1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    gta: Rotterdam zeker, doe maar nie :+
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    GTA:Bananen republiek of GTA: kikkerland :p
    Maar ik zou nog steeds willen dat nico bulgarien gaat vermoorden.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zijn die dan ook nog exclusief voor de Xbox 360? Volgens mij niet toch?
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk niet. Ik denk dat Rockstar de CD met de 2 DLC content ook voor de PS3 gaat uitbrengen. Zo'n gevoel heb ik en ik denk dat ik nog gelijk heb ook, als je kijkt hoe vaak R* gezegd heeft het exclusief te houden, en wat gebeurde er uiteindelijk... ? ;)
     
  5. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    t zou me niks verbazen als ze heel origineel met GTA: Vice City 2 op de proppen komen. Al lijkt mij een Japanse setting ook wel tof. Daar waren ooit geruchten over.
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, dat zou awesome zijn. Volgens mij zou Rockstar echt geweldige grappigen bedenken over het eten van honden :cool:.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik verwacht dat eerlijk gezegd ook. Ze hebben nu een GTA III: 2 (:+) gemaakt zeg maar, dus nu verwacht ik Vice City en daarna San Andreas (of alleen Los Santos).
     
  8. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn chinezen. |:-

    ik denk alleen niet dat San Andreas op de huidige consoles komt. De nieuwe San Andreas zou dan op zn vroegst in 2013 komen oid. K denk toch echt wel dat er dan inmiddels wel een opvolger van de 360 in de schappen ligt
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Chinezen, Japanners, Koreanen. Eén pot nat.
    Alsof jij een Chinees en een Jappaner uit elkaar zou kunnen halen :D.
     
  10. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmh daar heb je gelijk in. Ik zie het niet....
    [​IMG]








    mss moeten we weer ontopic O-)
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Toe maar weer..

    Wat betreft GTA:tokyo/kyoto of ergens anders in japan, ze (rockstar) hebben een paar websites gerelateerd aan japan en tokyo gekocht een paar jaar geleden.. dus het kan natuurlijk altijd nog.

    Maar dan hou je wel een cultuur kloof zoals alizor hier demonstreert, niet iedereen zal het snappen en open staan voor yakuza praktijken/japanse cultuur.. net zoals de Ryu ga gotoku/yakuza franchise op de playstation, ging goed in azie, verkoopt voor geen meter in het westen.. helaas.

    Vice city zou een droom zijn als ze dat weer gaan doen.. new york is ook weer gedaan, dus waarom niet?
    Maar ik vondt vice city eigenlijk zo sterk omdat het jaren 80 was, met die meesterlijke muziek en miami vice sfeer.. ik denk niet dat ze dat weer gaan doen.
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    GTA: A'dam :cool:
    Met een helicopter gewoon het ajax stadion bombarderen:+
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De Yakuza is eigenlijk altijd mijn favorite gang geweest in de GTA reeks. :eek:

    En denk dat voor GTA V ze nog een remake zullen maken van Vice City en San Andreas. En nee die episode content zie ik niet voor aan dat dat VC en SA wordt want tot nu toe is elke episode een nieuw verhaallijn in de zelfde stad. (niet eens een kleine uitbreiding van de stad). En Rockstar geeft pas nummers aan hun games als het een drastische verandering is van gameplay en technolgy van de game.

    Maar de remakes van VC en SA mag van mij wel hun features remaken. VC met de bedrijven kopen. En SA gewoon de omgeving en alle features.

    En een GTA in Amsterdam zie ik niet zo zitten, Amsterdam is daar veelste klein voor en totaal niet boeiend. Wat voor gangs wil je dan zien de Marokaanse Molukken en de Amsterdamse Skinheads en 1 of ander joodse gang?

    Een game als GTA is daar iig niet geschikt voor. Dan moet je meer een Assassins Creed achtige game hebben of een game die rond de tweede wereld oorlog afspeelde of misschien nog de middeleeuwen. Maar niet een hedendaagse sandbox game.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Als Dulle eens een GTA V topic aanmaakt. Dan kunnen we daar speculeren en dit topic overlaten aan Anthony Price.
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Wie de fuck is Anthony Price8)?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gay Tony.
    En Dulle weet dat GTA topics van mij zijn. :cool: Maar goed, om een topic te openen voor een nieuwe GTA is het nog wat te vroeg.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zoals ik al zei in mijn vorige comment. We zullen eerst nog GTA's zien gebouwd op de GTA IV engine. Voor we GTA V te zien krijgen zullen we bij de volgende generatie consoles zijn, gezien er nog niks mis is met de huidige engine.

    Rockstar geeft pas een nieuw nummer aan de GTA reeks als het andere gameplay/engine/technologie heeft.
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee deel V is van mij:cool:
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Datum enzo van DLC

    Eigenlijk vind ik dat niet zo een geode datum voor DLC. :+ Ondanks dat het om GTA gaat is het 'maar' DLC, en die laten ze nu dus vrij direct concurreren met MW2, SCC, AC2 en..DJ Hero. :D

    pluspunt is natuurlijk wel dat het ietsje goedkoper is dan die games

    edit: Fii, ik dacht dat alleen de Hitman topics voor jou waren? :eek:
    Maar omdat jij het bent schenk ik je GTA ook nog wel.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    GTA en Hitman zijn van miii, maar daar heeft Distototo het moeilijk mee. :+
    29 Oktober is okay.

    [​IMG]

    Gracie

    Ik ga trouwens die disk kopen, heb ik ze beide op CD. Is toffer en scheelt me weer 2 GB nog wat ( Beide DLC's dan )
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina