1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat duurt nog lang :eek: Ik dacht dat ie deze zomervakantie uit zou komen. Maarja ik download hem gewoon.

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Distoration voor jou.

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij moet je wat op die cd staat gewoon op de HDD zetten.
    En ik ga de nieuwe dlc gewoon downloaden....

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Dat zou kunnen inderdaad, maar dan is het nog handig. Als ik het niet meer gebruik haal ik het er gewoon af. Lost And Damned heb ik ook niet meer gespeeld nadat ik hem had uitgespeeld.

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nu kun je het er ook al af halen. Dus lijkt het mij juist onhandig. Want als je het er weer op wilt zetten dan moet je bij die cd eerst die cd gaan zoeken. En als je het download dan hoef je nooit meer een cd te zoeken.

Maar ik vraag me wel af of die cd maar op één xbox of één account te gebruiken is. Want je zou bij een cd denken dat meerdere mensen het kunnen gebruiken zou zijn. Maar zo dom zullen ze denk toch ook weer niet zijn.

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Mijn kamer is niet zo'n bende als die van jou, ik zal de CD meteen hebben als ik hem nodig heb. :+

7. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Dus uhm, als je geen Live hebt en die cd bundel koopt heb je zowel TLaD en TBoGT? Die zet je dan vervolgens op je HDD en vervolgens kan je ze spelen?

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Doe maar snel, duurt wel lang.

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Hopen dat hij er een beetje leuk uitziet.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben benieuwd :)

Ik hoop trouwens echt dat het dit keer niet alleen een uitbreiding van verhaallijn is (en dan tel ik die paar voertuigen en wapens niet mee), maar dat er ook gewoon een boel voertuigen, wapens en kleding bij komt. Ik vond dat met TLAD maar een beetje karig.

Laatst bewerkt: 7 aug 2009
  11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik hoop dat ze op een of andere manier de nieuwe spullen ook uitbreiden naar GTA IV zelf. Dus dat ik de nieuwe wapens ook met Niko kan gebruiken enzovoorts.

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TLAD is geniaal.. de stad is gewoon prachtig mooi gemaakt, en om weer een nieuw verhaal te spelen vanuit een ander perspectief is gewoon erg goed gedaan.

Mee eens dat het wat karig was qua wagens, maar ik vondt het meer dan de moeite waard.. nu maar hopen dat TBOGT nog wat meer gaat geven.. maar ik vindt de DLC een gewaagde, maar geslaagde poging tot dusver.

Meerrr!

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja idd. Ook vond ik het dom dat als je online deed de nieuwe shit niet kon gebruiken. Zelfs niet als je vanuit TLAD online ging.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869

Rockstar, please geef ons een chainsaw in de uitbreiding!

15. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben gewoon eens benieuwd, zijn er nou echt nog zoveel mensen die op een uitbreiding van GTA IV zitten te wachten? Bij mij is de interesse in ieder geval helemaal weg helaas. Ik heb zelfs TLAD niet eens uitgespeeld nadat ik er zolang op heb zitten wachten.

Ik bedoel, nu las ik vandaag in het nieuws weer dat er een aankondiging is geweest voor een eventuele nieuwe trailer. Hebben we die tijd nu niet gehad Rockstar? De hype zal waarschijnlijk toch niet zo groot meer worden als bij IV destijds het geval was.

Of zie ik het nou helemaal verkeerd?

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Waarschijnlijk worden deze uitbreidingen maar door een klein deel van Rockstar North gemaakt. De rest is allang bezig met een nieuwe GTA waarschijnlijk (hoop ik :+).

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Toch niet zo raar? Rockstar heeft het bekend gemaakt op hun Twitter, is toch oké als je weet dat er binnenkort een trailer komt. Als of andere bedrijven niet bekend maken als er binnenkort een trailer komt. En ik denk dat er nog genoeg mensen zijn die zitten te wachten op de content.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Een aankondiging voor een trailer is idd een beetje te overdreven nu. Ze kunnen beter gewoon een trailer uitbrengen ipv hem aan te kondigen. Dat hypen gaat niet meer zo goed nu de game al meer als een jaar uit is. Toch vond ik TLAD wel leuk hoor. Niet dat ik er naar gehyped ben. Ik heb hem ook pas een tijd later gedownload. Maar wel leuk om te spelen. Dat zal deze ook wel zijn. Maar het is gewoon een heel ander soort spel nu. GTA is niet meer wat het geweest is.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik zit dit spel laatst nog bij een vriend te spelen en dat was toch wel weer vet! Als die nieuwe DLC uit is dan koop ik ze beide in 1 keer. :)

Alleen echt zo jammer dat de soundtrack zo matig is. Die van GTA:confused:A was echt veel beter. Wel vet dat ze meer nummers bij de DLC doen. :) Ik hoop dat ze dat ook bij Gay Tony gaan doen. YMCA. 8)

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat TLAD uitkwam, vondt ik de soundtrack ook maar matig.. maar een beetje rock/metal fan likt zijn vingers af bij het horen naar de nummers die ze bij TLAD hebben gedaan.. echt geweldig, van Rod Stewart en AC/DC naar cannibal corpse. te gek.

Met the ballad of gay tony zullen we denk ik meer disco en pop zien.. maar niks zal vice city's soundtrack overtreffen wat mij betreft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina