1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hopelijk blaas je de auto's daar mee niet te snel op. Met de pyshics en graphics ziet het er heel tof uit om zo'n auto dan helemaal total loss te maken. :eek:
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn. :eek:

    Dat word instant buy <3
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gisteren update van GTA IV, kan ook gewoon random zijn hoor. Ik heb IV nooit uitgespeeld, maar ben nu behoorlijk ver geloof ik. Ik ben nu bij zo'n missie van Pegorino, dat je diamanten terug moet halen geloof ik. Elke keer wordt daar weer de naam van Gay Tony genoemd.. en The Lost biker gang. Echt grappig dat alles zo gerelateerd tot elkaar is.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Was update voor de multiplayer. ;)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Maar kan je de extra dingen van TLAD wel gebruiken bij Gay Tony? :eek:
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk het niet, want dat lukte ook niet tussen TLAD en IV;)
     
  8. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Uhhm, ik had eerst al Gta IV ook al uitgespeeld enzo ( en verkocht) maar ondertussen heb ik een andere HDD gekregen. Dus wss ben ik die saves kwijt, heeft het dan nut om die DLC te kopen of moet ik dan eerst verder in het spel zijn?

    En allebij die DLC kwamen toch op disk uit? Hoe duur word die dan?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je ze op een disk koopt heb je GTA IV niet nodig, als je ze via Xbox Live koopt heb je IV wel nodig. Jij moet dus een disk kopen, je kan hem al bestellen bij FRS voor €35.
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    GTA IV heb ik nu net gekregen, maar heb ondertussen een andere HDD dus die saves staan er niet meer op....


    Dus ik hoef niet verder te zijn in het spel als ik nu TLAD koop?
     
  11. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, je hebt geen savegames nodig. Je kan gewoon een nieuwe game starten met The Lost and Damned. ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [gt]55518[/gt]
    Is Luis Lopez ook die gast die je beschiet vanuit het raam bij de deal van de diamenten in het Museum bij GTA IV?
    Edit; een typo at 1:41: Can you do this outisde (outside) this mission?
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  13. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ja.

    Dan kan je je natuurlijk afvragen wanneer een trein stil staat. Dat is bij de perrons. Maar is daar ruimte genoeg om je hele heli over een coupe heen te schuiven? Ik denk dat het missie-based word, net als in San Andreas.

    Woohooo 100 posts! :+
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben erg blij dat je missions kan herspelen, miste ik al in IV en TLAD.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mid-missions checkpoints! Was bij TLAD erg blij dat ze er in zaten.

    Merkte overigens wel dat ik bij TLAD echt van missie naar missie bezig was (ben), het voelt toch allemaal net wat minder vrij aan.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kwam omdat je Liberty City al kende en er nou niet echt heel veel nieuws bij zat in TLAD. Dan ga je van zelf maar de missies doen. Denk dat het bij TBOGT wel anders zal zijn, zitten in ieder geval heel veel nieuwe dingen in. :)
     
  17. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je ziet hem ook in TLAD (heb m namelijk van de week pas gespeeld en toen viel het me op):

    Bij de aftiteling zie je steeds stukjes van de stad en stukjes game.
    Zo zie je op een gegeven moment het museum.
    Eerst zie je aan de rechterkant Johnny schieten, dan gaat de camera naar links en zie je Nico schieten en dan gaat de camera naar boven en zie je Luis lopen op het dak, dus dat wordt vast een missie in TBOGT

    Verder in de missie waar je de diamanten moet stelen voor Ray en moet leggen in het vuilnis (die je in GTA IV moest ophalen met de vuilniswagen met Nico), moet je dus de diamanten stelen van Gay Tony en Luis, die zie je in de cutscene.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Informatie over de 2 missies ( Met de parachute en met de trein ) en over de missie met het schip en een nieuwe. Doe het maar in een spoiler, misschien wilt niet iedereen het weten.

    "Dropping In..." - Luis has been ordered by Tony to team up with Bulgarin's henchman, Timur. Bulgarin wishes to acquire The Rampage, Liberty City's ice hockey team, and Luis must storm the penthouse office and get the owner to sign his business over to Bulgarin. Luis and Timur begin in a chopper, and Luis must parachute onto the roof of the building. Luis then goes down a maintenance stairwell and eliminates the security. At this point alarms are blaring and the sprinkler systems go off. Luis eliminates his target by shooting him through a window, and then follows him out with the parachute still on his back. He parachutes onto a moving truck, which conveniently has a mattress on his trailer, and the mission ends. If Luis had missed the truck, he would had to have faced another army of security men.

    "For the Man Who Has Everything" - This mission is done for Yusuf Amir, a billionaire property developer. Yusuf is played by Omid Djalili, as many people speculated after hearing him in the trailer. Yusuf wants to ship a railway carriage back to the Middle East as a gift. The first objective is to jump onto a train from the nearest overpass. This is done by tapping X at the right moment, and the jump itself is automated. Luis must make his way to the front of the train, whilst fighting off cops who are shooting from choppers overhead. Once Luis has disconnected the front carriage, Yusuf appears and lifts it off the tracks using the Skyhook chopper.

    "Going Deep" - This mission involves silencing detectives who have evidence on Bulgarin and Timur which could see them go to jail. The plan is to rig their vehicle with a satchel bomb in an underground car park, but the cops are already onto them. Once the attackers are dead, the detectives chase Luis and Timur.

    "Sexy Time" - Yusuf wants to acquire an attack chopper called the Buzzard. It belongs to a group of arms dealers, and is situated on a yacht. Luis makes his way to the yacht using one of Yusuf's speedboats. Luis has to sneak on board without security seeing him and then steal the chopper. As Luis makes his way back to Yusuf's pad, Yusuf calls and orders him to go back and destroy the yacht. Some of the gangsters escape on speedboats, so the final task is to eliminate them.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Beter is die kermis nu eens open! Zoveel minigame potentie en ze laten het gewoon liggen!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina