1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje... is het al duidelijk hoe de multiplayer in zijn werking gaat met deze game? wordt dat zeg maar co op missies doen, of online spel ala saints row?

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige dat ik je weet te vertellen is dat de Co-Op eruit is gehaald, blijkbaar niet haalbaar...

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En hoe weet jij dat nou weer? Daar hebben ze nog helemaal níets over bekend gemaakt. Behalve dat je in sommige delen van de stad wél co-op kan doen.

4. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook daar is nog niets over gezegd hoor, niemand weet iets over de multiplayer behalve R* zelf.

5. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zo ver ik weet met betrekking tot MP is dit:

Er zijn mogelijkheden dat je sommige dingen in COOP kan doen ( als dit online of offline is weet ik niet )
    Verder komt er een 16 spelers MP optie maar dat het niet zo zou zijn als de gewone deatmatches, en dat de Multiplayer ook een beetje aansluit op de singeplayer

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Van een poosje terug:

The Claim: GTA4 Multiplayer Only On XBOX360, The Truth: Multiplayer On Both Consoles
    Krunal | 11 days 3 hours ago | News | Playstation 3 XBOX 360
    Rumours were quick to surface when XBOX boss, Don Mattrick initially announced in the Major Nelson's Podcast that GTAIV would have additional content (yeh we know that) and multiplayer available EXCLUSIVELY on the XBOX360....

...What he said sounded a lot "multiplayer mode is only in the XBOX360 version", however it seems that it was nothing more than a badly worded sentence, for Rockstar have been quick to point out, that there is no truth to these rumours and that GTA4 will be multiplayer on both consoles.

Could this have been Microsoft's tactics in trying to get people to buy the XBOX360 version over PS3? Well chances are yes it was, since Microsoft have been known to boost the fact that they have exclusive XBOX360 as the prime selling point of GTA4 on their platform... but thank god R* didn't wait more than a couple hours before setting the story straight...

Dus sowieso wel een multiplayer inderdaad, maar hoe en wat?

7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Co-op waarschijnlijk iig online, met je telefoon zou je, je vrienden op kunnen bellen en ze uitnodigen om samen de stad onveilig te maken. Dat was iig een aantal weken terug vertelt/gepost. (zeg alleen wat ik had gehoord weet niet of het true is). :)

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat zou erg vet zijn :) Ik hoop gewoon dat je minstens met zn 2en de mogenlijkheid hebt om vrij door de stad te rijden en gewoon dingen doen zoals politie uitdagen en vette shootouts opbouwen. In San andreas kon dit ook, alleen toen zat je vast aan zo'n vette rot camera. En je mocht dus niet te ver uit elkaar anders sloot je de multiplayer af.

Ik hoop ook op offline coop :) Ik vind zelf denk ik coop belangrijker in een GTA game dan een versus multiplayer. Het is gewoon afwachten voordat we een hele lading aan informatie krijgen over de multiplayer \o/ Ik ben wel beniewd wat ons te wachten staat.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    coop zoals in crackdown zou wat mij betreft al genoeg zijn,.. mocht dit bevestigd worden preorder ik meteen nog een GTA voor mn broertje :d wat zou dat lachen zijn met zn tweeen de stad onveilig maken

10. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat een aantal pagina's terug gemeld is dat er geen co-op in zit.

11. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
  12. k0ifim

k0ifim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bron

Geen co-op dus.

Edit: te laat

13. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Raar, bij Gamekings hadden ze het dit weekend nog wel over Co-op in in GTA IV. Wel jammer als dat eruit gehaald wordt.

14. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanks allemaal voor het opzoeken :9. nu weet ik wel even wat meer. zit namelijk nog te twijfelen over de game, ik wacht wel tot de GTA site zo is geupdate dat je eindelijk het kopje multiplayer kan bekijken. misschien dat dan mijn gedachten wel gaan naar dat ik de game koop :)

15. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Is er misschien al bekend gemaakt wanneer ze meer vertellen over de MP?

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    er is nog helemaal niks bekend over multiplayer, laat staan of er wel of geen co op inkomt. Ze laten ons binnenkort nog wel eventjes verrassen.

17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze "geen co-op" bedoelen in de zin dat je de single player story niet met z'n tweeeen kan doen aangezien het om 1 personage draait.

Ofzo...

18. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus misschien kan je nog samen in de stad kloten...

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    zat dat niet ook in san andreas? samen kloten in de stad bedoel ik

20. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Op de pc had je wel multiplayer mods en op de xbox weet ik dat er 2 player modes zijn waarin je met samen zoveel mogelijk moet killen binnen een bepaalde tijd.

Ik hoop dat er nog eens ingame footage word geshowt tijdens dat lange wachten....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina