1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik altijd een van de leukere dingen om te doen, bepaalde auto's zoeken en die dan optakelen op de boot met de hijskraan in San Fierro

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik had niks te doen! :+

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik zou de quote weg doen;) Nu zien we de plaatjes niet:)

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Grappige dingetjes dat als je iemand in een auto door ze kop heen schiet dattie dan met ze kop op de claxon kan vallen toeeeettt

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Denk dat het zo beter is, anders word het te overzichtelijk. Nu hoef je alleen maar op de plaatjes te klikken :)

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik vind dat juist lastig:+, maar goed.. Wat jij wil:)

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zeurpiet :+

Fiasco's Gerucht en Informatie hoekje! ^^

Hier zie je duidelijk een foto van het vliegveld in Liberty City, te zien bij Weazel News.

Nieuwe screen!

Let vooral op deze screen en bekijk het huis rechts goed.
    Deze screenshot is opdezelfde plek gemaakt lijkt mij.

Eindelijk zien we Central Park ?

De pet van de persoon die word overgereden valt van zijn hoofd. Netjes!

Indrukwekkend hoe je nu een auto kan stelen!

Vanaf rechts zien we eerst de Ford GT, deze had je al in San Andreas alleen weet ik zijn naam niet meer. De volgende lijkt me duidelijk een Aston Martin, ik gok een Vanquish. Vervolgens hebben we een auto die volgens mij ook al in San Andreas zit, zou niet weten welke dat ook al weer was. De laatste doet me zelf denken aan een New Ferrari 599 GTB Fiorano, maar die ziet er aan te voorkant anders uit. Kan zijn dat het een nieuwere model is van de Euros die je in San Andreas had.

Bledar Morina genaamd, is overduidelijk dezelfde persoon die Roman Bellic vastpakt in de trailer van Roman Bellic.
    Hier zie je hem [​IMG]
    En hier zie je hem ook [​IMG]

Albany, merk van een auto. Verwijzing naar Albany dat in de staat New York ligt ? Of zelfs Albanie de land zelf. Of het is gewoon een naam en niks meer.

Mooi overzicht trouwens. Die kleine dingetjes zijn net wat een spel anders kan maken. Ik ben altijd wel van de kleine details. Zo vond ik het bewegende gras en de vallende bladeren bij Halo 3 ook heel tof. Dat bij dit spel je pet van je hoofd waait en dat soort dingen geven net die extra boost naar het realistische imo.

8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    maar dat iemand op de claxon valt als die word doodgeschoten, zat dat ook niet al in Saints Row? Maargoed toch leuk detail. De Preview in de PU is trouwens erg goed en smaakt naar meer. Ook leuk dat je als je een vriend gebeld hebt en je gaat samen naar de kroeg dat je hem met je zatte kop naar huis moet brengen. Dat het dan nog lastig word omdat alles wazig is en je steeds de verkeerde kant opstuurt.

9. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel hoeveel van PU?! Ik wordt helemaal gek want de laatste die ik heb is die van Tomb Raider op de voorkant! Ik wil die verrekte preview ook lezen !! :p

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bedoel je niet onoverzichtelijk? :+

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Deel 171. Check die laatste pagina van PU 170, daar staat dat de nieuwe vandaag ( 22 Februari ) uitkomt. Heb hem zelf nog niet binnen =(

En Dusky, ja je hebt gelijk! :thumbs:

12. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft diep in de buidel getast om extra downloads te krijgen voor de game en tijdens de Microsoft’s Blogger Breakfast kwamen enkele details naar voren:

- Wanneer Microsoft zegt dat het gaat om exclusieve content, dan is dit ook echt exclusief. Voor de duidelijkheid: geen enkel ander systeem (oftewel: de PlayStation 3 - Red.) krijgt deze content.
    - De extra content is niet simpelweg een extra uurtje aan gameplay, maar veel grootser dan dat. Net zoals GTA 3: Vice City and San Andreas uitbreidingen waren op Grand Theft Auto 3, zo moeten we ook deze extra content zien; als een grote toegevoegde waarde.
    - Een prijs voor de content is nog niet bepaald, het is aan Rockstar of ze gamers willen laten betalen voor de content of dat het gratis aangeboden zal worden.
    - Wanneer het succesvol is zal downloadable content dé manier zijn om GTA IV van uitbreidingen te voorzien.

Het klinkt te mooi om waar te zijn

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617

Die derde wagen lijkt me een Honda/Acura NSX.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zeker nice!

R.I.P. PS3 \o/

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb net ook even de preview gelezen. Dat je vriendschappen moet onderhouden vind ik nog wel één van de leukste dingen. Zo kan je met ze gaan darten, bowlen etc. Allemaal verpakt in minigames. Dit wordt echt een hele brede game, heerlijk :cool:

16. Shizzel

Shizzel Guest

Door één game gaat de PS3 niet dood, zelfs niet door GTA IV. De mensen kopen gewoon de game voor de console die ze hebben, dus alleen de mensen met zowel een Xbox 360 en een PS3 zullen voor een keuze staan.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    neem alles niet zo letterlijk joh :x

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Rare vraag misschien, maar weet iemand of er een km/h ( of mile) teller is toegevoegd als je in een auto rijdt?

En waarom is het niet eens zo dat als je in een auto stapt dat je een view hebt vanuit de auto zelf?8)

19. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, in deze vakantie de Drogisterij maar stalken dan (wacht nog steeds op een goeie aanbieding voor Abonnee te worden.)

Maar in die PU staat wel een fout, ze zeggen dat hij in maart uit komt maar het is bevestigd op 29 April, was dat toen niet al duidelijk tijdens productie van die PU? (#170).

20. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0

View vanuit de auto zit er nu wel in als het goed is toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina