Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Toch mooi dat ze daar tegenwoordig naar kijken. In de tijd van GTA3 werd het gewoon met je mee gegeven als 11 jarige kind zijnde. Enige wat er werd bij gezegt was heb er veel plezier mee.

Ja ben niet meer jonger dan 18 dus maakt me niet meer uit. :+

Maar de leeftijds grens aangegeven op games is een richtslijn je hoeft niet perse zo oud te zijn, om het te mogen spelen, het gaat om geestelijke stand of je het aan kunt of niet. Althans zo was het altijd in nederland geweest. Ik weet niet of er nu verandering in is gekomen. =x

2. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    nou zo is het nooit gegaan in NL, bij mijn weten. Kan me ook niet herinneren dat men in de winkel je geestelijke stand bepaalde (ik begrijp wat je bedoelt, maar dat klopt imho niet).

Vroeger werd er idd helemaal niet gevraagd hoe oud je was, tegenwoordig gebeurt dat mondjesmaat. Denk dat het nog heeeel lang gaat duren voordat men standaard vraagt aan jongeren hoe oud ze zijn ( en evt ID laten zien). dat gebeurt met drank ook pas relatief recent.

En als winkelier is het nooit fijn om tientallen kinderen van <18 naar huis te moeten sturen, zonder GTAIV. dat kost ze ten eerste veel geld, en ten tweede is het gewoon sneu:)
    Tenzij er boetes worden uitgedeeld (in de praktijk dan he, nu is het in theorie al zo dat ze boetes gaan krijgen).

Btw, iets anders...ik vond de recente previews op kikizo/GS/IGN echt zwaaaar tegenvallen. helemaal geen grote onthullingen. alleen maar dat het idd zo lekker speelt als men al dacht, dat het stabiel is en dat het er mooi uitziet. Nou bedankt voor de info jongens...:{

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat ze weinig mogen loslaten, daar tekenen ze de contracten voor. Ik zou zeggen wees blij, en laat de game je verassen. ;)

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Toen ik 14 was kocht ik ook gewoon games die voor 18+ waren bedoeld. Ook in de kroeg kreeg ik gewoon bier. Tegenwoordig is alles strenger geworden. En bij ons bij de free record shop krijg je echt geen 18+ game mee als ze zien dat je 12 bent. En discotheken kom je ook niet meer in als je nog geen 16 bent.

Maarja genoeg geouwehoerd over deze zooi. Back to the game.

Nog 8 weken en 3 dagen

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Bart smit FTW :D

6. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat deze game maar liggen tot na de examens denk ik. Ik heb verder ook nog genoeg games om mijn examens te verprutsen, dus is deze niet nodig. :+

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Amen! Zo denk ik ook! :+

8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    de game draait op 30 fps in plaats van 60 fps. Dit vanwege dat je framedrops krijgt met de grote wereld. Achja een film word opgenomen met 24 fps dus denk niet dat je veel verschil ziet of het nou 60 of 30 is. Zolang er maar geen framedrops zijn!!

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik weet het verschil niet, dus ik vind het geen probleem. 8)

10. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Speel maar eens een tijd lang Halo 3 en daarna Call of Duty 4, dan merk je het verschil wel :). Maar voor spellen als CoD 4 is het ook veel belangrijker, bij GTA heb ik inderdaad dat ie steady op een 30fps loopt dan 60fps met drops naar 20fps..

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    steady 30fps is prima toch,.. :)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: EGM brengt nieuwe GTA IV info

Hoe dichter we naar de release van Grand Theft Auto IV kruipen, hoe meer informatie we om onze oren krijgen, zo ook in de laatste uitgave van Electronic Gaming Monthly.

- De PlayStation 3 versie krijgt ondersteuning van de Sixaxis controller, maar dan wel op een manier waarbij het goed gedaan is.

- Het is mogelijk dat we in de toekomst een MMPOG Grand Theft Auto gaan zien, wellicht eentje waarvoor we moeten betalen.

- Kapotte auto's kunnen het uiteindelijk begeven, waardoor je op de voet zult moeten vluchten.

- Banden vliegen aan flarden wanneer erop geschoten wordt.

- De PlayStation 3 heeft warmere kleuren terwijl de Xbox 360 meer vibrante kleuren kent.

- Klik omhoog op de D-Pad om je telefoon tevoorschijn te toveren en nog eens om je keypad in beeld te krijgen.

- Er zijn verschillende mobiele telefoons die je gedurende het spel in handen krijgt. De basistelefoon heeft contacten, een organizer, camera en de multiplayer mode, terwijl latere telefoons ook uitgerust zijn met een MP3 speler.

- Je kunt iedereen altijd en overal vermoorden, zo ook je contacten.

- Er is een conversatief radiostation, WKTT (We Know the Truth) genaamd. In dit station zijn fans te horen die eerder stemopnamen in mochten sturen.

- DJ Lazlow keert weer terug.

- Bloggers spelen een bepaalde rol in de game.

- De oude GTA cheatcodes keren terug, door de activatie hiervan zal het echter niet mogelijk zijn om bepaalde achievements binnen te halen.

- Je kunt granaten uit een auto gooien terwijl je hierin rijdt, tevens kun je "cook" granaten gooien. Deze granaten kunnen ook in de multiplayer gebruikt worden, om zo op een groep gamers in te rennen waarbij je iedereen de dood injaagt, inclusief jezelf.

- Rockstar voelt steeds meer voor episodische downloads, iets wat enkel de Xbox 360 binnen Grand Theft Auto IV krijgt.

- Politie, brandweer en ambulances reageren in real-time en komen dus daadwerkelijk uit het dichtsbijzijnde station aangereden.

- Wanneer je een politiewagen nodig hebt kun je de politie bellen en hun auto stelen wanneer ze aan komen rijden, tevens kun je naar het station gaan en een auto stelen wanneer niemand kijkt.

- Zoals al eerder bekend zijn contacten er belangrijk, wanneer je te lang niets van je laat horen zul je boze berichten krijgen van het desbetreffende contact. Onder de contacten vallen ook vriendinnen, deze zitten dit keer echter meer in de verhaallijn geweven.

- Door een terreuralarm zullen sommige delen van de stad afgesloten zijn in het begin van de game. Het is voor Niko echter mogelijk om de eilanden alsnog te bezoeken, maar zijn wanted level schiet dan wel omhoog.

- Niko heeft veel tijd doorgebracht in gevangenissen buiten Amerika. Hij voelt zich hierdoor als een man zonder land.

- Het model van de karakters is meer realistisch, hier hoort ook bij dat Niko bijvoorbeeld elke traptrede met zijn voeten zal raken als hij erop loopt / rent, en dat je een realistisch karaktermodel krijgt wanneer hij aangereden wordt door een auto.

- Een arrestatie is nog niet het einde van een achtervolging, door (bij de Xbox 360 versie) A en X afwisselend in te drukken kun je ontsnappen, dit zorgt echter wel voor een extra Wanted ster.

- Wanneer je de online mode van San Andreas goed vond, dan zal de online multiplayer in GTA IV je ook zeker bevallen.

- Toen de ontwikkeling van de game net begon was de map een stuk groter, de ontwikkelaar besloot echter dat de ervaring moest liggen op een goede GTA ervaring, en niet op de grootte van de map.

13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    online mode van san andreas? was die er dan????

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren een aantal mods van uitgekomen die free-roam chaos door de stad bracht. Toch vond ik die van GTA Vice City daarvan veel beter.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Damn ckers nice info. Vooral dat je weer van die leipe cheats kan gebruiken vind ik erg mooi om te zien!

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hail for Lazlow! Dat is mischien nog wel het beste nieuws. ;)

Een MMO van GTA, klinkt wel interessant vind ik. Maar de kracht van MMO ligt in samenwerken, ik weet niet hoe ze dat erin willen verwerken? Ik ben iig benieuwd.

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6

en hier is something special for that special someone..klik

Laatst bewerkt: 2 mrt 2008
  18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik hoop alleen niet dat je je vrienden teveel moet blij maken, bij San Andreas werd ik meestal al helemaal gek van CJ zijn vriendinnen.

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
  20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    das pcies goed..
    de ps3 zal ook warmere kleuren hebben en de xbox360 more vibrant colours.. hebben ze gezegd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina