikaanse radi zeg maar vond het altijd heerlijk om met een muziek door de stad te rijden.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    29 April komt hij uit! Bevestigd door Rockstar! _O_
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/_O__O_\o/
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    3 Maanden en 5 Dagen. Dat worden 3 lange maanden! Maar als het eenmaal zo is! \o/ Weet niet precies wanneer de Examens zijn maar dan ff niet, en daarna non stop IV :thumbs:

    Edit = Is trouwens Wereldwijd op 29 April, dit keer Amerika niet eerst dus.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  5. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    29 April is midden in de meivakantie :) Mja laat ik nou net vrijdag 2 mei weg gaan na Barcelona... kan ik hem nog niet spelen :9
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ohja, je hebt helemaal gelijk, lekker! _O_
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker lekker, ik krijg de speciale editie voor m'n verjaardag, kan echt niet wachten, vooral de Soundtracks lijken me leuk, iets wat modernere muziek, en vond de tracks van alle GTA's wel wat hebben.
     
  8. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    wat houd die special edition precies in?
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    GTA IV releasedatum onthuld

    Door Rene Groen op 24-01-2008

    Dé game van dit jaar? Het zou zomaar eens Grand Theft Auto IV kunnen worden, grote vraag was alleen wanneer het spel nou eigenlijk uit zou gaan komen.

    Gelukkig hebben we nu het antwoord op deze vraag, op 29 april zal het spel wereldwijd uitgebracht gaan worden voor de Xbox 360 en PlayStation 3.

    Samen met de releasedatum hebben we ook nog wat andere nieuwtjes over de game:

    - Karakters zien er vaak anders uit wanneer je ze meerdere keren tegen komt, het is dus niet zo dat ze steeds dezelfde kleren dragen zoals in voorgaande GTA's het geval was.

    - Wanneer je met een geweer lockt verschijnen er acht paarse segementen binnen het target die de gezondheid van dit target bepalen. In free aimong mode zie je deze segementen niet.

    - De duurdere auto's hebben een beter GPS systeem dan de goedkopere.

    - Je mobiele telefoon kan gebruikt worden om te luisteren naar een radiozender, hierdoor kun je dus altijd naar muziek luisteren en niet alleen in auto's.

    - Het weersysteem van GTA IV kent geen seizoensinvloeden, er zal dus geen sneeuw vallen.

    - Poolen, eten, darten, drinken en bowlen zijn slechts enkele van de activiteiten waarmee je een relatie op kan bouwen met een vriend. Via je mobiele telefoon kun je deze activiteiten, via een menu, selecteren. Pas wel op bij het drinken, wanneer je teveel drinkt zal Niko dronken worden en zegt zijn radar: 'You are drunk. Your vision is blurred', waarna de camera begint te schudden en je lastiger kunt lopen of auto kunt rijden.

    Nu we het toch over GTA IV hebben, Barrera (Rockstar) heeft aangegeven dat de Xbox 360 versie geen harde schijf nodig heeft om het spel te kunnen spelen.
     
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet!
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Lol darten :p Als je daar goed in bent kun je een dikke pens ulocken ofzo
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net effe bij mijn lokale gameshop geweest en effe op de lijst laten zetten was wel de tweede op de lijst.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    -Soundtrack cd.

    -Speciaal kluisje met sleutel (aan sleutel hangt GTA logo keychain)

    -GTA 4 sporttas. (geen rugzak, maar zo'n weekend tas)

    -Artbook

    En spel natuurlijk.



    [​IMG]
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    eindelijk een release datum. Super! Kan niet wachten. Ga begin april naar new york dus komt prima uit.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Opzich zou ik die special edition wel willen hebben. Is het echt noodzakkelijk om deze te pre-orderen die special edition ? Ben namelijk echt een hele grote GTA Fanboy, en 30 euro extra betalen voor die extras lijkt me wel leuk, maar dan moet ik hem wel op de release binnen hebben.
     
  16. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop toch lekker de normale editie, net alsof ik op school met een GTA-tas ga lopen |:-
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    de special edition... ik zou het voor de soundtrack doen. Maarja die kan je vast wel downloaden dus ik ga gewoon voor de normale edition.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    dat het maar snel 29 april is.Voor het beste game van 2008
     
  20. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Sickkkkkk, die getunede 'Phantom' ziet er vet uit.

    29 April 8)!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina