1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de Limited Edition ook in de winkels te koop is?

    Thx
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Die met IV is een Concept, die van de startpost is de echte Boxart die je dus ook in de winkels zal tegenkomen.

    Volgens mij is er niet bekend gemaakt of je hem ook echt daadwerkelijk in de winkel zal zien liggen, als je echt die Limited Edition wil moet je 'm pre-orderen.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2008
  3. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je het beste ff bij de winkel kan informeren daar over, aangezien het voor zo ver ik weet niet bekend is! en anders zou je hem waarschijnlijk wel kunnen bestellen bij de winkel denk ik
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Bestel hem maar, want ik denk dat de limited editions heel snel op zijn bij een titel als deze.

    Het heeft niet voor niet "limited"
     
  5. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb trouwens nog wel wat leuke dingen gelezen ( zijn gewoon verzonnen maar zal leuk zijn of het waar is )

    Niko komt niet alleen naar liberty city voor roman maar ook voor " A special someone " waar hij naar opzoek is. Er gaan verhalen rond dat deze "Special Someone" Tommy Vercetti is van Vice City. Ook omdat er regelmatig verwijzingen opduiken naar Vice City door middel van screenshots ( Teksten op verkeers borden etc ) Waarom hij opzoek is naar hem zou ik niet weten, maar het zou wel leuk zijn natuurlijk. want rockstar heeft zelf gezecht dat er wel terug kerende charaters zijn, maar heel weinig. Het zal wel niet waar zijn, mocht het wel zo zijn lijkt me het wel leuk om Tommy na zo'n lange tijd weer te zien aangezien ie nu ook stukken ouder is. ben benieuwd.

    Er gaan trouwens ook verhalen rond dat Niko een pool is of een tjsech.
     
  6. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, vond die met IV eigenlijk wel erg strak. De cover in de start post stond goed bij de vorige delen. Dat zwarte vond ik wel wat meer voor dit deeltje 4.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Volgens mij was hij een Russische mensen smokkelaar.
     
  8. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn afkomst was volgens mij nog niet helemaal bekend toch? voor zo ver ik weet alleen oost europees
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens die zwart zo perfect zijn voor IV, die andere waren goed voor de vorige delen maar voor dit deel vind ik het een beetje kinderachtig (vraag me niet waarom)

    Volgens mij was kwam die uit rusland.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wel een beetje een zielige startpost... qua info dan.
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    is het echt waar dat er geen vlammenwerper in de game zit? Dat zou ik echt heel erg jammer vinden, ook al haalt het het realisme een beetje weg. Niks is gaver dan in een drukke winkelstraat ff met je gasbrander rond te vuren.
     
  12. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker hoor. heb gelezen van niet ( bleken dus geruchten te zijn .) Maar heb ook gelezen dat alle wapens er nog inzaten + wat extra wapens... dus het is ff afwachten
     
  13. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat cartoon achtige stijltje in die cover was gewoon meer voor de vorige delen. Snap ook niet helemaal waarom de voorkant weer zo cartoonie is terwijl het hele spel er niks meer mee doet. Maar anyway de inhoud is het belangrijkste :p.
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach daar heb je gelijk in maar het is toch mooi als er een prachtig voorkantje op zit niet waar?
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Geheid voor de meeste mensen hier. Niet voor mij. Dit spel wordt zo ongelooflijk gehypt. Terwijl het wordt gewoon precies hetzelfde als al die andere GTA spellen maar dan met mooiere graphics. Zelf moet ik niets hebben van GTA, dat arcade schaakspelletje dat morgen komt lijkt me veel leuker :)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    leuk filmpje. zo krijg je toch dingen te zien die eerst niet opvielen. krijg steeds meer zin in de game.
     
  18. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit word gewoon de game van 2008, Ik zit er echt op te wachten.
    Maar dat ene pakket voor 100euro wie gaat dat nou halen je wil toch gewoon het spel hebben ofniet? En dat je alleen maar in helicopters kan vind ik niet erg want vliegtuigen vliegen niet lekker in gta. Maar als ze er maar mooie auto's en motoren in stoppen en dat het verkeer beter rijdt. Want bij gta:confused:a was het niet echt goed dan rijden ze hard dan veel te zacht. Maar de screenshots zien er super uit.:thumbs:
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag zien dat er verschil tussen de snelheden van auto's was.
     
  20. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem toch aan van wel. dit was in de vorige delen toch ook? van die gewone bakken die niet harder gingen dan weet ik veel wat en die sport bakken die weer sneller konden etc

    Ikke wil dat paket wel hebben :p altijd handig een extra sporttas aangezien ik vaak reis met de trein en veel zooi mee moet, en een kluisje om wat zooi in op te bergen. Voor de een is het nutteloos voor de ander niet :p en vind het ook wel een leuk pakket voor die paar tientjes meer. maar je hebt gelijk het gaat toch wel om de game zelf :p
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina