1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad, of een half uur overleven met de FBI ofzo achter je aan:eek:

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Daar bestaat klagen voor heh, dus als nu genoeg mensen gaan klagen en zeuren om zulk soort dingen die er niet in zitten kunnen we heel waarschijnlijk, wel dlc ermee verwachten. :)

Hoewel dat dan weer wel extra betalen word. =[

Ik hoop niet op multiplayer achievements want die vind ik bij elke game toch wel hell om die te krijgen. Maar single player achievements kunnen ze een heleboel leuke dingen mee doen.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja lol: Unreal Car Pack - 500MS Points

Mark my words :thumbs:

4. Remco

Remco Guest

Tsja, dan krijgt het wel een beetje een NFS gehalte..

Ja of gewoon voertuigen in het algemeen, zoals karts, hovercraft, jetpacks, planes en noem maar op

5. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grand Theft Auto IV op de Xbox 360 is superieur op de Xbox 360, zo heeft de Rockstar medewerker Neil Corbelt weten te vertellen via de website van Computerandvideogames. De man wist te vertellen dat de 360-versie onder andere een hogere framerate met zich meebrengt en dat de laadtijden van deze editie een stuk korter zullen zijn (zonder installatie). De PS3 geeft echter een warmer gevoel met de schitterende effecten van de zon, zo zegt Corbett:

"As it stands the Xbox 360 version has the smoother framerate and far faster loading times (without any installing) but the PS3 version does have that warm feeling with bleached out sunsets and the like," says the post by Corbett.

De medewerker wist ook te vertellen dat de exclusieve content voor de Xbox 360 volgens hem zeer zwaar meetelt. Echter is hetgeen niet zo groot als tot dusver wordt gespeculeerd. De content is dus geen extra eiland bijvoorbeeld, zo zegt de man. GTA IV zal vanaf 29 april verkrijgbaar zijn voor de Xbox 360 en PlayStation 3.

"The extra content of the 360 version is significant but nothing like an 'extra Island' at all- as the lead platform it is currently the superior version however. Just you wait until your first windscreen-flying experience."

Ik denk: Hopatheee\o/

staat eronder: Update: Inmiddels heeft Rockstar duidelijk gemaakt dat de uitspraken niet afkomstig zijn van de genoemde woordvoerder: “I can confirm that this is not Neil Corbett from Rockstar North that has been posting on rllmuk.”

|:-

6. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    kijk rockstar kan dat ontkennen maar mischien heeft die gast dat wel verteld en mischien is dat ook wel zo.. alleen dat de kleuren iets warmer bij de ps3 versie zal zijn klop geloof ik wel..

en tsja helaas heeft de ps3 vaak toch paar issues met de framerates.. dus mischien ook wel met gta4

anyway rockstar ontkent dit waarschijnlijk om beide partijen tevreden te houden..

7. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je gelijk heb:b: :thumbs:

Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk onzin dat dit gezegd is, want rockstar heeft er geen baat bij, ook al is het zo, of wij het nou voor de 360 kopen of de PS3 zal hun een zorg zijn,

maar ik denk ook zelf wel dat de kleuren wat warmer worden in GTAIV voor de PS3, kijk bijvoorbeeld naar drake's fortune, en ratchet en clank,:)
    natuurlijk kan dat niet op tegen de DLC :)
    wat dat dan ook gaat worden

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat hele verhaal is fake. Rockstar heeft het inmiddels ook bevestigd dat het verhaal niet klopt. Is gewoon een of andere fanboy die even wat oproer wil veroorzaken. De laatste previews ontkrachten dit hele verhaal ook:

10. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook onderstaan dat het door rockstar bevestigd is dat het fake is;)

maar over die kleuren, is dat iets dat rockstar zelf ergens heeft gezegd of gokken jullie dat?

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat soort bevindingen komen uit de verschillende previews van de pers.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het kan ook zo zijn dat die gozer zich heeft versproken, en dat Rockstar nu moet gaan ontkennen dat dit ooit gezegd is. Vind ik logischer klinken.

13. Remco

Remco Guest

Als je bij zo'n grote concern werkt, verspreek je je heus niet zomaar hoor;)

14. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Moet je in deze gta auto's kopen? ik zag namelijk op een screenshot auto's staan met 40.000 dollar erbij ofzow.?

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee hoor, de game heet "Grand Theft Auto", dus uiteraard kun je wel auto's stelen. Misschien kun je ze óók kopen, zoals in Saint's Row. Wie weet.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik hoop dat het auto stelen wat moeilijker wordt want bij SR kon je gewoon op Y drukken als een auto voorbij reed en dan stopte hij gewoon.

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij GTA is dat net zo goed zo hoor. Als er één voorbij reed dan stopte hij ook als je op de "theft" knop drukte.

18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Je zou eigenlijk een auto aan moeten kunnen houden met een handgebaar, keuze aan de bestuurder of hij stopt of niet. En anders de groffe manier, voor de auto stappen.

19. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij is die hier al eens gepost. Ziet er goed uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina