1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee, er is pas wel gezegd (toen iemand van microsoft het op de gdc leek lijken dat alleen x360 multiplayer zou krijgen) dat zowel ps3 als 360 multiplayer krijgen , alleen wat precies is nog geheim :d

off-topic: als je een beetje op niveau over games wil lezen kan ik je de EDGE van harte aanbevelen. probleem met magazines als de PU is toch een beetje dat ze voor zowel jong als oud leuk proberen te zijn, EDGE richt zich puur op (jong) volwassenen en dat vind ik persoonlijk een stuk lekkerder lezen.

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, er zit dus wel multiplayer in, alleen wat is volledig onduidelijk :) Okee, weten we dat ook weer.

Wat betreft EDGE, dat vind ik inderdaad een heel sterk blad, is een stuk serieuzer, gaan ook vaak wat artistieker in op games. Blad is alleen vrij aan de prijs :) Maar dat is echt een magazine van een compleet ander kaliber dan een PU.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is idd het nadeel van EDGE dat je een tientje per nummer kwijt bent (en dat het lang niet overal te koop is) maar dat heb ik er wel voor over:)

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat zou echt top zijn:cool:

5. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    koop zelf de pu ;) kost +/- 3.50 euro :)

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  7. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    oh laatmaar :p ff de preview leze

8. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
  9. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    idd dacht al dit heb ik al gelezen :p maargoed de nieuwe komt morgen :)

10. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K hoop dat er in april een GTA4 Pack uitkomt :D

ik koop de 360 vooral om dit spel :D mss nog wel een prijsdaling tegen die tijd :D

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Zou een slimme zet zijn, vooral omdat er veel mensen zijn die nog geen Next Gen Consoles hebben en het meest uitkijken naar GTA.

12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik zit nu een paar artikelen te lezen over een mogelijke overname tussen take 2 en EA.. EA zegt dat ze zelfs zonder rockstar North gta games zouden maken als take 2 van hun zou zijn.. en dan zouden ze om de 2 jaar een gta uit laten komen..

persoonlijk hoop ik dat take 2 niet word overgekocht door de game licensie moordenaar EAgames..
    ik vind persoonlijk EA een walgelijk bedrijf die inplaats van uitgewerkte gameplay en een dijk van een game.. alleen maar snelle en goedkope producties en licencies kilt. er waren ook een paar domme en brutale uitspraken van EA zoiets van wij zouden ook games zoals BIOSHOCK en GTA en etc kunnen maken.. waar ik dus helemaal niks van geloof.

anyway ik hoop dat take 2 gewoon zichzelf de baas blijft en niet bij EA komt.. want dat zou de toekomst van toekomstige gtagames flink kunnen schaden.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Zonder Rockstar is GTA niks, het is de humor van Rockstar die GTA zo goed maakt. Ik hoop echt dat EA Take Two niet overneemt.

14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal zou ik ertegen in gaan als het om EA haten gaat.. ik vindt dat ze prima games uitbrengen die niet elke keer een rehash zijn van de vorige game (fight night 3, skate, burnout paradise, army of two, etc.)

Maar ik geeft je groot gelijk als ze dat echt zeiden... (je qoute).
    Dat zou echt moord zijn van de franchise die wij kennen als GTA... dan krijg je notabene een GTA cloon die de GTA naam zelf draagt.

Nee, zonder rockstar geen GTA.. dat snapt toch elke liefhebber van GTA? Laat EA maar even rustig aan doen met hun monopoly manier van werken, als dit zou gebeuren zou het inderdaad behoorlijk triest zijn.

15. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Als EA GTA gaat maken tsja.. er zijn sims games genoeg toch?

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat iedereen EA's marktplannen altijd al van tevoren denkt in te kunnen schatten. De GTA serie is door Rockstar geworden wat het is: een van de best verkopende spellen aller tijden. Waarom zouden zij gaan rommelen aan de serie, en er veel deeltjes van uitbrengen? Ze weten zelf ook wel dat de serie dan uiteindelijk doodbloedt.

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Take two heeft tot nu tot nog elk bod afgeslagen.

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en als er contracten gesloten gaan worden dan weet ik zeker dat Rockstar veel vrijheid blijft houden. Vind het overigens best vreemd dat EA Rockstar wil overnemen, het is een nogal omstreden ontwikkelaar, het zou best een slechte naam kunnen geven aan EA. Klinkt misschien stom, maar er zijn genoeg (Amerikaanse?) oudertjes die hun kind geen spel geven van een ontwikkelaar die ook spellen uitgeeft waarbij je mensen moet stikken met plastic zakken etc.8)

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig doen hoor, maar hoeveel GTA delen zijn er de laatste 7 jaar ook alweer uitgekomen? Juist, 4. GTA III kwam in Oktober 2001, Vice City in 2002 (1 jaar en 7 dagen na III), en vervolgens San Andreas in 2004 (1 jaar en 361 dagen na Vice City). En nu, 4 jaar later, komt dan GTA IV.

Dat zijn dus 4 GTA games op de consoles in 7 jaar tijd. En dan hebben ze ook nog 2 PSP titels eruit kunnen persen en daar weer 2 PS2 ports van gemaakt.

Al met al dus een totaal van 8 GTA's sinds 2001. Dat is dus hoger dan het gemiddelde van EA van 1 titel per 2 jaar. Niet?

Click clack, take that, fall back...haters.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vind dat EA op de goede weg is de laatste tijd, ze hebben zelf toegegeven dat hun oude business model niet werkte. De nieuwe structuur waar bijv Criterion, Bioware, Pandemic zijn ingepast biedt de developers meer vrijheid en autonomie dan voorheen en ik vind dat het ook te merken is aan de kwaliteit van de titels die ze het laatste jaar uitgegeven hebben (en die voor het komend jaar op het programma staan) . Tuurlijk doen ze nog wel s stomme dingen puur voor t geld . (zoals die substandard port van The orange box voor ps:cool: maar ik geloof echt dat ze t licht gezien hebben bij EA

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina