1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Er zitten nieuwe voertuigen en wapens in :x.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja? Hoeveel? 3? ;) Het zijn er gewoon niet veel. Ze hadden bij Rockstar ( met de tijd tussen GTA IV en de expansion ) wat meer aan het eiland ZELF kunnen gaan doen toch?
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Agreed de wapens waren mager. Als het nou wat gekkere wapens waren geweest als een katana, vlammenwerper silenced pistol etc. was het een heel ander verhaal geweest. Maar dit was alleen een pool cue, een shotgun, handpistool en een grenade launcher. En die wapens doen me niet zoveel. En voegt ook niet veel toe.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Laat het duidelijk zijn ( Lees veel foute verhalen )

    Jij speelt dus niet met Gay Tony hé! Jij speelt met Luis en die is geen homo. Tony is een homo, daar werk je voor. Tevens kom je Gay Tony een paar keer tegen in IV en The Lost Damned, same als Luis.

    Lijkt er dus ook op dat we weer een missie krijgen met Luis maar dan in de bank ( Ondertussen beroven Niko en de andere de bank ), missie in het museum ( Jij als Luis schiet dus uit het raampje ) en de missie waar je Gracie krijgt in ruil voor de diamanten!
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar dit zijn geen aanvullende missies, maar gewone hele nieuwe verhaallijnen. Ik vind het iig wel gaaf :cool:
     
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Was van plan om the lost and the damned een keer te downloaden, maar nu deze wordt gebundeld met de nieuwe dlc op dvd, haal ik de dvd uit de winkel.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Inderdaad. Het is gewoon een hele andere ervaring in dezelfde stad. En van Liberty City kan ik persoonlijk nooit genoeg van krijgen.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt, ben het ook met je eens. Ieder zijn ding. Ik heb GTA IV nooit uitgespeeld omdat ik de missies te MEH vond. Telkens hetzelfde :eek:
     
  9. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    $40 zou voor ons €30 zijn? Of betalen wij ook gewoon de volle pond?
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou maar hopen dat hij net zo goed word als The Lost And Damned:)
    Ik denk alleen dat die naam voor veel opschudding gaat zorgen.
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai, zeker nice om dit te lezen. :) Er zijn 2 series waar ik maar al te graag informatie over lees:

    - Grand Theft Auto serie
    - Call of Duty serie

    En nu is er dus in korte tijd van beide series wat onthuld. _O_

    OT: Ik ga dit zeker kopen. Ook weer leuk dat het een totaal andere verhaal is, en dus een andere setting als The Lost and Damned. Maar wel jammer dat ze het als disc gaan uitbrengen, idd. Want L&D heb ik al op de 360, maar ik wil idd ook liever een DVD :+
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben het met de rest van je stellingen niet eens maar hiermee wel. Het lijkt me wel leuk om een uitbreiding te spelen, maar het is inderdaad wel een beetje een zeikuitbreiding. Er moeten gewoon weer gangsters als in San Andreas inkomen en een dikke verhaallijn als in Vice City. Dat was pas echt vet. Ik vind GTA IV (met uitbreidingen) een beetje te volwassen en dus saai worden. Het wordt te echt bij de werkelijkheid. GTA is dikke klets, dus dat moet ook zo blijven (Saint's Row 2 is dan wel weer overdreven, maar ik bedoel VC en SA).
     
  13. Scarface55

    Scarface55 Guest

    Goed nieuw voor de gamers die de 1e DLC niet hadden gekocht. Want het spel komt samen met DLC 2 samen op 1 DVD. Het zal samen te koop zijn en zal te spelen zijn zonder GTA IV zelf. Het zal ongeveer 40 dollar worden en in europa 40 euro.

    [​IMG]
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kijk eens in de startpost slimbo :p
     
  15. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten op de nieuwe voertuigen die aangekondigd worden en andere nieuwe dingen.
    Ik hoop dat ze deze keer echt iets toevoegen waar je in het freeroamen ook lang me zoet bent.
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Sweet :D! Wordt zeker een must buy voor mij! Heb me super vermaakt met GTA IV en TLaD! Helaas wel nog ff wachten dus...! Maar dat zal vast beloond worden ;)!
     
  17. Scarface55

    Scarface55 Guest

    Ik ga het ruilen xD
     
  18. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik wacht eerst af op de reviews.

    Ik wil gewoon een Vice City remake!!
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Van mij mag het ja! Al hoeft het ook niet, laat ze maar volledig richten op een nieuwe GTA. Zal trouwens toch geen GTA V zijn maar gewoon GTA: Fii City bijvoorbeeld. V komt pas op de next gen consoles.
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    GTA:Fii city puh, zou je willen.
    Het is Gewoon GTA: Dii city :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina