1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeg, het is geen Hitman? :eek:
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Serialdrifter: Dan blijven er dus nog 2 over. Die ik overigens allebei even gedaan heb :p Kijhard neer geshotgund en hem gewoon helemaal doodgestabbed.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Speculaties, niks meer en niks minder. Ik verwacht ook dat je die helikopter alleen tijdens de missie kan gebruiken. Maar ik denk wel dat je de parachute en APC tank kan gebruiken wanneer je wilt. En als dat niet zo is dan is het jammer, maar ik ben in ieder geval blij dat het dan sowieso wel in een missie zit.

    Fightclub verwacht ik sowieso, ik zie het nu in de trailer + Luis staat bekend om z'n street fighting volgens z'n strafblad @ politie en er is in de files van The Lost And Damned iets gevonden over een fightclub. Denk niet dat Rockstar nieuwe moves heeft toegevoegd aan Luis alleen voor een missie. We zien wel, ik vind het in ieder geval fantastisch! :D

    Episodes From Liberty City is bij Free Record Shop maar €35. Dat is een groot verschil vergeleken met Bol :emo:
     
  4. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    :+
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Inderdaad :'-(
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja, IV. GTA SA stelde me dus helemaal niet teleur. :p

    Ik bedoel al die mogelijkheden werden beschreven om 1 missie aan te pakken, niet opgedeelt in verschillende missies. :+

    Maar tuurlijk is niks mee met speculeren, maar met IV heeft het voor heel veel teleurstelling gezorgt. ;)

    Edit:

    En beter dat die €35 is! Maybe dat ie dan nog cheaper wordt bij andere winkels want Free Record Shop is toch meestal de duurste. :D
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  7. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik kan dus niet begrijpen waarom mensen teleurgesteld zijn in GTA 4. Jij denkt er zo over, en dat is jouw mening, die ik respecteer natuurlijk. Maar ik vind GTA 4 super, had niet beter gekund naar mijn mening.
    Het is wel niet zo uitgebreid als eerdere gta's, maar zo'n grote levende stad, net echt, met realistisch rijdende auto's, euphoria, schademodel, etc etc.
    Ik vind het mooi dat het realistisch geworden is allemaal. Smaken verschillen he :+

    Speculeren kan wel, maar je moet gewoon je verwachtingen niet te hoog inzetten, ik zie wel wat er komt. ;) En mij hebben ze echt niet teleurgesteld, en zo zullen er vast nog meer zijn :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond verschillende dingen in GTA IV echt jammer, en na L&D vond ik dat nog steeds. Missies moeten meer diepgang hebben. Meer dingen die je moet doen, gewoon meer variatie dus.

    In de missie in GTA IV waar je een gast in het ziekenhuis moest doden...je kon er maar op één manier komen. Dat je die doktersjas kon jatten was dan wel weer cool...maar ik had het ook erg tof gevonden als je bijvoorbeeld doorhet ram had kunnen sneaken of iets anders.

    (En dat werd in een preview trouwens toen wel gezegd, je kon op verschillende manieren dat ziekenhuis betreden...niet dus he )

    Ik verwacht het niet met TBOGT, maar wel voor een GTA V,, echt vernieuwing qua missies. Missies moeten leuker worden. Te vaak had ik zelf in IV dat er een missie kwam en dat ik dacht 'ja hoor....weer inprincipe hetzelfde doen als tig missies hiervoor).

    Daarom was die bankoverval missie ZEEEEEER welkom...puur dat je begint, in die bank...het volledig misgaat en je naar buiten moet, je rent door de straten (ala Heat) terwijl coppers op je schieten enzo, je gaat door de subway...etc...top missie. MEER daarvan graag, Rockstar.

    Ze moeten echt gaan afkijken van Mafia 2 vind ik dan, in één missie waar je al heel veel verschillende dingen te doen krijgt en te zien krijgt.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind ook dat er niet zoveel variatie in zat (hoewel die bankoverval wel vet was). In San Andreas had je tenminste echt andere missies. Bijvoorbeeld dat je die Mad Dogg op moest vangen met je pick-up truck als ie zelfmoord wil plegen. Of dat je ergens naar een plek in die county moet rijden om spionage foto's te maken.
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    En de play forward knop als je weer eens foto's van een crappy boom graphix aan het maken was. 8)
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Say what ? 8)
     
  13. Medalword1

    Medalword1 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    TBOGT is gewoon SA in GTA IV. Het pretpaket zeg maar...

    Heb dr wel zin in, weer iets nieuws voor GTA IV :).
     
  14. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ziet er toch best vet uit allemaal :) En aangezien ik TLAD nog niet heb haal ik ze wel samen.. 35 euro valt wel mee daarvoor
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vet.. P90 zit er ook in. :cool:
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kheb vorige week net TLAD gekocht voor 1200MSP (€11) dus ik wacht wel tot TBOGT voor 1200 er is :+
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hopelijk stoppen ze er toffe nieuwe nummers in. Liberty Rock is echt baas geworden, maar The Beat is echt een zooitje geworden met The Lost And Damned. *Hoopt op Lupe Fiasco - Superstar, past er wel bij. :cool:
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Liberty Rock is idd geniaal in TLAD _O_
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dat laatst weer even aan het spelen.. en weet wat zo brilljant is gedaan tijdens TLATD? de host zegt net als het avond wordt "goooodevening liberty city"... en ook s'ochtends als de zon doorbreekt groet hij de stad.

    Klein detail, maar oh zo belangrijk en zeer dynamisch.. dat soort dingen vindt ik prachtig.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    "This is the Grand Theft Auto you asked for - the all-singing, all-dancing, all-exploding GTA that takes the solid foundations of Liberty City and reinvents it as a playground for the new toys Rockstar has given us."


    - Australian 360


    Lees vooral over de previews hier..klintk allemaal verdomd goed.

    http://www.gta4.net/news/index.php

    Had ik het dus laatst over Mafia 2 en hoeveel je al in 1 missie moest doen, en dat het tof zou zijn als Rockstar voor GTA V een beetje daar naar zou kijken. Ze hebben dat volgens mij al gedaan....in 1 missie...(al was dit geloof ik al bekend, ik zie nu pas hoe meer diepgang een missie al heeft)



    Two missions were previewed during the demo. The first mission requires Luis to jump out of a helicopter and parachute on to a building containing the offices of Liberty City's ice hockey team, the Rampage. Once Luis is inside, he must fight his way down towards his target, eliminate him by shooting him through the window, and then escape via the same window using the parachute once again.



    Achterlijk kleine plaatjes..maar heb niks beters,maar zie dat voertuig dan!!!!!!!!!

    [​IMG]

    [​IMG]

    En dit staat in een signature van iemand op die gta forum, en ikdenk dat hij dat uit het spaanse magazine heeft, die dus GTA IV:TBOGT previewde.


    To all you ultra realsitc beleivers you have been crushed. Thier are APCs, Stachel Changers, Attack Helicopters, New Boats, Changable Clothes, Golf Karts, Base Jumping, and the possiblitiy of customizable cars....You may cry now at my joy of all these new things to do in game. That is all.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina