Ik vond GTA IV echt enorm slecht Vind ik Episodes from Liberty City dan beter? Dit vond ik voornamelijk niet leuk: - Ik vond Niko stom - Geen checkpoints in de missies - Weinig echt leuke dingen te doen - De missies die ik deed vond ik ook niet echt spannend - Weinig customize opties, zoals andere kleren En nog wel een aantal
- Niko was niet stom, maar Johnny en Luis zijn ook goede karakters. Ik denk dat je Niko stom vond omdat hij vaak zeikte en zo emo was, deze 2 karakters zijn dat niet. - Checkpoints zijn er nu wel als het goed is. Kan het me niet herinneren omdat ik bijna alles in een keer haal, GTA is easy. - The Ballad Of Gay Tony brengt genoeg nieuwe shit. - Missies van beide content zijn erg tof, veel actie. - Veel kleding zal je niet tegenkomen. Johnny kan je niet customizen en Luis alleen een paar kledingstukken. Koop het maar!
Pff, kleding customizen. Ik kocht bij Saints Row misschien in het begin een nieuwe jas ofzo en verder niks .
Daar is ie zowieso uitverkocht En het zou fijn zijn als ik hem voor kerst binnen zou hebben ivm kerstmis
Dan zou ik hem gewoon in de winkels kopen. Het is sowieso met de kerstdrukte bij TNT dan niet eens zeker of je hem dan al binnen hebt. €35 is een mooie prijs maar misschien vind je hem nu al wat goedkoper.
Ik heb net TBOGT gekocht op Xbox Live maar hou start ik hem nu op? Want als ik GTA IV in mijn Xbox doe dan start hij gewoon de normale GTA op en niet TBOGT, iemand die me kan helpen?
Start -> Game -> New... en daar kan je kiezen welke je wilt hebben. + Maak verschillende saves. De laatste save gaat ie elke keer laden.