1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo zo ongelofelijk negatief over die game:confused: Als je het toch nix vind waarom post je hier dan.... dit klinkt mischien een beetje overdreven maar je komt echt over als een anti gta vent

EN ZOALS EERDER MENSEN GEPOST HEBBEN DE MEESTEN GAAT HET NIET OM DE GFX MAAR GEWOON OM DE SUPERGAMEPLAY DIE GTA ALTIJD AL HEEFT.

Dus chilll gewoon en drink er 1;)

:b:

Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En daarbij: niemand hier kan iets zeggen over hoe de graphics uiteindelijk gaan worden! Het zijn maar een paar scans hoor! Heb het idee dat het halve forum hier denkt dat ze uri geller zijn!:9

3. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ajoh er begint hier kats een lepel spontaan te buigen8)

en die scans maken de kwaliteit ook niet beter. ik vind dat je echt iets over de graphics mag zeggen als je de game gespeelt heb. natuurlijk zijn menigen het hier niet mee eens. maar dat is MIJN MENING}:]

4. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ajoh:eek:

Ik hoop dus echt dat dit zoooooooooo FAKE is hea:confused:

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    //edit pagina overgeslagen..

Schijnt trouwens dat hij wel regio-vrij is.

@hierboven, het boekje is iig nep/photoshop.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij is de hoogste man van Microsoft Nederland wat betreft gaming en de xbox. En hij deelt zijn kennis en wijsheid met ons onder zijn superheldennaam Mr X.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ plaatjes hierboven

that must be a lucky guy! _O_

8. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dat je de buitenkant van het hoesje gewoon kunt uitprinten. maar die cd ziet er wel heel goed uit.

maar stel dat dit waar zou zijn... (wat ik ook denk dat het niet is want dan zou het allang op elke downloadsite te downloade zijn) dan zou dat echt wel slecht zijn voor de gta iedereen zou hem dan spontaan laten ombouwen

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Het ziet er goed uit maar het is natuurlijk fake. Iedereen kan dvd's bedrukken met de juiste spullen. En het boekje lijkt ook niet een boekje maar een foto die in de hoes gelegd is. En zoiezo op het boekje hoort ook het logo van rockstar te staan. Dus helaas.

En laten we ophouden over de lelijke graphicks die ik niet eens zo lelijk vind. Laten we het over gameplay hebben. Rainbow Six Vegas 2 ziet er nog slechter uit met zn verouderde graphiks en daar hoor je niemand over.

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hoef je het in ieder geval niet te kopen aangezien je toch al weet dat de graphics uber kut zijn. Scheelt in ieder geval wel dat je niet vol spanning hoeft te wachten.

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet wat sommige mensen er zo slecht aan vinden? die graphics zijn ok, wijs mij maar 1 dingetje aan wat er slecht aan is.

nu kan je mij gaan vertellen: wijs mij maar 1 ding aan awt er goed aan is.
    maar voor mij is het niet zo belangrijk, graphics zien er netjes uit, als het nu zonder pop-ups gepresenteerd wordt, en zonder lage FPS vind ik het wel best.

gaat me gewoon om de vette gameplay die rockstar weer gaat leveren.

dat hij niet een tien krijgt voor de graphics, daar lig ik niet wakkker van. zolang het er maar goed genoeg uit ziet,:)

12. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap die Mr X gast niet, als dat iemand van microsoft is dan wil hij tog ook dat gta goed verkocht wordt. Waarom zegt hij dat dat de graphics slecht zijn:confused:

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Omdat hij stiekem voor Nintendo werkt;).

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerder dan voor sony he:p
    hij staat gewoon op de payroll van sony:eek:

het is btw toch de xbox versie waar hij het over heeft?

15. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Grappig dat je na dit statement direct weer de verdediging in schiet. Laat iedereen lekker zn mening hebben en deze hier delen. Iedereen heeft nu eenmaal een eigen voorkeur. Imo kan een game leuk worden door schitterende graphics, maar een game kan ook leuk zijn door enorm goede gameplay.
    Het zal jouw toch een zorg zijn dat een ander de game niet koop vanwege de graphics (of iets anders). Zolang JIJ maar plezier beleeft aan de game.

Cheers :b:

16. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
  17. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    geloof niet dat de game al af is en geloof ook niet dat er al test versies in omgang zijn. Rockstar is, zeker met gta games altijd streng op deze dingen. Ook de eerste reviews komen pas op de releasedag of later uit. Maarja San Andreas was geloof ik ook al een week voor de release gelekt. Maarja is bij de meeste games. Maargoed 29 april sta ik voor de winkel.

18. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er serieus wel heel geloofwaardig uit:eek: maar als hij de intro heeft waarom laat hij dan geen gameplay zien?

19. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik dus ook, maar toch....
    Dit was ook de ps3 versie, en dit vlak na die screens van de 360 versie en dvd van MR X.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die Intro is bullcrap. Die vrijheidsbeeld in die intro bij Liberty City zit op een hele andere plek dan op de map die op de Officiele Site staat. Al die mensen die nu zeggen dat ze de game hebben geloof ik alleen als ze met ingame videos komen en niet met een hoesje of een neppe intro. :lol:

Nice!

Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina