1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, dit is nou de game waar ik het meeste zin in heb sinds GTA:confused:A, en nu dit :'-(

    Waarom... Waarom!?! :'-(
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klote dat hij uitgesteld is, maar genoeg toppers op het einde van dit jaar voor mij.
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik vind het jammer, echt jammer. Sterker nog ik vind het kut. Maar aan de andere kant ook weer niet. Misschien dat ze nu overwegen om de harddisk standaard te gebruiken voor deze game. Ze kunne de game nog mooier, beter en leuker maken. Maar komop, hoeveel toppers hadden we eigenlijk voor volgend jaar klaar staan voor de 360? Alan Wake, Resident Evil 5... Dat is alles. Alle andere toptitels komen dit jaar uit. Mass Effect, biochock, halo 3, assasins creed, guitar hero 3, rockband en noem maar op. Nou ik vermaak me wel tot voglend jaar. Mensen met een ps3... die zijn pas genaaid. Lair valt gruwelijk tegen schijnt volgens de eerste revieuw, gta uitgesteld... die hebben alleen heavenly sword.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Been there done that. Ik denk dat iedereen wel eens heeft meegemaakt dat een goede game werd uitgesteld. Het moet tegenwoordig allemaal beter en mooier en jah dan krijg je dit soort taferelen. Maar ik blijf een half jaar wel erg veel vinden, je ziet die van te voren aankomen, maja. Het spel wordt er alleen maar beter op moet je maar denken :)
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Halo 3 niet uitgesteld gaat worden... je weet maar nooit he!

    Assasins Creed zou ook al lang uit zijn, maar is ook flink uitgesteld... het wordt er alleen maar beter op!!
    Het heeft voor- en nadelen!
     
  6. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    nee!!!!
    dat was het dan me leven heb geen zin meer ik ga zelfmoord plegen:'-(
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    zoiets jah....

    KUT!!!
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan leuk worden als de rest van het forum morgen wakker wordt en dit leest|:-. Maar goed:

    Stond 2 pagina's terug al maar aan die laatste zin kan je zien dat ze gewoon hele hoge eisen stellen en dan is dit het gevolg
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  9. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    sirieus man dit kunnen ze niet maken ik was aan het af tellen het spel kwam uit in me vakantie z'n perfecte datum maar nee die vuile donut vreters daar in rockstar north moeten langer w8ten:mad:
    i'm gonna kill sombody if i don't get a GTA IV right now
     
  10. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt fucked up dit!

    Gelukkig dat Halo 3 uitkomt in september maar Gta stond echt bovenaan mijn verlanglijstje en nu ken ik nog langer wachten en niet een week maar gewoon een fucking half jaar!
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik echt zo walgelijk vind is dat ze hier nu pas mee komen, maar wel lekker een trailer releasen waarin oktober als release staat en al dat gelul..alsof ze toen niet allang wisten dat ze dit niet gingen halen.

    Ik huiver nu al voor een Assasin's Creed delay,..of Mass Effect, BIA:HH..etc..
     
  12. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit weer net zo een grap als met de Halo 3 coop kwestie?
    Iedereen even naaien en dan weer terug draaien, zodat de hype weer groter wordt?
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Miljarde!!!
     
  14. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het een beetje te hoog naar je bol gestegen jongetje!|:-
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja, jammer, maar meer ook niet, want tsja,

    er komen genoeg toppers uit, en in die maand ga ik dan hl: orange box kopen,

    kijk normaal zou ik dit heel erg vinden, maar er is genoeg te doen, dus scheit,
    wel jammer voor die mensen die de aankomende games niet leuk vinden,

    en april, vind ik een mooie maand, meestal komen er dan niet alteveel games uit, en met gta ben je wel een poosje bezig, dus ik vind het zker niet erg.

    wel grappig, dat er opeens 2 paginna's vol zijn geschreven in de afgelopen 2 uur, ipv de afgelopen 2 dagen, door dit nieuws xD
     
  16. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, Jammer, Jammer, Jammer. Blijkt maar weer dat releasedata's zelden kloppen :mad:
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vind een uitstel van 3 kwartalen wel erg veel, de tijd dat ze hier nu voor uitleggen moeten ze wel iets heel erg groots van plan zijn. :eek:

    Trouwens sommige zitten wel te zeggen niet zeuren er komen genoeg andere toppers uit 'Halo 3' 'Bioshock' 'Assassins Creed' maar er zijn genoeg mensen die helemaal niks van deze games hoeven hebben. En dus nu erg teleurgesteld zijn omdat de enige game waar ze op verheugde nu niet door gaat.

    Btw op de officiele site staat die nog op 10.16.07 dus wie weet. :)
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    meen je niet he !

    hoe kunnen dan zulke grote reclame's maken in NY enzo en over de hele wereld .. en dan nu met uitstel komen
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff.de datum stond al zo lang vast en nu vershuiven ze hem naar april.
     
  20. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al een coundown op mijn computer , 78 dagen, nu dus nog meer:eek: maarja kan er mee leven;) maarja het is facking niet normaal
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina