1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mercenaries 2 kan ook in dat rijtje

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    En Prototype :thumbs:

3. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de filmpjes gecheckt en kan echt niet wachten tot april. :)

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Enigste games die ik een kans geef dat ze een klein beetje in de buurt komen van gta zijn Saint's Row (deel 1 was heel goed) en Maffia. Maarja GTAIV wint gewoon de strijd dat is duidelijk alleen de naam verkoopt al erg goed.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwtjes!

-The preview was based on the PlayStation 3 version of the game. This is the first time (as far as we are aware) that the PS3 version has been previewed by the gaming press.

-The faster you tap X, the faster Niko runs. He doesn't appear to get tired.
    Major collisions on motorbikes cause the helmet to fall off. You can see it fall onto the ground.

-Heavy fire will scar - and permanently destroy - parts of the environment.

-They previewed a mission called "To Live and Die in Alderney," which is the second part of "Truck Hustle." The second mission is called "Jamaican Heat," and acts as a tutorial for the new cover/targeting system. The third mission is called "Jacob's Ladder," and the fourth (and final) mission is called "Harbouring a Grudge." This mission introduces an Irish character called Patrick McReary, who is related to Francis.
    The mobile phone can be used to call the police, the paramedics, and the fire department.

-There are 18 radio stations in GTA IV - one of which is Russian. All of these stations can be accessed via the mobile phone.
    You can take photos with the mobile phone and upload them to the police computer.

-Health is represented by a green semi-circle on the left side of the radar, and a right semi-circle represents armour. You can restore health by resting, by using medical kits, and by eating.

-In taxis, you can ask the driver to change the radio station by pressing D-pad left or right.

-The GTA 4 equivalent of the Lincoln Tunnel is known as the Booth Tunnel.

Screenshot:

http://media.gtanet.com/images/PSM3-big.jpg

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=311011

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat Niko niet moe kan worden van veel rennen vind ik best vreemd. GTA IV wil realistisch over komen maar tegelijkertijd halen ze zoiets als dat eruit heb ik begrepen, vreemd.

Ik ben trouwens persoonlijk heel erg benieuwd naar de soundtrack van deze nieuwe GTA, de vorige waren echt allemaal super goed:)

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    het was een demo die ze speelde. in veel demo's gebruiken ze dat ze niet dood of hier vermoeid kunnen raken.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Er is bekend dat er een nummer van Neyo en R. Kelly in zit. Ook is een radiostation helemaal met Russisch muziek, denk dat daar ook King Ring inzit ( Van Trailer 3 )

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    King Ring is wel een tof nummer. In de filmpjes van GTA IV zat ook al goede muziek vind ik. In GTA:confused:A was het echt heerlijk om gewoon een beetje te cruisen met de radio aan, want die muziek was echt geweldig. :9

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb je het over het bedrijf, zelf koop ik ze allebei en dan zeg ik pas welke ik beter vind.

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Is dat altijd altijd of de volgende keer als de game er uit is geweest is het weer terug? Het klinkt wel tof maar volgens mij is het gewoon ''staged'' vernietigings plekken. :eek:

Dadelijk kan je het vrijheidsbeeld neer halen. :+

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  12. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    idd je kan pas beoordelen als je gespeelt hebt, maar niet vooral. Maar als je na het verleden kijkt van de vorige delen van de games dan schat ik alleen Saints Row in die het dichts in de buurt komt van gta.

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reken andere games ook niet mee, het is gewoon GTA en SR.

14. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Zou dit de map kunnen zijn?

15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hem geloof ik ja, zag hem al op de officiële site staan.

16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij inderdaad wel ja ,Die map is namelijk op meerdere site's te zien.
    Misschien hebben ze allemaal dezelfde bron dat kan natuurlijk ook nog.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik hoop dat er weer een Classic Rock station in GTA IV komt. K-DST uit GTA SA was echt geweldig.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dat is de map ja, check GTAIV.com daar zie je alles. ;)

19. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die map ziet er echt zo gruwelijk uit he, er zijn al Gameplay filmpjes maar die ga ik niet eens kijken, want ik wil dat het spel een verassing blijft.. ;)

20. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    Liberty City bestaat uit vier van de vijf boroughs (stadsdelen) uit New York, namelijk Algonquin (Manhattan); Bohan (de Bronx); Broker (Brooklyn) en Dukes (Queens). Daarnaast is er ook een gedeelte gebaseerd op New Jersey onder de naam Alderney. De vijf stadsdelen zijn verdeeld over vier grote eilanden.

Ik neem aan dat elk stadsdeel een eigen gang heeft en dat die elkaar vollop afslachten.

Hier de New York Skyline tegenover de Liberty City Skyline.

de brooklyn bridge (in de game broker bridge)

/Mod Triple post samengevoegd - the Matrix

Laatst bewerkt: 11 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina