1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    paar minuten...
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hehe lache dat er een gedeelte Dukes heet ,daar ga ik zeker veel tijd rondbrengen ;) (mijn naam is Duke ;) )
     
  3. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    lol denk je echt dat hij nu al komt?? er is een tijdsverschil, het is daar nu iets van 12.00PM dus nog minimaal 12 uur wachten
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    je hebt gelijk dat ie mischien op de amerikaanse tijd word uitgezonden..
    maar het tijdsverschil is iets van 4 a 5 uur en geen twaalf
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Pay 'n Spray shop. Ben ik de enige die dat is opgevallen?

    Dacht dat deze game geen pay 'n spray meer zou hebben omdat dat niet realistisch was. En dat, dat toch al heel vroeg door rockstar bekent was gemaakt dat die er niet meer in zou zitten. En nu zit die er ineens wel in?

    En jammer genoeg staan er geen gebouwen meer op die je kan kopen. Of moeten dat de points of intrest zijn? :eek:
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ viel me ook al op inderdaad , juist omdat ze nu een anders soort systeem hebben voor als je gezocht word.

    Snap t ook niet :confused:
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Pay 'N Spray zit er idd in. Vind het ook wel goed dat het erin zit, je kan een game niet te realistisch maken dan word het gewoon niet leuk en vooral niet GTA. Ook Car Wash lijkt me grappig. Dus je auto kan ook echt vuil worden?

    Heb de map nog eens vergeleken met Liberty City uit GTA III en Vice City, San Andreas en Stillwater, de map van Saint's Row. Liberty City uit GTA III is denk ik net de helft aan wegen dan in gtaIV. Want gta III bestond uit 3 eilanden, waarvan 1 eiland zowat al alleen vliegveld en een stuwdam was.
    Vice City en Stillwater zijn gewoon kleiner. San Andreas was gewoon groter aan alleen de 3 steden al.

    [​IMG]
    GTA III

    [​IMG]
    Vice City

    [​IMG]
    San Andreas

    [​IMG]
    Stillwater (Saint's Row)
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk zelf dat ze er stiekem een dodo in hebben gedaan. Ik hoop het wel in ieder geval:9.
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je der wel eens aan gedacht dat deze nieuwe kaart wel eens op een andere schaal kan zijn :confused:
     
  10. Vagrant

    Vagrant Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af of er tegen de tijd dat GTA IV uitkomt er ook hardware bundels worden samengesteld, zoals nu nog steeds het geval is met Halo 3. (Bv. Xbox premium met Halo 3 ).

    Weten jullie hier iets meer over? Zelf heb ik hierover nog niks kunnen vinden.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  11. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de PS3 is gta4 nu al in een pakket beschikbaar, maar bij de 369 heb ik het gevoel dat dat altijd wat langer duurt. Er zullen zowieso (web)winkels zijn die zelf zo'n pakket samenstellen.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Pre-order geplaatst bij Gamehubs.com met de Fast Shipping! Dus dan heb ik 'm binnen 2-3 dagen.
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeduur is dat in totaal dan?
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49

    ja tuurlijk, maar als je ff logisch kijkt en t vergelijkt met de aantal straten op de kaart dan heb je toch wel een idee als je het gaat vergelijken. Of ben ik nu zo dom?
     
  15. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Zit een beetje op de map te kijken en kom dit tegen: Heli Tours

    Ik neem aan dat hier (desnoods na een missie) heli's staan. Zitten er dus wel heli's in? Of was dat al bekend? :p
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    helicopters, boten, auto's en motoren zitten in de game. Helaas geen vliegtuigen (rockstar vind dat ny daar niet voor gepast is) en ook geen fietsen. Wel jammer. Maar er komt nog downloadeble content dus hoop dat daar in ieder geval een stuntvliegtuig inkomt waar die rode rook uitkomt zoals bij San Andreas, want dat vond ik altijd supervet om lekker te stunten.
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    was al bekend, zie je ook in een MP pic.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    info:

    Gisteren hadden we diverse screenshots van Grand Theft Auto IV, hieronder ook screenshots van de multiplayer. OXM heeft helaas geen nieuwe plaatjes, maar wel nieuwe informatie.

    - Jeronimo Barrera, senior developer bij Rockstar, geeft aan dat testers vier uur per dag de game speelden en het hierbij zo'n twee weken duurde voordat ze de singleplayer uit had gespeeld. Een simpele rekensom leert ons dat dit 56 uur gameplay is, of 40 als de mannen een vijfdaagse werkweek hadden.

    - Rockstar reageert in de persoon van Steve Hahnel voor het eerst op de reden waarom het spel nu eigenlijk vertraagd was. Volgens hem waren de ambities voor de game simpelweg te groot om hem op tijd te laten verschijnen, iets waar de multiplayer mede verantwoordelijk voor was. Verder wilden ze dat de gameplay in balans zou zijn en kostte het tijd om een Liberty City te maken waar 16 spelers in rond kunnen lopen en tegelijkertijd dingen op kunnen blazen.

    - We wisten al dat de host van een multiplayerpotje verschillende zaken in kan stellen, één van deze opties is of er auto-aim voor de wapens aan staat. De host kan tevens de communicatie instellen, zo kunnen bijvoorbeeld alleen leden van één team tegen elkaar praten of kan iedereenn dit met elkaar.

    - In de race modi kun je gebruik maken van alle voertuigen, naast de auto's zijn dit dus ook de helikopters en boten.

    - Het besturen van een auto en schieten uit deze zelfde auto is lastig, net zoals het hoort te zijn.

    - Health, armour en geld zijn aanwezig in de multiplayer, het geld bepaalt je online ranking, oplopend van nul tot tien. Het is hierbij mogelijk om andere mensen te vermoorden en hun geld te stelen.

    - Hoewel de host de locatie instelt kun je als speler simpelweg buiten dit gebied verder gaan, wanneer je dood gaat spawn je echter in het vooraf geselecteerde gebied.

    - In de Hangmans NOOSE mode (National Organization of Security Enforcement) dien je Kenny Petrovic te beschermen vanaf het vliegveld en naar een veilige locatie in de stad te brengen.

    - In de multiplayer kun je niet als Niko spelen, in plaats daarvan kun je een eigen mannelijk of vrouwelijk karakter samen stellen.

    - OXM laat weten dat de multiplayer heel veel fun met zich meebrengt en dat het hierdoor jaren speelbaar zal blijven.

    :thumbs:
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    kijk eens wie dat op pagina 59 al had gepost ;)

    BTW: Misschien is het tijd voor een subforum, met nu, om te beginnen, 3 threads: 'GTA IV: Gekte' (waar je kan zeggen van: 'Vandaag de nieuwe trailer!' of 'Heb hem gepre-ordered bij gamehubs!') , 'GTA IV: Nieuwtjes' (waar je niet mag reageren op nieuwtjes vanwege het overzicht) en 'GTA IV: Algemeen' (waar je kan reageren op nieuwtjes en wat jij graag zou zien enz).
    Misschien een idee?
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Alles op z'n tijd. De kans is groot, maar nu is misschien nog té vroeg. Ik zal het eens voorleggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina