1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409


    hij doet het niet, jammer want een echte ingame screen zou wel fijn zijn:)
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    is dat ingame?

    ziet er bloedje goed uit zeg:+
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor mensen alweer zeggen:

    "Nou als ik naar de stoeptegels kijk, dan vind ik die maar een beetje wazig!"
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    heb in san andreas eigenlijk zowat nooit leger achter me aan gehad. Vond dat niet echt leuk meer want je had dan helemaal geen burgers meer op straat. Heb liever dat er busjes van de ME komt en dat ze dan met een man of 6 uitstappen en dan ook echt met schilden enzo net zoals in Metal Gear Solid 2 was. Dat ze je echt gaan zoeken enzo als jij verstopt zit.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  7. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    30 FPS vind ik genoeg.. als hij maar niet lager gaat in de game. Als hij constant op 30 blijft is dat mooi. Dan merk je het naar een tijdje niet eens meer. Als hij op drukke momenten wel omlaag gaat.. dan wordt het iritant.. want dat merk je wel telkens weer.

    Ik ben benieuwd hoe de animaties tijdens het spelen lopen. Al het trailer spul wat we hebben gezien is niet ingame.. dus daar kun je ook niet veel uit opmaken.
     
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel irritant hor vind ik.

    Je ziet 30 minuten aan film (de traiers), maar van de gameplay zelf zie je nog geen seconde... Ze mogen dan wel de ingame engine voor de filmpjes gebruiken, maar goed, daar krijgen wij geen extra info door!
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Écht slecht!
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, lekker voorbarige en weinig toevoegede reactie Intraxz :9
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Jonge, ik verveel me dood!:x
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    *Verwijst Intraxz naar het Bikkel topic*
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Anywayz, ook al zou het een oud shot zijn, vind ik het er nog steeds retegoed uitzien ivm SA.. Dus wat dat betreft ben ik tevreden..
     
  15. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk erg verheugend naar uit, wil dat het 29 april is, ik ga hem mar preordere:D DAN 29 APRIL GTA DAY:d,. die sreens zijn mooi, en wat iemand zei die stoeptegels zijn wazig, dat maakt mij niet uit je kijkt toch niet naar stoeptegel? Ik heb ook gevoel dat er een missie kmot dat je in riool moet ofzo omdat die stad een groot riool stelsel heb, komt nu bij me in lijkt me wel flex x om in het riool te kunnen lopen, maarja ik kan niet wachten en wordt denk wel zkr wel de beste game van 2008, want battlefield weet niet zie ik wel en brothers in arms is weer uitgesteld, dusja we zullen zien!!!!!!

    /Mod Denk een beetje om je spelling en grammatica ~Kevf
     
  16. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Nobody gives a shit about the stoeptegels!
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hopelijk zitten er wel weer schroevendraaiers en hamers in zoals bij Vice City, die waren er uit gehaald bij San Andreas.

    Er zijn veel mensen die hem bij Gamehubs enzo hebben gepreordered, ik hoop voor hun dat het niet regie locked is maar ik ben bang van wel.
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Baal ik ben blij dat ik hem niet heb gepreorderd bij gamehubs,haal hem wel bij de MM.
     
  19. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Army of Two is ook al region locked. Zo krijg ik de neiging om meer spellen voor de PS3 te kopen (ik heb ook een PS3 ). Vind het wel jammer, ik speel meer met de 360 dan PS3. De controller ligt bij mij beter in de hand.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem dus zeker niet bestellen bij een ''onlineshop'' ( ook omdat ik de CE heb besteld ) omdat ik niet afhankelijk wil zijn van de postbode etc, altijd maar de vraag of je hem op de release op de mat krijgt.

    Ik heb hem besteld bij DE gamestore van Haarlem, dan is er zelfs een kans dat ik hem een dag eerder ( of de vrijdag voor die maandag ) al kan halen:) Was bij Halo 3 ook:)

    Dit wordt sowieso voor mij de Game of The Year 2008, ligt eraan hoe goed FaBLE 2 wordt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina