Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    FRS legt de nieuwste games standaard 1 of 2 dagen voor de release al in het vak. Dus zeker niks pre-orderen=(

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja man wat een sukkel ben je wel niet als je hem van te voren besteld omdat je wellicht gewoon moet werken onder winkeltijden en dat hij dan op je deurmat een paar dagen later valt, maar dat je dan nog wel korting hebt en eventueel een pre-orderkit.

Dan ben je pas echt een noob.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice Shadow, die kende ik nog niet.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zijn die screenshots uit filmpjes of echt als je in een huis loopt?

Zou nml erg tof zijn als de gebouwen zo gedetailleerd zijn van binnen met meubels en dergelijke.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja maar als je dan 10 euro korting krijgt is het natuurlijk anders 8).

7. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dit gaat net als met AC, winkeliers moeten tekenen dat ze de game niet eerder in de winkels neerleggen tenzij ze bericht krijgen dat het wel mag dus pre-orderen heeft zeker wel zin.

8. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ons dan maar lekker pre order noobs zijn, wij hebben teminste geduld om te wachten op de game:):

9. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja en de pre-order prijzen liggen toch een paar euro onder de (vermoedelijke) retail prijs.

kan me niet voorstellen dat GTA strax in de winkel ligt voor 50 euro. alleen jammer dat ik m al in september had gepre-ordered. nu is ie 2 euro goedkoper bij een andere winkel:mad:

10. Tepel

Tepel ADDICT

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste pre-order losers hebben dat dus zeker niet. Je had ze moeten horen toen COD4 uit kwam. Ik heb ze echt uitgelachen :lol:. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik een spel niet kon kopen in de winkel op de releasedag. Ik wacht gewoon geduldig op de release datum.

Laatst bewerkt: 28 jan 2008
  11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vind het altijd zo stom dat iedereen het woord noob overal voor gebruikt zonder dat ze weten wat het betekent.

Vroeger had je mensen die waren nieuw op een forum, of in een spel en die hadden wat uitleg nodig.

Die noemden we newby's. Als je een newby tegenkwam dan hielp je hem gewoon en legde uit hoe dingen werkten.

Andersom als je zelf ergens nieuw was kreeg je ook hulp.

Newby->Newb->Noob is het later geworden.

Alleen nu wordt het door kinderen gebruikt die nooit aardig zijn tegen noobs en die het alleen als scheld woord gebruiken.

Soms is een spel net een dag uit en worden mensen al voor noob uitgescholden terwijl iedereen nieuw in het spel is.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    'Noob' is overrated, iedereen gebruikt het tegenwoordig voor van alles. :)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die gast moet gewoon geen media aandacht krijgen, hij doet het alleen maar voor de aandacht.

15. Tepel

Tepel ADDICT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht altijd dat een noob een sulletje was (iets in de richting). Ik heb er ook nooit naar gevraagd wat het eigenlijk betekende.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je zou eens moeten kijken hoe mensen in het echt zijn. Vaak zijn de mensen die het woord noob het meest gebruiken sulletjes die op school gepest worden.

Die gamen dan superveel 1 spel en schelden dan de mensen die af en toe eens spelen uit voor noob omdat ze niet niet zo goed zijn als de die hard gamer.

17. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    noob stamt idd af van newby. vroeger noemde je iemand een newby als hij/zij gewoon nieuw was (zoals al gezegd)

noob (of n00b...) werd vooral gebruikt als mensen met ontzettende domme vragen kwamen die je gewoon in de handleiding (van een spel, programma, etc) kon vinden (vandaar RTFM!, Read the F*cking Manual!) ; die newbies waren gewoon te lui.

nu is het zo dat kids woorden lukraak gebruiken. en het stoort mij ook, net als anderen kennelijk, dat mensen tegenwoordig helemaal niet aardig doen tegen nieuwkomers.

anyway, noob is hier niet op zn plaats. sowieso is het raar om mensen te gaan uitlachen vanwege hun manier van games kopen. persoonlijk vind ik dát juist sullig (geeky/nerdy, etc:)). ik bedoel...laat mensen gewoon zelf weten hoe ze iets kopen.

18. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je gelijk in ja :9 was laatst ook mn eerste potje burnout online, al die lui oh daar hebben we een noob blabla, maar ik ownde ze toch ff dik :p ik vind het ook maar sneu hoor, kijk hij is nieuw laten we hem maar pakken etc. ik vind het leuker om iemand te helpen die nieuw is daar door houd je je reputatie ook hoog inplaats van ze maar lekker links laten liggen en afmaken

19. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    29 april... 30 april koninginnedag = vrij

1 mei hemelvaart = vrij
    2 mei atv dag = vrij

joepie :D

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik weet niet of je nog op school zit, maar in die tijd heb je meestal vakantie = nog beter! :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina