1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Jah dat is vreemd :+
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net ff alle basejumps gedaan en alle random people (2 keer fransman en 2 vrouwen, meer niet toch?)! Nou moet ik nog de drug wars en dat vechten, vermaak me dus nog wel ff met deze zeer toffe DLC :)!
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Er zitten volgens mij ook nog van die races in die je moet doen, correct me if i'm wrong. Die basejumps zijn erg vet moet ik zeggen. Voor al die waarbij je met een motor van het gebouw af moet rijden. Jammer dat dit alleen kan bij die jumps.
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Races? Niet voor de achievements hoor?! Ga namelijk niet voor de 100% denk ik!
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nee die zijn niet voor achievements, maar ik vind ze wel tof :+ Qua achievements vind ik de uitbreiding sowieso erg slecht. Je moet wel een echte GTA-freak zijn wil je al die missies op 100% krijgen :D
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoe moet je de 'catch the buss' achievement halen?
    Want ik snap de hele opdracht niet echt, je moet dansen met iemand uit elke club, dat heb ik gedaan maar ik heb geen chiev gekregen??
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat was ik wel van plan :9!
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In beide clubs kan je met iemand dansen, de eerste keer dat je die dans versie compleet neemt Luis die chick mee naar de wc/zoent hij die vrouw in die gaybar. Doe je het nogmaals dan start meestal een speciale versie op, dan ga je samen met andere mensen dansen. Die moet je perfect completen in beide clubs, dan krijg je die achievement.
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Huh, bij mij ging ie bij zowel die gay club als die andere club meteen die groepsdans doen toen ik voor t eerst ging dansen?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Begrijp er niks van, maar twee random characters...een man en vrouw komen maar niet opdagen in de game. Op de map zie ik de icoontjes staan, en ze zijn altijd wit, nooit blauw. Als ze blauw waren, dan zouden ze op de plek zijn waar ze moeten zijn. Het gaat om eentje in de club van Tony en eentje in Fortside...
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die in de club van Tony heb ik ook nooit kunnen vinden. :9
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Net uitgespeeld...echt hele toffe DLC, en ik baalde echt toen het over was. Het voelt ook een beetje aan alsof ze er best nog een stuk of 10 missies bij hadden kunnen doen, maar ja.

    Wel vind ik dat in de volgende GTA ze echt ook non-stad dingen stoppen. Dus bossen, heuvels/bergen, gewoon de wilde natuur. Dan zullen achtervolgingen en gunfights echt anders aanvoelen en ervaard worden.

    Maar inderdaad....nog steeds die twee random characters niet gevonden, wtf is dat toch? :confused:

    En die mini-golf mini-game...waar kan ik dat doen? Ik ben naar dat icoontje op de map gegaan en nergens kan ik naar binnen ofzo.
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Die in de club zat er bij mij idd ook niet altijd, maar ben dr uiteindelijk wel tegen gekomen, geen idee rond welk tijdstip dat was?!
    Heb vanmorgen al ff 10 drug wars gedaan en die kooigevecht achievement gehaald! Moest wel paar keer over doen, ging twee keer dood in de voorlaatste ronde, daarna wel gehaald! Tip voor mensen die m nog moeten, als een ronde afgelopen is, krijg je de keuze om verder te vechten of om te kijken, als je dan kiest voor kijken en daarna verder vecht, is je health weer helemaal vol!
     
  14. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Die in de club van tony is er volgens mij alleen snachts..ik heb haar wel gevonden.. eindelijk ook uitgespeeld:D vond de laatste missie wel mooier dan bij tlad maar welk makkeiljk opzich voor een gta game. Laat de volgende download maar komen , ben nog niet uitgekeken op liberty city:)
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Er komt geen volgende download :'-(
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dus om 12 uur ongeveer en later?


    En inderdaad, er komt geen DLC meer. Rockstar had een deal om twee DLC packs naar de 360 te brengen, en dat is nu gebeurd. Wel komt er een soort aankondiging(of iets anders) volgend jaar Maart toch?
     
  17. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik was snachts naar die club gegaan eerst is dat icoontje wit maar als je dan vlakbij de club bent is hij blauw:)
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen de eerste drie missies oid gedaan en het is nu al heel anders dan de originele GTA of TL&D. Door die missie op de golfbaan kreeg ik echt een smile op m'n face :D
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die is echt lachen inderdaad. En bij deze baalde ik ook gewoon toen ik hem had uitgespeeld, terwijl ik het met L&D wel best vond toen ik op het eind zat.

    Anyway, heb de random characters gevonden...mijn fout was dat ik nooit dichtbij de characters stond. Je moet inderdaad dichtbij ze staan voordat ze geactiveerd worden. Als je dan op het andere eiland stuk staat en dan checkt of het icoontje blauw is...gaat niet werken :)
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister ook uitgespeeld... heb me er goed meegemaakt en voor 35 euro TLAD & TBOGT is echt zn geld waard geweest. Op naar Assassins Creed 2.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina