1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Die basejump missies, is t dan de bedoeling dat je gewoon op die bulls eye land, of moet je ook percé door alle ringen?
     
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je moet door de ringen en in target landen
     
  3. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hoef je niet beslist door de ringen want ik miste nogal wat, maar toch haalde ik hem door in de bullseye te landen.
     
  4. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu iets heel erg vervelends... ik kan namelijk niet verder in het spel omdat het lijkt dat het spel bugged is.

    Het probleem:

    De missie dat je de trein moet jatten voor Yusef ( lijkt me geen spoiler..dit is algemeen bekend ) is bij mij bugged.
    Ik schiet alle helikopters kapot en loop naar de voorste trein, maar de helikopter die de trein moet oppakken verschijnt niet. ( gisteren 30 minuten op de trein gezeten )

    Ik dacht: Nouja even save herladen, zelfde probleem.

    Toen ben ik even club management gaan doen, en bij de missie dat je het eten op tijd moet afleveren leek alles goed te gaan, totdat ik bij het adres aankom en het filmpje gestart word... alleen gebeurt er niks en kan ik het personage nog steeds besturen!!!!

    Ik heb de winkel versie

    Heb ik last van een corrupte save of een kopie van het spel wat niet goed is?
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind echt alles goed aan deze game. De sfeer, de missies, de voertuigen, de personages echt alles is gewoon goed bedacht. Alsof ikzelf GTA IV verbeterd heb naar mijn ideeën. Het enige wat ik jammer vind is dat de graphcs het spel niet ten goede komen. Als je als je het spel opstart ziet hoe de personages eruit zouden moeten zien, en ze vervolgens in het spel ziet, zijn ze best lelijk. Vooral die chick van de club management in de maisonette 9 club heeft echt een belachelijke smoel. Maar verder echt briljant. Het beste van GTA IV, en daarop verder gewerkt.
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Hopelijk van t weekend deze kopen, al wacht ik er misschien nog iets langer mee..
    Verhalen hier klinken in ieder geval zeer positief!
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik vind Yusuf en Luis beter in de game dan op die artwork. Die vrouw ziet er in de game wel lame uit, net zoals met die vrouwen waarmee je kan dansen. Ze hebben een hele scheve kop en mond. 8)
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vooral die monden. Lijken wel alsof ze een smiley hebben gekregen. :9
     
  9. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die caddy ook ergens anders vinden buiten die ene missie om?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb hem zelf nog nergens gevonden, ik ga die missie maar herspelen en dan die caddy opslaan bij mijn parkeerplaats.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik reed net in me auto een taxi aan, stapt de chauffeur uit.. staat ie in de fik8)
    Is ook niet logisch..
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je de Vice City soundtrack alleen hebt als je de DLC per disc koopt? (gametrailers.com)
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Get out of my club you facking mook8)
    WTF is mook nou weer?
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Whaha laatst ook iets moois. Ik neem een taxi naar die buzzard van Yusuf en ik skip de ride. Fade het scherm weer in ligt die auto op zijn kop en ik en die taxichauffeur klimmen eruit, zegt ie opeens: sorry about the smell but i just laid some gass in here.

    LOL
     
  17. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraag over GTA.
    Ik heb dus GTA:Episodes of Liberty City gekocht in de winkel.Nu zag ik bij downloads
    ook Lost and Damend staan die ook op het spel in de winkel staat.Wat is hier het verschil van?
    Kan iemand mij dat vertellen?
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan beide Episodes ook downloaden via Xbox Live. Dit doe je door punten te kopen (25€ voor 2100) en vervolgens voor 1600 punten de uitbreiding te downloaden. Episodes of Liberty City is gewoon een verzameldisc van de 2 uitbreidingen die op de Xbox Live Marketplace zijn verschenen. Er is dus geen verschil tussen de Lost and Damned van de CD en die van de Marketplace.
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Yusuf _O_ , jammer dat als je een missie herhaalt je niet meer de begin cut scene ziet.

    En verder is dit toch de laatste episode van GTA IV? Het word nu dus wachten op een announcement van GTA V
     
  20. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke heel erg bedankt voor de informatie.Wel leuke spellen altijd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina