1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Geniaal is ie! Begon meteen al lekker met die opmerking over een guido. _O_

    Ging net naar de club, fles champagne drinken. Daarna nog 2 shotjes genomen, vervolgens met een vrouw gedanst, in de wc gepakt en telefoonnummer geregeld en toen nog een shotje genomen. Toen viel ik flauw en werd de volgende ochtend wakker in een vuilnisbak op Star Junction. 8) _O_
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ja die club is te droog :+ Ik was zo bezopen dat ik niet meer de trap op de club uit kon :+

    Free Mode online is ook vet. Je start gewoon met Parachutes :)

    /Edit: Gespot;

    - Nieuwe helikopter dus, met raketten! (En machine geweer dat 3 x zo hard gaat als die oude heli)
    - Nieuwe motor(en). Zo'n framerace achtig ding
    - Sommige gebouwen zijn aan de bovenkant aangepast voor basejumpen
    - Nieuwe auto's
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Net ff bij de MM geweest. Zag ze niet liggen, maar die kerel had ze net pas binnengekregen en legde ze meteen in de winkel.

    Maar kan iemand mij vertellen hoe dat nummer heet wat in die club draait als je daar de eerste keer komt samen met Toni? :eek::eek::eek:

    Echt een super vet nummer ik denk die moet ik hebben. Is niet in die gay club maar die ander. Is meteen in begin.


    Nog niet veel gespeeld maar is wel lachen, beetje zuipen in de club dansen. Stond ik te dansen met een vrouw komt zo'n gay opeens naar me toe, moest ik met hem een dance battle doen, lachen!
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Missies zijn best lastig :9 Je begint gelijk met flinke actie :)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Yusuf is serieus de fucking baas. Wat een held _O_ en dat pas na 2 missies.

    Heb nu de parachute unlocked, tof ding!
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb net even online lopen kloten met de parachute. Geweldig dat je start met parachute als je dood bent gegaan, en op de map kan je zien waar de Basejump spots zijn :)

    Gewoon Quick Game doen, en dan private slots op "full" zetten. Kan je lekker je gang gaan :+

    Die nieuwe sniper is te ziek! De kogels exploderen als ze iets raken 8)
     
  7. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens is dit een geheel ander spel of alleen amar zo'n toevoeging??
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gewoon een toevoeging. Maar wel met nieuwe auto's/heli's/motoren/personen/verhaal/wapens/tanks/actie/online multiplayer/opties/parachute. Dus als je GTA tof vind dan is dit gewoon verplichte kost.
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Een nieuwe toevoeging met nieuwe missies en dergelijke. Net als The Lost and Damned :)
     
  10. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Episodes from Liberty City heeft beide uitbreidingen op 1 disc ;)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  13. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, kwam er net achter :)
    Ja dat klopt, maar dan kan ik ze alsnog wel spelen hé? (volgens die FRS site wel).

    GTA IV vond ik niet echt leuk dus dat zal me niet schelen, zolang ik het maar kan spelen.
    Lees dat je chickies in de WC kunt pakken dus het spelletje zal ik wel leuk vinden :+:9

    Laatste vraag: Is de lengte van deze toevoegingen (verhaallijnen) ongeveer net zo lang als de verhaallijnen van de 'volledige' games, zoals GTA IV? Of is het een stuk korter?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over TL&D. Spawnt die chopper(?) van Johnny gewoon bij het safehouse van de club? Want ben nu al twee keer doodgegaan tijdens een missie wanneer ik net wegrij, want ik wil die chopper niet kwijt. Vind hem te lekker rijden 8)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Elke missie heeft ie z'n chopper, gewoon een keer plaatsen op die save spot en dan hou je hem.

    Game is wel oversext gek. Was net Maisonette aan het bewaken, roept die chick die de camera's controleert me op. Gaat Luis daar ook nog even mee ballen. 8)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    game is fucking gruwelijk , fighting club is ook echt dope ! net missie voor yousef gedaan , die gast is echt helemaal gek 8) , ik vind dit persoonlijk een sterkere game dan de originele en dan doel ik meer op de missies en wat ik tot nu toe gespeeld hebt

    ik heb nog niet in de massionete kunnen werken dus ben benieuwd , maar hoe zit het met dat je gewoon normaal ook in die club kunt gaan en kan drinken enzo , want dat heb ik nog niet mee kunne maken
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is vast wel iemand die mij kan vertellen of je ook met Niko in GTA IV al die nieuwe voertuigen, wapens en gadgets kan bedienen. Of is dit alleen in die aparte episodes mogelijk?
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Alleen in de uitbreiding zijn die dingen te gebruiken:)
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je snelle reactie. :)

    Heb er zin an. Morgen ligt ie in mijn brievenbus. Helaas moet ik wel knetter hard leren voor tentamens, dus
    echt veel spelen zit er aankomend weekend niet in. :mad:
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vind deze uitbreiding nu al 10 keer beter als TL&D.
    Die nieuwe heli is echt ziek, en de paar nieuwe guns die ik heb gezien tot nu toe ook. Vooral die sticky boms:cool:

    Vette nieuwe auto's ook en het leuke is dat je ook oude bekende tegenkomt. In begin natuurlijk die bankroof met die Ieren van Nico, daarna Nico die je bijna aanrijdt, dan die broer van brucie waarvoor je missies doet enz.


    yeaah love gay tony!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina