ik vind het jammer, echt jammer. Sterker nog ik vind het kut. Maar aan de andere kant ook weer niet. Misschien dat ze nu overwegen om de harddisk standaard te gebruiken voor deze game. Ze kunne de game nog mooier, beter en leuker maken. Maar komop, hoeveel toppers hadden we eigenlijk voor volgend jaar klaar staan voor de 360? Alan Wake, Resident Evil 5... Dat is alles. Alle andere toptitels komen dit jaar uit. Mass Effect, biochock, halo 3, assasins creed, guitar hero 3, rockband en noem maar op. Nou ik vermaak me wel tot voglend jaar. Mensen met een ps3... die zijn pas genaaid. Lair valt gruwelijk tegen schijnt volgens de eerste revieuw, gta uitgesteld... die hebben alleen heavenly sword.
Been there done that. Ik denk dat iedereen wel eens heeft meegemaakt dat een goede game werd uitgesteld. Het moet tegenwoordig allemaal beter en mooier en jah dan krijg je dit soort taferelen. Maar ik blijf een half jaar wel erg veel vinden, je ziet die van te voren aankomen, maja. Het spel wordt er alleen maar beter op moet je maar denken
Ik hoop dat Halo 3 niet uitgesteld gaat worden... je weet maar nooit he! Assasins Creed zou ook al lang uit zijn, maar is ook flink uitgesteld... het wordt er alleen maar beter op!! Het heeft voor- en nadelen!
Kan leuk worden als de rest van het forum morgen wakker wordt en dit leest. Maar goed: Stond 2 pagina's terug al maar aan die laatste zin kan je zien dat ze gewoon hele hoge eisen stellen en dan is dit het gevolg
sirieus man dit kunnen ze niet maken ik was aan het af tellen het spel kwam uit in me vakantie z'n perfecte datum maar nee die vuile donut vreters daar in rockstar north moeten langer w8ten i'm gonna kill sombody if i don't get a GTA IV right now
Echt fucked up dit! Gelukkig dat Halo 3 uitkomt in september maar Gta stond echt bovenaan mijn verlanglijstje en nu ken ik nog langer wachten en niet een week maar gewoon een fucking half jaar!
Wat ik echt zo walgelijk vind is dat ze hier nu pas mee komen, maar wel lekker een trailer releasen waarin oktober als release staat en al dat gelul..alsof ze toen niet allang wisten dat ze dit niet gingen halen. Ik huiver nu al voor een Assasin's Creed delay,..of Mass Effect, BIA:HH..etc..
Misschien is dit weer net zo een grap als met de Halo 3 coop kwestie? Iedereen even naaien en dan weer terug draaien, zodat de hype weer groter wordt?
tsja, jammer, maar meer ook niet, want tsja, er komen genoeg toppers uit, en in die maand ga ik dan hl: orange box kopen, kijk normaal zou ik dit heel erg vinden, maar er is genoeg te doen, dus scheit, wel jammer voor die mensen die de aankomende games niet leuk vinden, en april, vind ik een mooie maand, meestal komen er dan niet alteveel games uit, en met gta ben je wel een poosje bezig, dus ik vind het zker niet erg. wel grappig, dat er opeens 2 paginna's vol zijn geschreven in de afgelopen 2 uur, ipv de afgelopen 2 dagen, door dit nieuws xD
Ik vind een uitstel van 3 kwartalen wel erg veel, de tijd dat ze hier nu voor uitleggen moeten ze wel iets heel erg groots van plan zijn. Trouwens sommige zitten wel te zeggen niet zeuren er komen genoeg andere toppers uit 'Halo 3' 'Bioshock' 'Assassins Creed' maar er zijn genoeg mensen die helemaal niks van deze games hoeven hebben. En dus nu erg teleurgesteld zijn omdat de enige game waar ze op verheugde nu niet door gaat. Btw op de officiele site staat die nog op 10.16.07 dus wie weet.
meen je niet he ! hoe kunnen dan zulke grote reclame's maken in NY enzo en over de hele wereld .. en dan nu met uitstel komen
Ik had al een coundown op mijn computer , 78 dagen, nu dus nog meer maarja kan er mee leven maarja het is facking niet normaal