Dan nog een vraagje aan iemand.Wilde die free fall gaan doen.dus ik was op de hoogte met een helikopter zodat ie niet meer verder kon.Ik sprong eruit en gebruikte de parachute net pas toen hij bijna aan de grond was.Maar ik kreeg geen achievement.Iemand een idee hoe dat kan?
Door oefenen, je moet dan nog lager je parachute gebruiken. Bij de een lukt het meteen en bij de ander duurt het lang.
Oke thx zal het blijven proberen wel irritant dat je steeds in je huis je parachute moet ophalen en weer terug gaan.Oefening baart kunst zeggen ze altijd toch?
God wat zijn sommige missies een bitch om 100% op te halen Hoef er nog maar 4, maar het is echt pain in the kont.
Je weet dat je niet alles van de checkpoints in 1x hoef te doen hè. Zo hoef je de accuracy (langzaam) en de tijd (snel) niet in 1x te doen.
Ja dat weet ik Ik heb vandaag ook die 80% achievement gehaald. Maar bijvoorbeeld bij Going Deep en Sexy Time vind ik het verdomd lastig om het binnen de tijd te doen, ook al heb ik alle andere objectives al afgestreept. Maarja, morgen weer een poging wagen.
Klinkt misschien raar, maar ik heb serieus in me hele GTA IV, TLAD, TBOGT carrière nog nooit gecheat Ben wel van plan om te cheaten bij TBOGT als ik alle achievements heb. Hoef er nog 3, die ik een dezer dagen allemaal wel haal\o/ Maar je kan ook gewoon als je de game hebt uitgespeeld in je huis een parachute halen, en als je Adrenaline Junkie niet haalt, gewoon weer load game doen, kost misschien 10 seconden.
Cheats is toch leuker/makkelijker zeg maar . Als ze in je mobieltje staan, kan je ze makkelijk weer gebruiken . Ik heb het natuurlijk wel over een 100% gecomplete GTA IV he .
You earn my respects bro, haha sorry ben even in de GTA mood. Ik zie mezelf echt nooit van me leven GTA IV 100% completen. Die verrekte pigeons die je onmogelijk zonder guide allemaal kan vinden. Blegh. Ik houd het lekker op 100% Gay Tony
Ik moet alleen de Bear Fight-achievement voor TBOGT nog, maar ik ben zo belabberd met dat vecht systeem van GTA...
Gewoon de B bashen op het moment dat ze door dat hekje naar binnen komen. Ze duwen dan die deur/hek open en kunnen dus niet slaan. Het enige moeilijke is dat je er zelf voor moet zorgen dat je niet te ver uit de cage loopt want dan wordt je gediskwalificeerd. Je kan tussen fights ook pauzeren en spectate doen. Dan komt je health er weer bij
Die moet ik ook nog maar daar heb ik geen probleem mee.Met dat dansen wel. Dat lukt me nog steeds niet.Maar eens wel hoop ik