1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Toen ik vanochtend op school zat en dit topic checkte en zag in die link gtaiv coming augustus. Ik dacht bullshit! Toen zag ik dat het van GTA4.net kwam en dacht ohnee toch niet weer uitgesteld he, hele hartaanval. Gelukkig was het de content maar! :cool:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    hier betaald microsoft 50 miljoen voor.... (als het waar is)

4. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik wel zwaar benieuwd wat voor een multiplayer modes ze wel hebben toegevoegd!

Nog 2,5 maand te gaan en nog niks gehoord over dit onderwerp.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik zie mp verder helemaal niet zitten voor dit spel. Het was me voornamelijk te doen om co-op. Wordt dus alleen genieten van de sp voor mij.

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik denk niet dat je veel van de Multiplayer moet verwachten, denk zelf zoals de PSP GTA's maar dan wat uitgebreider.

7. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch wel benieuwd wat het precies gaat inhouden :)

8. k0ifim

k0ifim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe ben ik van mening dat die hele multiplayer er niet in hoeft, zolang de single player voldoet. Maar ik zie wel wat het zal worden, misschien slaat het wel erg aan. Je weet het maar nooit, maar ik denk dat je op Rockstar wel kunt vertrouwen en zeker met zo'n belangrijke game. Ze zullen er geen prut multiplayer in stoppen.

Let niet op mijn zinsopbouw, ik heb een lange saaie dag achter de rug.

Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  9. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    2 nieuwe screenshots

ziet er dus naar uit dat de vuilnisman missies ook weer terug zijn ( Joepie ? :p )

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is dit grafisch niet helemaal het einde? Niet dat ik dat per sé wil in een game hoor maar het valt wel op. Daarentegen krijg je wel een heel groot gebied tot je beschikking dus zal daar wel mee te maken hebben :)

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij hebben ze de graphics wel veranderd. Het is nu net of ze richting crackdown graphics gaan (soort van) en minder richting de realistische graphics. Op deze manier laden grotere gebieden wel beter en sneller. Het ziet er niet lelijk uit maar ook minder realistisch...

12. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoort allemaal bij het styltje van GTA die graphics

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Cluckin Bell! \o/ Leuk dat er nu ook een gast achter die vuilniswagen staat!

14. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    zou je ook in de metro kunne? (srry als die vraag al gesteld is)
    en wat ik heb begrepe toch niet meer in vliegtuige ?

15. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    screens en filmpjes op internet of xbl geven nooit de echte WOUW dan als je de echte game speelt. omdat een screen mischien pixelig is dat echt niet in de game zelf. vooral niet als je het op een normaal tvtje speelt.

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh is dat zo'n deal in de vorm van:
    "ha ha, stomme ps3 bezitters! Wij hebben lekker dit en dit en dit! En dat is exclusief voor de XBox! En jullie moeten dat mooi allemaal missen! _0/

...alleen kost het 10 euro..."
    :emo:

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ahja, ik ben het wel met je eens Tsux. Laat de ontwikkelaars gewoon alles in een keer in een game stoppen en niet een maand later nog is met nieuwe dingen komen waar voor je nog moet betalen die ze net zo goed al in de game hebben kunnen stoppen.

Al denk ik dat Microsoft deze Content gratis maakt, al die hype om die content en dan een prijskaartje er aan hangen ? Denk het niet, maar dat weet je nooit met Microsoft. Mij maakt het niet uit, ik koop alle Content voor GTA! :thumbs:

18. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    verschil moet er zijn

19. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    De game die uitkomt op de 360 en PS3 is gewoon de hele game, compleet, 100%

Die contents voor de 360-versie moet je gewoon zien als een uitbreidingspakket, en daar betaal je altijd voor, logisch, als je het niet wilt, koop je het niet, heb je nog steeds de complete game.

@ Fiasco, deze contents hadden ze niet al net zo goed in de game kunnen stoppen, want deze contents moeten nog gemaakt worden [ of áfgemaakt worden ] daarom komt de eerste ook pas in Augustus. Tis gewoon een uitbreiding, en die komt altijd later dan de release van de desbetreffende game.

En tjah, dat de PS3 bezitters deze contents niet kunnen spelen, is lullig, begrijpelijk, ik ben een 360 bezitter, dus ik maak me er niet druk om.

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas gaat deze vlieger niet altijd op... dat het een paar maand duurt is omdat ze slim zijn en gewoon de content in de kast laten liggen, totdat er genoeg mensen zijn die de game hebben gekocht, en dan halen ze het doodleuk uit de kast na 3 maanden om vervolgens duizenden dollars te maken via de content.

De content staat al heel vaak op de DVD... even een voorbeeld, PGR3 en PGR4... neem nou de laatste DLC pack voor 40 MS points van PGR4.
    Je koopt de DLC, en het "unlocked" doodleuk de content die allang op de DVD stond... PGR3 had dit ook, en vele andere spellen hadden/hebben dit.

Puur om geld te maken.. kan me er al niet meer druk om maken, maar het is niet even netjes om content te onthouden zodat je later er weer wat meer geld mee kan verdienen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina