1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is dit nou weer voor een loze opmerking?

    GTA IV is één van de meest geanticipeerde titels van dit jaar (Wat een zin! En dat met mijn IQ :):). Dan is het toch niet vreemd dat dit spel op alle fronten onder de loep wordt genomen?

    Een spel bestaat grotendeels uit:
    - verhaal
    - gameplay
    - originaliteit
    - graphics
    - herspeelbaarheid
    - multiplayer

    (ongetwijfeld een paar gemist)

    Waarbij graphics het bij deze gen behoorlijk om te doen is. Als vervolgens de graphics van een gehyped spel als dit tegen lijken te vallen dan wordt dat besproken op een forum, lijkt me niet meer dan normaal.

    Als jij vervolgens ook nog eens gaat stellen 'het spel is nog geeneens uit dus het heeft geen zin om het er over te hebben', sla je natuurlijk helemaal de plank mis.

    Want dan hoeven we het over het hele spel niet te hebben, hij is immers toch nog niet uit. Zal ik er maar een slotje op gooien dan? ;)

    Daar komt trouwens bij, van alle elementen van het spel weten we zo ongeveer het meeste over de graphics door de shots en bijna niks over de gameplay. Want nog niemand heeft het spel gespeeld. Dus laten we het verder alleen nog maar over de graphics hebben en niet meer over de gameplay ;)

    Dit is een forum en daar wordt gediscussieerd en in het geval van een game gaat dat ook over de graphics van een spel. Lo-gisch.

    Je IQ opmerking raakt kant noch wal, maar ik neem aan dat je dat zelf ook weet.
     
  2. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dat hij regio-vrij is :confused:?
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    STEL DAT IE FLOPT :x:x
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is niet mogelijk met een game die a) zoveel aandacht krijgt en waar, b) heel de game WERELD naar uitkijkt.
    Een game als Halo 3 verkocht in de eerste week 8 miljoen exemplaren.... Ik verwacht met de grotere userbase voor een game als GTA toch zeker wel dezelfde soort cijfers of meer.

    Misschien kan de game tegenvallen maar floppen niet... ;)
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Halo 3 heeft in de eerste week echt geen 8 miljoen verkocht. Ik geloof tot de dag van vandaag 8 miljoen. Maar GTA IV komt ook op de ps3 uit. Maargoed iedereen die nog geen next gen console heeft daar zal het grootste gedeelte voor de xbox 360 versie gaan. Xbox 360 200 euro + game 60 euro is 260 euro. Ps3 400 euro + game 60 euro is 460 euro. Nou die keuze is snel gemaakt.
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    op deze picca zien we de eerste HUD want als je goed kijkt zie je rechtsboven het aantal wanted sterren:

    [​IMG]

    maar ik vind het behoorlijk crappy uitzien :x:confused:
     
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    wat zeuren mensen over de graphics? Ik smul ervan!, zo veel ongeziene details, schaduwen, lichteffecten, en het totaal plaatje, als je het speelt, zal het uiteindelijk echt geen drol uitmaken dat het niet op gears of war lijkt.
    Wat eigenlijk duidelijk moet zijn is, dat je weet dat Rockstar meester is in zijn games maken, waar commentaar op onbenullige dingetjes eigenlijk ongegrond is, want je weet dat rockstar geen domme foutjes zal maken, voorbeeld hierboven met die sterren, daar is goed over nagedacht, albetwijfel ik die sterretjes tot waarheid, er zijn er namelijk 4 , en dan lijkt het me niet logisch dat je door de een casual politie onderhanden wordt genomen, maar wellicht door een zwaarbewapende special opp,

    Een fantastisch iets van deze game vind ik de physics, die geeft zoveel nieuwe en grappige situaties denk ik, zodat elke keer spelen weer grappig of opzienbarend zal zijn, Laat het aub dan een taboe zijn om over graphics in GTA IV te praten
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ik zie er toch echt vijf en waar blijft de rest van de HUD, Health enzo ?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaan we die discussie weer beginnen paar dagen geleden is die screen ook al getoond .
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    [​IMG]

    Het verschil is alleen zo klein..... :+

    (olie op het vuur, I know)
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat een gezeik hier, neem gewoon de graphics voor wat het is. Het is GTA, enorme open spelwereld met geen framedrops. Dan vind ik het knap wat we te zien krijgen. Ik vind ze er goed uit zien.
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    maar kijk hoe leeg het in die screen van SA in tegenstelling tot IV
    En CJ heeft nauwelijks een gezicht :)
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Deze is ook fake, kijk naar de handleiding deze ziet er best wel geprint uit.
    En de cd zelfs de tekst op de cd is gewoon niet juist geplaatst. Kijk naar een aantal xbox dvd's en je ziet wel wat ik bedoel met niet juist.

    En als die em zou hebben zou die wel voor een tv staan waar gta iv opgespeelt word en niet voor een computer scherm met een plaatje van gta.

    ;)
     
  14. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het helemaal met je eens. Gta gaat voor mij gewoon om het verhaal en gewoon lekker rond rijden enz. de graphics zijn dan mischien minder dan andere spellen die nu uitkomen. Maarja bij GTA SA waren de graphics ook niet alles.
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Op de achtergrond een shop met Skin Care & Nails..

    tattoo's en piercings?? zou wel cool zijn als je weer tattoo's kan zetten zoals bij san andreas. Of een paar piercings in je oren:p
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    Ik begrijp de meeste hier niet.

    Zoals kevf al zei ieder zijn mening. De een vind dat, de ander dit.

    Ik vind de graphics wat minder en 10 andere mensen vinden ze mooi.

    Is dat een rede om te gaan zeggen dat mensen, die er niet positief over denken, hun bek maar moeten houden of maar lekker moeten oprotten als ze zo negatief zijn.

    Ik vind de meeste reacties van sommige mensen hier nogal zwak.
    Als je iets minder vind aan de game moet je dat toch gerust kunnen mededelen zonder dat 10 mensen gaan zeiken dan de graphics wel mooi zijn. Het is toch een forum ofniet dan, moet iedereen zijn ei kwijt kunnen.

    En iedereen praat hier wel zo makkelijk dat graphics er voor jet genre er goed uitzien, maar er is pas 1 iemand die het spel ook daadwerkelijke heeft gespeeld ( en niet zijn mening baseert op een paar bewerkte screens ) en die vond de graphics nou niet bepaald denderend.

    Tuurlijk de gameplay zal veel goed maken en ik zal het spel zeker halen, maar ik had toch wel meer op grafisch gebied verwacht.




    Bij populaire game als dit was het te verwachten dat iemand zou komen met uitgelekte games etc. Ik denk niet dat het al teveel zal uitmaken al is het echt.
    Ik denk niet dat veel mensen opeens hun Xbox gaan laten ombouwen om een gekopierde GTA te gaan spelen 1 maand voordat de originele game uitkomt. Nogal een groot risico.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Laten we nou maar wachten op de 4e trailer. :)
     
  18. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag naar de lokale Free Record Shop gegaan.
    Keek even bij de PS3 en Xbox 360 spellen.
    En zag tot mijn verbazing nog 1 pre-order hoesje/kitje staan voor elk systeem.

    Ik blij en pak de 360 versie en ik zeg: Dit word hem!

    Kassa juffrouw rekent hem af en ik moet mijn naam en telefoonnummer geven.
    Ik zie dat ze mijn naam bij een flinke waslijst aan namen plaats.
    En ik vraag: Ik krijg nog iets bij het het setje he? Een DVD geloof ik?

    "Nee daar doen we niet meer aan"

    Ze geeft me de bon en ik loop de winkel uit.

    - mijn vraag -

    Bij aankoop van zo`n setje weet je zeker dat je het spel de dag dat ie uitkomt 100 % zeker hebt toch? Ik heb dus eigenlijk alleen even 10,- gelapt en heb een bonnetje gekregen en mijn naam is bij een flinke waslijst gezet.
    Ik heb het idee dat mijn lokale FRS de boel een beetje verkloot...
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is reactie op Fiasco

    Ja goed idee, wat zullen we daarin te zien krijgen
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zou het niet weten, hoop op meer actie en wat humor. Voor de rest is het wachten! :cool:

    Ik weet nog die trailer van San Andreas, muziek erbij was Welcome To The Jungle. Damn die trailer was bruut!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina