Je hoeft niet alles meteen honderd procent te halen. Je kunt bijvoorbeeld eerst voor de tijd gaan, de keer erna voor de headshots en de keer erna zorgen dat je niet geraakt wordt. Zo kom je ook aan de honderd procent.
Ah dat wist ik niet. Dacht dat alles in 1 running moest. Ook een mooie prestatie als je dat kan doen .
Ik krijg morgen zo'n strategy guide binnen van episodes from liberty city. Is altijd makkelijk vind ik
ik wilde wel vragen.Als je die helikopter base jumps gaat doen.Dan moet je heli automatisch opstijgen?Maar de mijne doet dat niet.Wat moet ik doen?Of moet ik dan eerst een parachute hebben? o en dat dansen begrijp ik ook niet wat moet ik doen??
Als iemand dit spel niet meer wil hoor ik het graag. Ik heb wat voetbalspelletjes te ruil (FIFA 8 9) en PES 6 8 9 te ruil, voor de shooter freaks heb ik COD Modern warfare (die eerste). Wie geld wil zien kan ik 20 betalen voor beide games (die dubbele bij FRS)
Gisteren ook maar gedownload en hij bevalt wel! Wel heb ik een vraagje: Kan je nu ook nog gewoon naar de winkel gaan om kleren te kopen of moet je het houden bij de outfits in je kast? Want ik zie ook geen icoontjes op de kaart van winkels.
Gewoon naar Club Managen gaan, en dat doen. Heb je een slick pak aan, loop gewoon de deur uit en draag die. Dat outfit ownt.
Loop altijd in het beveiligings pak met zo'n oortje Spoiler Krijg je als je 1 keer de beveiliging regelt in een club
Als vliegen in heli's je niet echt ligt, kan dat best een frustrerende missie zijn ja. Er is helaas niet echt een makkelijke manier voor, steel een heli en ga oefenen voordat je de missie doet
Kleine tip misschien om niet de raketten, maar juist het machine geweer/apparaat te gebruiken. Als je dan redelijk laag vliegt zie je de kogels in het water komen waardoor je als ware een crosshair krijgt. Kijk wel uit met het naar voren vliegen, de eerste keer dat ik het deed maakte ik er namelijk een onderzeeër van.