1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Lijkt mij trouwens dat die jacht van die Sheik uit de trailer is. Gaan geruchten dat het om Yusuf Amir gaat.
    Oh en alle nieuwe spullen uit The Lost And Damned en The Ballad Of Gay Tony worden niet overgebracht naar GTA IV met Niko.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2009
  2. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel op het schip van Colonel Cortez. ( Vice City :+ )
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wait what? Ik kan niet met Niko in alle DLC autos rijden, wapens gebruiken, mini games doen etc? Wat is dat nou weer. :eek:

    Kan ik wel met die andere de overige duiven doen of kan dat dan ook alleen met niko? :mad:
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Met The Lost And Damned had je inplaats van duiven meeuwen, daar kon je alleen meeuwen neerknallen en geen duiven. Denk niet dat je met Luis duiven zal neerknallen.
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Customizable cars.. hmm, altijd al gewild in een GTA game.
    Ik weet dat het kon in san andreas, maar dat was zo zwak uitgewerkt.. hopelijk goed deze keer.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    YES! EINDELIJK! Car Customizing. Hopelijk is het even goed uitgewerkt als in Saints Row 2. Of als in Midnight Club :+
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Verwacht maar weinig van de car customizen, buiten nitro is er niks bekend. Gerucht is ontstaan omdat mensen denken dat dit een customized Super GT is. Lijkt er wel op, maar denk niet dat het door customizing komt. Ik zit eigenlijk ook helemaal niet te wachten om auto's te customizen. Leuk allemaal, maar knal m'n auto toch binnen no time kapot. :+
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is dat het enige wat men weet? Want er reden ook wel getunede versies van auto's rond dus dat betekent helemaal niks.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nope, niks behalve de nitro. Ik verwacht dat dus ook niet.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik zou een mooi savehouse met een parkeergarage erbij wel op prijs stellen :) Je hebt er verder geen fuck aan maar goed. Dat vond ik in voorgaande GTA's wel altijd enorm vet. Net een nieuwe bak gescoord en die dan netjes in je eigen garage zetten :cool: Veel beter dan zo'n stom parkeervak voor je deur. Sowieso vond ik dat GTA IV geen toffe savehouses had :mad:
     
  11. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Playboy X zijn huis is toch wel vet als save house? Maar ja een eigen huis met garage waar je je auto's in kan zetten zou wel vet zijn ja.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja, die was inderdaad wel aardig. Helaas had ik hem in de eerste playthrough gemist, maar dat is zeker het tofste savehouse :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn scans toegestaan? Want ik heb scans hier waar je die APC goed ziet..fucking bruut.

    Anyway.....in die trailer zie je Luis uit die heli jumpen, misschien is het wel een soort perk van Tony dat je ergens heengevlogen kan worden en ten alle tijde eruit kunt jumpen en chuten....heeeeere's hoping!!!!

    Want dan ga ik weer heel wat ouwehoeren in die game, gewoon lekker van van alles afjumpen en chuten.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2009
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus stel, ik speel straks TLAD uit, dan kan ik die nieuwe wapens en voertuigen niet in de gewone GTA 4, met Niko Bellic spelen?
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nee, maar dat was toch al lang bekend?
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Laat maar zien. Desnoods in een Spoiler.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat weet ik niet, daarom vraag ik het hier ook. Heb pas geleden TLAD aangeschaft, vandaar.
     
  18. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dat is wel een van dé dingen die ik heeeel vaak in een free roaming game doe. Maar ja, het zal vast in missie verband liggen. Natuurlijk hoop ik daar niet op, maar ja, ik zit niet in het Rockstar-team. En anders, ik wacht toch wel totdat de eerste reviews bekent zijn.

    Vaak toch beter om eerst een review te lezen en dan pas een game aan te schaffen.
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Mee eens, met Niko heb ik ook elke parkeerplaats vol staan met unique autos, 1x roze auto die je kan vinden in een missie met Bernie, Roze auto van die meid die je ontvoert, 2x een politie bus die je gebruikt als je iemand met ontvoeren en vermoorden, de Hearse (lijkenauto) de knal gele Patriot van Playboy X en een speciale uitvoering van een motor met zijtassen en verschillende uitlaat en een speciale Laundromat geloof ik. Ja ik spaar unique autos in GTA games. :+

    Dus meer en grote pakeerplaatsen komen altijd van pas, aangezien ik deze autos nooit gebruik omdat ik ze niet kwijt wil. ;)

    Nee scans van magazines zijn niet toegestaan, links er naar toe daar in tegen weer wel. Dus als je de link er naar toe hier neer zit is het geen probleem. :)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volgens mij mag het niet, wou het gisteren ook plaatsen maar uiteindelijk maar een link naar de scans geplaatst. Op Gtacrew.net ( Waar het vandaan komt ) hebben ze het eraf gehaald omdat Rockstar dat wou. Gelukkig heb ik die APC tank gezien. :cool:

    En het is Luis trouwens, Tony is je baas maar je speelt met Luis! :+

    Nope, alleen de radiozenders worden geupdate met Niko, voor de rest niks.

    Game blijft geniaal, schoot net op een auto en toen schreeuwde die vrouw erin 'Ga weg'. Baas _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina