1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    tis New York:+ als je daar gaat fietsen, is instant Suicide:+
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Er zal toch wel ergens een tank verstopt zijn in de game. Zelfs GTA 1 had een tank. En hoop dat er wel ergens een fiets te jatten is. Vond dat wel grappig.
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    je heb geloof ik wel van die baantjes als bezorger van paketten ofzo. Die doen dat op de fiets. zou wel een geinige minigame zijn.
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat soort dingen vind ik in het echt al niet leuk om te doen, laat staan in een game 8)
     
  5. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zou ik ook dt anwoord op hebben gegeven:
    Alleen dan niet perse als minigame, maar er zijn echt wel fietsen in new york. precies wat de bengel verteld die lui die van die pakketjes bezorgen enzo.

    Maar ik vind dat Gta eigelijk gta niet zou zijn met zulke feature's zoals tanks etc. Ik snap ook wel dat de ze het realistischer willen maken maar met een tank dwars door een grote hoofdstraat heen te rijden en alles kappot te knallen om je even af te reageren is toch wel oppermachtig_O_
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind het juist goed dat ze de tanks en vlieguigen en al die shit eruit hebben gehaald. Vond dat echt maar irritant:mad:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tanks moeten er echt in! Dat zou te zonde zijn. Ook fietsen moeten er gewoon in, die waren het beste in San Andreas. Van mij hoeft dat hele realistische gedoe eigenlijk niet.
     
  8. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit ook geen ''hele realistische gedoe'' in, tis alleen iets realistischer geworden, wat ik goed vind.

    Zolang de GTA style bewaard blijft, is het goed:)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Fietsen moeten er idd wel in blijven.

    Ik heb thuis San Andreas onaangeraakt liggen. Is dat de leukste GTA van de oude delen?
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De leukste GTA vind ik verreweg Vice City. De game is zo geweldig vanwege de sfeer, de setting, de characters, de storyline, de humor en de fantastische soundtrack!! Hing echt een Miami Vice sfeertje. San Andreas is zeker een goede game, maar vond de sfeer, de storyline en de characters wat minder. Wel heb je echt een enorme vrijheid! Dat maakt deze game tof.
    Ik zie het als volgt:

    GTA Vice City > GTA 3 > GTA San Andreas.
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    GTA vice city, vond ik ook het best. Het is ook maar net wat je het meest aanspreekt, de scarface sfeer bij Vice city of de ghetto sfeer bij San andreas. Ik vond GTA 3 dan weer het minst van alle 3. Deze was wel grondlegger van 3d free roaming, maar er zat niks geen verhaal in en dan speelde je ook nog met een naamloos character(die ook voorkomt in GTA SA en wat meer inzicht geeft over de intro van GTA 3 ), die niet eens wat zegt.
     
  12. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    mocht er een tank inzitten..
    dan hoop ik dat in iedergeval er minder crappy uitziet dan hij altijd is geweest..

    [​IMG]
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Lol, blokken ding idd 8)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    WTF, zag hij er zo slecht uit! Dat is lang gelden. :eek:
     
  15. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dat is ook die uit vice city (wat ik echt de gta game tot nu toe vind) de rhino uit san andreas zag er echt wel beter uit


    :)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  16. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Dief!
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Pak hem!
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Amen.

    Dat is em juist de GTA style die we kennen is er niet meer. Daarom snap ik deze hele hype niet dat mensen het realistischer willen hebben want dat is gewoon niet de oude GTA we krijgen nu een hele nieuwe GTA voorgeschoteld. Omdat dit een nieuwe deel is in de GTA reeks deel 4.
     
  19. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ajoh8) vage bende, hier dan nog maar een pic van de tank in san andreas die er echt wel 10 keer beter uitziet als die van vice city. zou het echt jammer vinden als hij er niet in zat

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik wil een tank met echte rupsbanden en als je over een auto rijd dat die ook echt geplet word.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina