1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Of gewoon die auto die voor je staat er door heen douwe en dan door rijden, dat werkt ook prima, of als je een moter hebt aan de linker/rechterkant er langs rijden.
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of ik in TLAD en TBOGT van kledij kan wisselen? Bij TLAD zit ik nu ongeveer op 30% en heb nog steeds geen clothing shop gevonden...
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    In TBoGT kan je wel in je safehouse van kleding veranderen. Of je ook daadwerkelijk kan kopen, volgens mij niet, maar dat geef ik geen antwoord op.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    haha jaa dat heb ik ook vaker. Zodra je op je hoofd valt ben je dood. Ook als je eerst op je benen land en dan alsnog omvalt op je hoofd ben je ook de pijp uit.

    In een missie van yusuf stapte ik uit de auto, wil ik voor de auto langslopen rijdt yusuf me aan, pats over mijn hoofd; dood...:lol:

    @Dreimaster: Nee er zijn geen kledingwinkels zoals bij Niko.
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Er is in die Maisonette 9 club een echt supervet nummer. Ik vraag me af of iemand weet welke nummers daar langskomen en me kan zeggen welke ze daar draaien. Het zijn er volgens mij maar 3 ofzo.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Alle nummers uit de Maisonette komen van Electrochoc.

    De nummers zijn:
    Electrochoc: Jump Up - Major Lazor ft. Lefside & Supahype, Kid Conga - Daniel Haaksman,Put Your Hands On Me - Crookers ft. Kardinall Offishall & Carla Marie, A City Under Siege - Boy 8 Bit, Nude Night - The Chemical Brothers, Bad Men - Crookers ft. Solo, Animal - Miike Snow, Watching You ( Oliver $ Remix ) - Jahcoozi, Boxer - Crookers, Stickin' - SonicC, Knock You Out - Black Noise, Boom Da ( Crookers Remix ) - Mixhell ft. Jen Lasher, No Security - Crookers ft. Kelis.

    Het zal wel een van de vier dik gedrukte zijn!
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren eindelijk die k*t achievement gehaald van die Fight Club! \o/
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik kom maar niet voorbij de eerste missie! 8)
    Op die golfbaan. Heb veel te weinig kogels. Moet maar eerst wat wapens kopen ofzo? Of ligt er ergens paar wapens verstopt op die baan?
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik werd , in tegendeel tot anderen die wakker werden na teveel gezopen te hebben niet wakker in het middle park, wakker IN het vrijheidsbeeld met een parachute om.. bij dat kloppende hart:+
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    whawha ja dat heb ik ook een keer gehad, ik dacht eerst wtf waar ben ik. Alleen kan ik me niet herinneren dat ik een parachute had, dus viel ik dood.

    Verder al eens wakker geworden op time square in een container en onder een brug bij een pay&spray.
     
  11. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Haha klinkt echt als een vette toevoeging. Ik moet deze uitbreiding ook maar eens downloaden, maarja MW2 komt dinsdag uit *)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik pleurde toen keihard met mijn dronken kop naar beneden, echt geniaal. Was ik eenmaal nuchter en sprong ik weg, ging ik dood omdat mijn parachute te laat open ging. :+
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb je nog tips? Ik kom namelijk niet verder zodra ze met wapens komen..
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Het schijnt dat je na elke ronde een ronde kan uitzitten om te kijken, en dat je daarna al je health weer terughebt.

    Die methode is echter voor pussy's :+
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan na elke ronde even stoppen, inplaats van doorgaan moet je spectaten en even een andere gevecht bekijken en eventueel wedden. Na dat gevecht kan je weer meedoen en zit je nog steeds in de ronde waar je laatst was alleen dan weer met volledige health. ( Dus stel je was klaar met level 3, je spectate even, je gaat weer verder = ronde 4 met full health. )

    Vijanden met wapens gewoon zo snel mogelijk aanpakken. Zodra ze slaan 'A' drukken dan bukt Luis, druk dan 'B' om zijn wapen af te pakken. Daarna is die ronde easy.
     
  16. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Thanks voor de reacties en tips heb het nummer alleen nog niet gevonden maar ik blijf doorzoeken xD
    Dat nummer van crookers- boxer is ook gewoon te gruwelijk :thumbs:
     
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Tnx man. I bedoelde city under siege
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Is daar niet een volledige versie van? :cool:
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand wat je moet doen bij die club management activity?
    Wanneer je begint in Maisonette en wat rondloopt, soms wat mensen uit de club gooit en bezig bent met die meid, krijg je op een gegeven moment de melding dat er iemand in Hercules last heeft van paparazzi. Alleen als hoe kom je, als je in die club bent, bent bij die iemand?
     
  20. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm zo te zien hebben ze bijna het hele album van Crookers in de game :p
    Wel tof op zich, maar jammer dat Crookers zelf 100x minder zijn geworden met hun hele nieuwe stijl.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina