1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Een stickybom plakken op iemand, en dan slaan en hopen dat het een mietje is die wegrent. En dan vanaf een afstandje boem!

    Of of of, een stickybom op jezelf plakken en voor terrorist spelen :p.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nope volgens mij niet.

    Stickey bombs zijn inderdaad awesome. Gebruik altijd die bom van Packie die je onder een auto kan plakken. Snel bij een auto die bij het stoplicht staat te wachten plaatsen en hem dan achterna rijden, mooi plekje zoeken, bellen, boem, yeeee. :+ Nu kan ik ze dus gewoon in het rond gooien. _O_

    Stickey bombs in San Andreas was zo geweldig, een persoon helemaal vol gooien, weg laten rennen, boem. Priceless. :cool:
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die trailer is wel echt heel erg vet :eek: Volgens mij sta ik de eerste paar dagen alleen maar op daken om te kunnen parachutespringen :9
     
  4. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Anders ik wel, parachute springen is toch wel een passie voor mij in de GTA serie('s).
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Parachute erin = kopen 8)
     
  6. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat vinden jullie eigenlijk zo leuk aan een parachute? Iedereen zegt inderdaad dingen als "Parachute erin = kopen", maar mij kan het echt helemaal niks boeien. In San Andreas gebruikte ik de parachute alleen maar in missies en die onderdelen vond ik eigenlijk doodsaai. Ook in Saints Row 2 heb ik hem maar een paar keer gebruikt en in het originele GTA IV heb ik hem ook geen seconde gemist (nou ja, misschien een keertje als ik vanuit een heli naar beneden wou komen, maar verder heb ik nooit gedacht van 'hé, wat zou het leuk zijn als er een parachute in zou zitten!').

    Dus zou iemand even willen uitleggen wat er nou zo geweldig aan is?O-)
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Omdat skydiven super tof is in games als GTA. Ergens heel hoog vliegen en dan eruit springen en dan de stad steeds dichter bij zien komen om op het allerlaatste moment je parachute te openen en te landen zonder dood te gaan. ;)
     
  8. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ook, maar van een gebouw afspringen geeft toch keer op keer bij mij een kick. Ik ben meer basejump-freak dan skydive-freak, al doe ik het beide erg vaak. :+ Maar ja, dat ben ik. Persoonlijk vind ik er geen hol aan om iemand vol te c4-en vervolgens 10 stappen doet en 'kaboem', leuk voor 1x maar dan is de pret daarmee wel gedaan.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je moet juist gaan skydiven en dan de hele tijd dingen onder je laten ontploffen zodat je door de hete lucht in je parachute weer omhoog gaat :+
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [GT]57182[/GT]
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga die bundlepack toch maar kopen denk ik, heb wel weer zin in GTA. Maar heb een paar vraagjes.

    - Kan je bij 'The Ballad of Gay Tony' ook de wapens gebruiken uit 'The Lost & Damned'?
    - Kan je de andere wapens uit GTA IV zelf gebruiken?
    - Hoeveel missies zaten er in TL&D? En hoelang duurde de singleplayer gemiddeld?
    - Kan je al die nieuwe wapens ook online gebruiken?

    Ik wil hem namelijk wel kopen maar ik wil niet afgescheept worden met maar 5 uur singleplayer per DLC. De originele GTA heb ik 85+ uur gespeeld maar daar had je veel meer missies en ging ik ook vaak kloten door de missies heen.
     
  12. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Verder is hier de vehicle-list:
    En nog wat plaatjes met onderschrift:

    [​IMG]
    Nothing says "I've made it in this town" a like a N.O.O.S.E armored personnel carrier, equipped with a 360-degree rotatable turret and explosive ordinance.

    [​IMG]
    The ultimate party starter: light, maneuverable and armed with rockets and a high-caliber machine gun.

    [​IMG]
    A superfast luxury tourer in the European tradition, the F620 looks and feels as good on the open road as it does illegally parked outside known paparazzi haunts.

    [​IMG]
    Initially famous for transporting high grade cocaine out of Latin America, the Smuggler's blistering speed and power are now used primarily to transport investment bankers and their trophy wives on day trips to Happiness Island.

    [​IMG]
    The preferred method of transport for Liberty City high-fliers, the turbo-shaft powered Swift shuttles its precious cargo in speed and comfort.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik twijfel echt heel erg. Heb eigenlijk wel weer zin in GTA IV maar heb daar de meeste dingen al gedaan dus vind het niet echt slim om die opnieuw te kopen. Hoeveel kost de standalone versie btw? Bij Gamehubs is de standalone versie te pre-orderen voor €28. Het punt is dus dat ik een lange singleplayer wil zoals bij GTA IV zelf, en juist op dat punt word ik denk ik een beetje teleurgesteld want ik vergeet dat het extra DLC is in plaats van een volwaardige game. Maar hoelang duurde het ongeveer voordat jullie The L&D hadden uitgespeeld dan? Want als het maar 5 uurtjes is, dan heb ik het zo uitgespeeld in één weekend tijd. Geld is niet het probleem, maar het is meer de tijdsduur van de DLC die me doet twijfelen.

    E: Owja wacht. Ik vergeet m'n belangrijkste vraag, kan je de DLC wel spelen zonder GTA IV in je bezit te hebben?
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  14. James Pond

    James Pond Guest

    Sweet. heb GTAIV maar weer opgepikt voor 12 euro ( wat een deal _O_ ) en heb zin hieraan :D.
     
  15. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je Episodes of Liberty City koopt, kan dat wel en als je ze via Xbox Marketplace koopt kan dat niet. Volgens mij voegde TLAD ongeveer zo'n 20 uur aan gameplay erbij, maar dit is niet uit eigen ervaring, want ik heb hem nog niet gespeeld;)

    En als je hem voor €28,- wilt, kan je hem misschien beter bij FRS kopen. Ik heb hem daar met Adddiscount voor €28,12 gekocht en dan wordt hij gewoon op de dag van de release thuis afgeleverd i.p.v. dat je nog twee weken moet wachten.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ok dan :cool:. Wel raar dat GTA IV goedkoper is dan de DLC Standalone.. :{

    E: Wat is dat Addiscount, en waar kan ik dat vinden? :+
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Standalone is in Nederland het goedkoopste bij FRS. Ik had zelf TLAD in 15 uur uitgespeeld, niet 100% maar daar zat wel chillen met vrienden ( Ingame hé ) en andere zooi bij. Plus dan tel je TBOGT erbij, dan zal je wel zo op een uur of 30 zitten. En dan kan je eindeloos met je tankje spelen en parachute springen. Dus, reken maar op nog meer speeltijd.

    Als je de standalone disc koopt heb je de originele GTA IV disc niet nodig. Koop je hem via Marketplace, dan wel.

    Hierzo.

    Accountje maken, reclames kiezen tot je rond €7 zit en dan bekijken en de vragen beantwoorden. Heb je de vraag fout, dan krijg je voor dat reclame stukje geen munny. Dus wel goed beantwoorden! Zal je tevens even een PM sturen met de nummer van mijn PU kaart, dan krijg je nog eens 10% eraf bij FRS. Ik heb hem zelf al gebruikt, weet niet of het bij jou dan ook werkt. Maar we kunnen het proberen.

    Mooie screenshot dit, lijkt wel als of het grafisch hier een stuk beter is.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Aight, thanks man :cool:. Ikzelf miste de tank & parachute wel in de originele GTA IV. Maar, is het al bekend of je de parachute meteen tot je beschikking hebt na de 'mini-game' (je moest toch iets doen voordat er eentje bij je thuis spawnde). Of moet je zegmaar eerst een bepaalde missie uitspelen. Want het lijkt me eigenlijk best wel geniaal als je bijvoorbeeld op een groot industrieterrein iets moet stelen (Denk aan die missie van Playboy X) en je dan gewoon van bovenaf meteen bij je target land. En is het mogelijk om later de missies opnieuw te spelen? Dus dat je de DLC al een keer hebt uitgespeeld en alles hebt geunlockt (tank, parachute etc) en dat je die dan kunt gebruiken als je de missies voor de tweede keer speelt.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volgens mij heb je hem niet meteen tot je beschikking. Maar je komt hem al heel snel tegen in de story mode. Tevens kan je missies opnieuw spelen voor een betere score of iets in die richting, geen idee of je dan de parachute kan gebruiken als je die al unlocked hebt.


    New Episodes from Liberty City Trailer Next Week
    Posted by adamcs at 14:17. Category: Ballad of Gay Tony

    Rockstar has announced in their latest e-mail broadcast that a new official trailer for Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City is coming next week.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zit die Bahama Mamas ook al in de orgine GTA/TLAD?
    Zo ja - dan heb ik hem nog nooit gezien :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina