1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al neemt EA take 2 over dan heeft dit geen gevolg voor GTA 4. Het spel is zo goed als af en eer dat EA dan alles overneemt is de game al lang op de markt.

2. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    het gaat er niet om dat er meer en meer gta's komen.. het is een franchise dat gebeurt ook met halo.. maar in die tussentijd is rockstar wel nieuwe dingen gaan proberen zoals de stap van 2d naar 3d.. het sandbox systeem. goede verhaallijn en muziek en sfeer steeds diepgaander en realistisher werelden en etc.. ik zie gewoon voor me dat als het zou gebeuren dat EA er aan zou zitten klooien dat we een uitgemolken needforspeed ala gta krijgen.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heh.. je hebt dat hele verhaal geschreven zodat je dat laatste zinnetje kon posten, nietwaar? }:]

@ Biba:

Ik denk dat het probleem ligt bij het feit dat EA take two wil overnemen... ook al is rockstar een subsidiair bedrijf/ontwikkelaar van take two, dan is de kans wel aanwezig dat rockstar zijn eigen gang wil gaan, of zal moeten toegeven aan de wensen van EA...

EA is nou niet echt het bedrijf voor een omstreden ontwikkelaar zoals rockstar, dat geef je zelf al aan, dus is er een goede kans dat GTA zal veranderen, dat manhunt wellicht nooit meer in ontwikkeling komt, en dat het allemaal conform en richting de hedendaagse normen zal gaan... dat is natuurlijk een verlies en juist niet waar rockstar voor staat.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ach kom op jongens, Bioware krijgt toch ook alle vrijheid nu ze door t grote boze EA zijn overgenomen, t zal allemaal wel wat meevallen.

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Indrukwekkend hoor...;)

Nee seriously tho, ik dacht er tijdens het samenvatten pas aan en vond het wel een gepaste afsluiter. Vooral door het feit dat veel mensen vooroordelen hebben. Vandaar het "haters" stukje.

Tuurlijk is EA verantwoordelijk voor een hele hoop uitgemolken, droogezogen franchises, maar ze hebben de game industrie ook zo groot gemaakt als dat die vandaag de dag is. En dat vergeten mensen IMO te veel en te vaak. En sinds wanneer word een moyenne van 1 game per 2 jaar als hoog gezien, baszs? Just curious...

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hoe lang geleden is gears of war ook alweer uitgekomen? wil toch niet zeggen dat gow2 uitgemolken bagger wordt :p

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EA heeft z'n streken inderdaad.. helaas rekenen te veel mensen hun af op hun uitmelk titels, en vergeten ze wat EA allemaal al heeft gedaan en wat ze nog steeds goed doen, goede titels aan de man brengen... als mensen de mindere titels zoals de laatste paar NFS games vergeten, sims, en de "wat betere titels maar net zo hard uitgemolken" zoals Madden, FIFA, nascar en NHL, dan zijn ze inderdaad verdomd goed bezig...

Nogmaals, fight night 3, burnout paradise, dead space, black and white, medal of honor, battlefield series, crysis, skate, etc.. om maar niet te beginnen over hun oudere franchises en games.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Dus? Dat hebben ze toch ook met Command & Conquer gedaan? :+

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dat klopt niet helemaal, die PSP titels en ps2 ports zijn door een andere studio gemaakt..
    dus zijn het 4 titels op 7 jaar.. wat ook veel is..

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verkoopt als een lier, en ook al is het niveau niet meer zoals vroeger, het zijn nog steeds bovengemiddelde spellen...

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Online is denk ik de toekomst voor GTA :D

Mee eens!, en ik vind dat hele uitmelken nog vrij mee vallen. Om een paar jaar een nieuwe titel vind ik niet uitmelken. Als ze een goede game op de markt brengen? EA doet dat over het algemeen, dus ik zie het probleem niet. Zou iemand wat voorbeeld van uitmelken van EA op kunnen noemen? Ik kan er zo even geen bedenken.

logisch dat deel 2 snel klaar is vergeleken deel 1. Ze hebben nu een goede engine die ze alleen nog een beetje hebben opgeschroefd sinds deel 1. Scheelt een hoop tijd.

(Moet die trouwens niet in een ander topic? Het gaat niet helemaal meer over GTA..O-))

13. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    29 april GTAIV... zou er ook over een jaar een nieuwe gta komen zoals vice city? Of moeten we het met de downloadeble content doen?

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    ff snel van NU.nl gepakt..

Volgens Microsoft zal dus de downloadable content net zo groot zijn als een nieuwe GTA game. Moeilijk te geloven vind ik zelf.. afwachten dus.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Kortom, we moeten allemaal een 120GB HDD kopen?

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Aldus *Microsoft* :+ Riiiight...

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de grote wel meevalt:)
    ze gebruiken gewoon veel stuff (modellen textures) van het spel zelf:)

en zelfs als het 10 gb ofzo wordt, het is het waard:+

18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zou GTA4 wel goed op een dvd gaan passen?

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ze gooien hem op 6 dvdtjes.

:emo:

20. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze er speciaal een Xbox360 met blu-ray drive voor gaan uitbrengen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina