1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    de Thunderbolt, deze achtbaan bestaat niet meer maar daar is de screamer in GTAIV op gebasseerd
    [​IMG] SCREAMER

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zou de screamer ook rijden in GTA4?

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik hoop wel dat er fietsen zijn, beste voertuigen in San Andreas! :thumbs:

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wat? Een achtbaan midden in de stad?

5. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet midden in de stad

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    is in het echt toch bij Coney Island toch??

7. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel grappig als je in die achtbaan kan.

8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal er niet alleen voor de sier staan, dus er zullen zich ongetwijfeld missies afspelen. Maar of je er ook in kan... laat mij er maar met mijn fiets overheen crossen! ;)

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Laten we hopen van wel, dat zou wel onwijs zijn! :+ \o/

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Het lijkt me zo cool als je het besturingssysteem van die achtbaan kan hacken ofzo, dat dat karretje dan die bocht neemt en ontspoort, recht op de autoweg :cool:

11. Remco

Remco Guest

haha geweldig! Dit soort fantasieën zie je ook alleen maar bij een game als GTA, maar t blijft mooi..
    Zou toch ongelooflijk vet zijn als het echt kon8) Bij rockstar weet je t namelijk nooit, ze zeggen het ene maar doen het andere.. Ik moet nog maar eens zien hoe 'realistisch' het wordt;)

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel benoemenswaardig dat er beweerd wordt dat iets "permanent" kapot kan in de stad. Dus als je een lantaarnpaal omver rijdt, komt ie niet meer terug. Zelfde als je een stoplicht omver maait, of zit die optie er sinds GTA 2 niet meer in? Ben even de recente herinneringen van SA verloren.

Om maar eens een paar voorbeeldjes te noemen. Lijkt me wel lachen als er elke keer een paar bouwvakkers langs hoppen om alles wat jij gemolt hebt op te knappen.

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    en daar net een C4(of ander explosief) en het zelfde gebouw incl. bouwvakkers opblazen, zodat je een heel huizenblok de vernieling in werkt:+ jammer dat ik dan moet wachten tot de xbox 720..

14. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    ja klopt, maar die staat er sinds 2000 niet meer hij is afgebroken. Tenminste dat had ik gelezen.

Maar dat lijkt me niks als de stad permanent kapot gaat. Dan staat er na enkele dagen geen enkele lantaarnpaal meer, laat staan stoplichten. Maar misschien is het wel idd leuk als er van die ibn ers af en toe met zo'n autootje langskomen om alles wat jij gekaait hebt te komen maken haha

En over die 8baan. Neem toch op zn minst aan dat je erin kan. Een submissie ofzo, net als johan vlemmix 25 uur achter elkaar in de achtbaan zitten dat je dan een archievement krijgt.... (nee is toch echt niks)http://frontpage.fok.nl/nieuws/87656

15. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    by the way, deze variant op de Renault Megane Estate ziet er wel vet uit.

[​IMG] en de metro... leuk als je die zelf kan besturen en net zoals in gta1 dat je hem vollop tegen een andere metro jaagt dat ie ontploft (dat je er nu net op tijd uit kan springen natuurlijk). Kan me eigenlijk niet herrinneren of dat in gta 3 en san andreas kon

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    plaatjes doen het niet... en volgens mij kon je in SA wel de trein besturen en laten ontsporen.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Trein ontsporen bij San Andreas was de bom! Dat deed ik echt altijd, zo vet was dat. Treinen en fietsen waren de shit! _O_

18. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shit ik kan echt niet wachten8)
    die droge reclame voor dat ierse café vond ik ook heel vet\o/

en ik hoop ook dat het spel zich niet alleen op de grond afspeelt maar ook op de top van gebouwen a la crackdown;)

19. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen zaterdag nog even zo'n christmas preorder gekocht bij Mediamarkt.. maar ligt er op de ~29ste dan een exemplaar voor me klaar?

20. SysanApse

SysanApse Guest

Als dat de release datum is , dan ja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina