1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik zou echt kwaad worden als hij de 29e niet op mn deurmat zou liggen. In zo'n dingen heb ik totaal geen geduld. Wacht al zo lang op deze game, het is wel de best/vetste en leukste gamereeks die ik ooit gespeeld heb.
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Haal hem dan gewoon in de winkel, dat je hem later krijgt is gewoon een risico omdat je het spel online besteld.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is mijn reden ook
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Idd. Ben ook beetje klaar met het pre-orderen. Heb het idee dat je daar alleen maar nadeel van ondervindt. Daarom ga ik hem ook lekker in de stad kopen op de dag van de release.
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Misschien wel een nadeel omdat je em later krijgt. Maar wel vaak een voordeel omdat ie soms stukken goedkoper is;)
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Soms zitten er idd leuke voordele aan het pre-orderen. Maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen. Moest bij FM2 +/- 5 dagen wachten, terwijl m'n broer hem zo in de winkel kon oppikken. En dat terwijl ik hem 3 maand van tevoren ge-pre-orderd had :eek:

    Overigens heb je ook wel eens dat je hem een dag (soms 2) eerder in handen hebt bij pre-order. Maar dat is ook al weer lang geleden dat dat gebeurde (dacht bij GOW)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat zou ik niet te snel zeggen, pre-oderen word juist weer beter bij ons iig (gamemania).
    Als je bijv. GTA pre-orderd krijg je er een aviator zonnebril bij van gta en coca cola, is exclusief trouwens bij ons. Bij Viking kreeg je een heel artboek erbij en zo kan ik nog wel even doorgaan:
    - RB Vegas 2 een steelcase
    - God of War (psp) een beeldje van die kerel

    Dit zijn allemaal gratis voordelen en je weet zeker dat je een exemplaar hebt op de release dus er zitten zeker veel voordelen aan vast en het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je je vastlegt om hem bij die winkel te kopen.

    Edit/ Ik heb het over pre-orderen in de winkel zelf niet online bij GCshop ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    True :) Bij pre-order van pes 2008 kreeg ik een (replica) addidas teamgeist bal gratis, maar achteraf bleek dat iedereen die bal kreeg :9 Maar het heeft dus z'n voor- en nadelen :)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik weet nog dat jij bij het preorderen van San Andreas in de winkels een bandana kreeg :cool:
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    bol.com sturen hem de 28ste op.. dus je de 29ste zit ik te gamen
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja bij xboxhome.nl ook;) En daar heb k em gepreorderd;)
     
  12. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Halo 3 ook ge pre-orderd via internet, dus ik kwam die dag thuis uit school denkend dat hij klaar zou liggen. Niet dus. Kwam hij pas om 8 uur 's avonds binnen -.-
    Anders had ik hem gewoon vanuit school langs de bart smit opgepikt, maar hij was wel een stukkie goedkoper zo (A)
    Zelfde als met GTA 4, heb hem weer gepreorderd via internet. Hoop dat ik hem deze keer wel op een fatsoenlijke tijd binnenkrijg :mad:

    (Dat lag trouwens dus niet aan de site, maar aan de post-service. Maar het gaat erom dat ik hem toch iets later heb, en ik die middag 29/30 mensen online zag in Halo.)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Op de GT forums had ik het net over GTA IV. En ze zeiden dat Rockstar gezegd heeft dat je in IV van de ene kant van de stad naar de andere kant 10 echte minuten lang erover doet.

    Dus ik vroeg me toen af hoe groot LC in GTA III eigenlijk is, dus ben ik die game eens gaan spelen op de PS2. Qua graphics was het nog te doen op m'n plasma....maar daar is het ook mee gezegd. Maar het was erg tof om te zien hoe GTA echt is...geevolueerd(vast niet goed gespeld). Qua graphics, qua animaties die duidelijk houteriger zijn dan een VC en SA...om over IV nog maar te zwijgen ;). Dat je tijdens het vechten niet eens kan locken op je doelwit, alleen met guns. Dat het schade-systeem aardig simpeltjes is. Maar dat ie nog wel fucking fun is om te doen :p

    Iemand van die forum gaat testen hoe lang ie erover doet om van de ene kant LC naar de andere kant te gaan. Om beetje te zien hoe groot IV dus dan zal zijn.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En wat worden jullie voorspellingen?

    Een grote flop, of wordt de hype volgende week helemaal waargemaakt?

    Ik verwacht iets in het midden. Een evolutie in het free-roaming genre, met next-gen graphics, maar niet meer dan dat. Ondanks dat zullen de GTA 4 DvD's als warme broodjes over de toonbank gaan. Ik verwacht ook reviews met 9's en 10en, helaas niet omdat het spel zo goed is, maar omdat men geen lager cijfer durft te geven.

    Waar ik nog het meeste benieuwd naar ben is naar de reacties van gamers... een tijdje na de release, als de hype weer is gezakt. Worden zij wakker met een kater, of blijkt GTA 4 daadwerkelijk zo goed te zijn als ze dachten?
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet de mp niet. Die wordt uitgebreider dan verwacht. Als de mp wordt zoals ik denk, dan kan het misschien zelfs de competitie kant uitgaan.
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Had dat dan gelijk zelf gedaan:confused:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik hoop het toch niet:eek: het is toch nog niet overgenomen ofwel?
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nee, het is gewoon een geintje. Maar wel een leuke vind ik. :)
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    gelukkig;) dan is ie inderdaad wel leuk,
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina