1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja indd! Volgens mij hebben we nog weinig echte ingame screen shots gezien, want dit zijn allemaal cutscenes en artworks.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kut!

Echt joh, zijn ze fakking gek ofzo. Hier had ik me juist op verheugd. Wat een stelletje mongolen daar zeg.

Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Wat maakt dat nou uit. Ik weet uit ervaring dat ik nooit met een customisable car zou rijden omdat ik het gewoon zonde vind als ik hem verlies. Bij gta sa stond in elke garage minstens 3 auto's die ik had getuned en ik reed er nooit mee. Het is leuk voor een keertje maar als je je zo verheugd op tunen zou ik toch gaan voor andere spellen.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Maakt me niet uit, bij de andere GTA's reed ik die auto's toch meteen kapot. Bij mij stonden ze ook altijd maar voor de sier in mijn garage.

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Vind het erger dat je niet een trap op kan rennen dan dat je geen auto's kan tunen :+.

6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ouwehoeren, ouwehoeren, ouwehoeren... daar heb ik mn meeste tijd in gestopt. Heb hem uitgespeeld maar verder niet echte de extra missies gedaan. Parachute springen heb ik veel gedaan. Wat ik altijd leuk vond was die hoge berg op en dan met een parachute op je rug van die schans affietsen en op tijd eraf springen en dan beneden de berg ergens landen. Of in een vliegtuig zo hoog mogelijk vliegen en dan eruit springen. Zou wel erg vet zijn als die parachute in gta IV zat.

By the way vandaag GTA IV ge pre orded.

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0

Ja daar mag ik nog voor uitkijken:eek:
    Damn, zou nog niet verkeerd zijn om de game effe te laten liggen.
    Maar aan de andere kant wil ik hem ook pre orderen.

8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG] weer een verse

9. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    GTA kan makkelijk met de examens samen. Examens zijn gewoon samengevatte, algemene stof. Daar krijg je vragen over. En al die stof heb je de afgelopen 5 jaar (of 3/4) al gehad.
    Ik had DoD:confused:ource 2 dagen voor mn examens gekocht, en ook full-time gespeeld. Kon er makkelijk naast.

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm NEE! Examens gaan ook over hele specefieke dingen en je moet het niet onderschatten. Als je alleen maar gta gaat doen lukt het niet 8)

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wanneer zijn de Examens precies dan ? Want GTA komt uit in de vakantie, dan heb je nog minimaal een week om dik GTA te spelen voordat je gaat bikkelen voor je Examens als ie na de vakantie gaat komen.

12. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Gelukkig geen examens en al die poespas. Heb zelfs de hele week vrij.(thanks koninginnedag en hemelvaart)

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    The biggest difference is that - while UK editor Matt Cundy played the game on an Xbox 360 - our first taste of GTA IV was on a PS3. For the most part, the game looked identical to what we've previously seen on the 360, although there were a few visual glitches that were due to it being an unfinished product. It didn't take advantage of the Dual Shock 3's rumble, either, although Rockstar reassured us that the PS3 version is about a week behind..

haha de xbox gaat goeeeed

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha, die examens komen wel goed denk ik. Ik ben van VWO naar havo 5 gegaan en alles is 3 keer zo makkelijk. Voor de schoolexamens ook nauwelijks geleerd en steeds 7 en 8 gehaald. Maarja vakken als biologie zijn echt strond. 3 boeken die ik moet leren met allemaal theorie, dus echt knallen. Vakken zoals natuurkunde, scheikunde en wiskunde is gewoon begrijpen en hoef ik al niks te leren.
    Ik koop hem denk ik gewoon, speel hem een week, en als ik ga beginnen met leren dan leen ik GTA wel uit aan een vriend:9

Ik vind het trouwens goed dat je auto's niet kan tunen. Vind dat meer voor een game als Saint Row wat toch meer met Gangsta heeft te maken, daar hoort tunen gewoon bij. Maar ik zie een geimmigreerde Rus niet de hele tijd rondrijden in getunde auto's, past gewoon niet bij de verhaallijn.

15. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Oehh beter heb ik dan ook vakantie :) Gouw ff opzoeken...

16. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn plan was normaal om op 29 april wat eerder uit school te gaan, als ik het lief vroeg aan mijn moeder zou het best mogen O-)

MAAR, ik kwam erachter dat ik dan gewoon 2 weken vakantie heb.. echt top _O_ Dus, op 29 april smorgens ff met men moeder naar de freerecordshop ofzo, GTA kopen, en dan heel de vakantie no lifen :+

Oh, en ik weet niet of jullie er al aan gedacht hebben om na school ofzo ff GTA te halen, maar het is een 18+ game, denk daaraan.. dus neem iemand mee die ouder dan 18 is ;)

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Was er geen algemene examens topic? Want het gaat nu meer over examens dan GTA IV. =x

*ik die moeilijk doet* :+

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Dat is niet serieus toch:+

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest laatst mij ID laten zien toen ik halo 3 wou kopen bij de media markt :emo:.

20. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het klinkt dom maar ik bedoel het serieus.
    Mss zijn mensen zo verheugt op GTA, dat ze daar smorgens staan voor de Media markt.. en dan "Hey, jij bent helemaal geen 18." snap je?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina