Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke is nou chiller: Lost and Damned of Gay Tony?
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    gay tony
     
  3. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Nope heb hem in ieder geval nog nergens kunnen vinden, we hebben dus door Gay tony al een zeer welkom voorproefje gehad van hun nieuwe album:p
    Volledige versie zal denk ik een dezer dagen wel te vinden zijn op het :D
    Gewoon de club uitlopen, de uitgang is aan het einde van de meeste rechtse trap als je naar de bar toestaat, waar de andere trap die je ziet naar boven gaat naar de vip section. Daarna gewoon naar Hercules toe rijden en de paparazzi verjagen:D

    Sowieso Gay Tony, heb er zelf al spijt van dat ik niet eerst Tlad gespeeld heb, ben daar gisteren aan begonnen en vind het nu een beetje karig:p
    Irriteer mezelf ook aan Johnny's voice actor, vind de stem namelijk niet echt bij hem passen.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Alleen dat stuk is gemaakt voor Gay Tony, er is geen volledige versie. Of Crookers moet nog eens met de volledige versie komen.
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind beide add-ons wel tof. TLAD heeft wel echt zo'n bende sfeertje, en met een groep motorrijders door de stad knallen vind ik wel tof. Gay Tony is meer de "oude" over-the-top GTA, en veel kleurrijker. En Yusuf is in mijn ogen 1 van de beste characters die R* verzonnen heeft, sommige filmpjes zijn simpelweg echt vet, andere echt hilarisch. Als ik echt moest kiezen dan werd het wel Tony's add-on.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    yusuf is briljant

    enige nieuwe character die ik maar niks vind is Mori, flapdrol

    En wtf, brucie esta

    GAY
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mori is een sukkel, gelukkig wordt hij aan het einde van zijn laatste missie echt prachtig aangepakt :lol:. Yusuf is gewoon een held, we gettin' arab money _O_
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat nummer is gewoon baas!
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Z'n voicemail is ook geniaal, 'I am busy to be an international superhero'. _O_ Of "Let's bounce... I mean, not bouncing literally, it's a street word for walking... I know what you mean... Like roll, you're not rolling like.. a fat man, it's just.. Let's just go, alright?" _O_
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    haha ja xD tis ook briljant dat hij alles wilt wat hij eigenlijk niet kan hebben en het liefst niet wilt kopen want dan is het niet meer authentiek:+
     
  11. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Mm hoop dat ze dan inderdaad met een volledige versie komen op bijvoorbeeld een nieuw album.
    Zal toch wel heel tof zijn dat wij als gamers alvast een voorproefje daarvan zouden krijgen:D
    Verder zal die denk ik sowieso wel op een soundtrack komen van gta4 en anders zal die wel op youtube ofzo verschijnenO-)
     
  12. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je vaak Multivlaait, voeg me dan toe! :+
    Echt een fantastisch uitbreiding met veel sfeer en actie, ook singleplay! Dubbeldwars de MS points waard. Ik hoop zelfs stiekem op een 3e uitbreiding, want dit smaakt naar meer!
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    :thumbs:. Bedankt. Club management later nog eens geprobeerd en toen moest ik op een gegeven moment wat eten bij een pizzaria weghalen voor een of ander model die bij Hercules zat.

    En die zij-missie van die meid die in Masionettes zit 8).
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Einde daarvan is echt geniaal.

    Net zoals die 2e side mission voor die leipe meid die hopeloos verliefd op Luis is. :lol:
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    haha dat was lachen. Zij stond boven op die rand te balanceren, ik rij met m'n motor de trappen op, rij naar der toe rem iets te laat, valt ze naar beneden, is ze al dood nog voordat ik die side missie startte _0/
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Die yusuf is me er eentje, wat een held.
     
  17. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Online had ik zo'n radio zender met Pjanoo en Loves takes over enzo is die ook offline beschikbaar?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Pjano is op Vladivistok, die heb je ook offline ja.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het werd eigenlijk gelijk in het begin van de DLC al duidelijk voor me, deze is veel toffer dan TLAD. Ik waardeer Luis meer dan Johnny, ik vind de guns veel beter. De nieuwe helicopter is geweldig met die oneindig rockets. De side missies zoals club-management zijn gewoon echt leuk en er zit genoeg variatie in.

    Het is veel grappiger, het heeft een graphics-update gekregen. De missies zijn gelijk al veel leuker. Het gaat echt de goeie kant op zo, ik was even bang dat deze gewoon leuk was om uit te spelen en dan gewoon klaar. Maar nee, ik zit er weer helemaal in, uren gewoon de game spelen...zo nu en dan een missie maar toch vooral veel klooien in die stad ook weer hoor _O_. Hoe fucking bruut zijn
    die explosive shotgun,P90, sticky bombs en explosive sniper wel niet? pffff.
     
  20. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Na mijn toetsweek ook maar even mezelf belonen met TBoGT :), vrijdag dus
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina