1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij word gewoon los speelbaar dus je hebt GTA IV niet nodig. ;)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Leuk al die geruchten,maar het zijn geruchten. Voor Lost and damned werd ons ook nieuwe gebouwen beloofd, maar hoeveel nieuwe gebouwen konden we nou echt in? Johnny kon niet eens kledingwinkels in gaan...ik bedoel maar :confused:.

    Beter kun je gewoon altijd parachuten anders is dat echt FUCKED UP, en onbegrijpelijk. Rockstar weet toch allang dat GTA gamers FUN willen hebben door te klooien in die game. Na het uitspelen van de storymode is de kracht van GTA dat je juist gaat klooien in die stad. Kom op Rocktstar, denk dus even na.

    Wat was er in L&D dat je alleen in een missie kon doen? Oh ja...dat je alleen tijdens bepaalde races je knuppel kon gebruiken op de motor en neit gewoon wanneer je wilde...goed voorbeeldje. Afwachten maar.....
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    geen idee wat ik hiervan moet verwachten, hoop wel dat deze speciaal wordt en niet standaard missies en slap verhaallijntje. LATD trok me wel, setting was lachen.
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    goeie ouwe tijd gehad met Road Rash _O_ en dat was idd jammer ja , maar ik hoop wel dat ze downloadble content het over een andere boeg gaan gooien ,anders schaf ik hem niet eens aan

    Morgen(vandaag) komen er filmpies vrij dacht ik
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Boxart ervan

    [​IMG]
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Trailer staat online om 6 PM GMT in de UK. 19:00 hier dan toch? 8)

    Je gaat trouwens in een missie een hele metro meenemen met een helikopter, geniaal. Bron.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  8. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja.:)
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Wij zijn altijd 1 uur minder:)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]
     
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik ben het hier helemaal met je eens. Free Roaming en niet Mission Roaming. |:-
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066

    Ja maar dat zou de game niet realistisch maken. :cool:
    Als jij klaar bent met de story van je leven ga je toch ook niet ff rond klooien in de stad? :+

    Maar idd ben het compleet met je eens. ;)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben ik de enigste die het dan eigenlijk niet mist? Ik heb IV + TLAD nu al bij elkaar over de 150/200 uur gespeeld en vind het nog steeds heerlijk om soms wat rond te rijden. Ik mis een jetpack, fiets, customizing van jezelf/auto's en andere dingen echt niet. Enigste wat ik soms mis is dat er weinig wapens zijn en het platteland van San Andreas.

    GTA IV heeft voor mij op sommige vlakken zo meer te bieden dan de oude GTA's. Grafisch zeer netjes voor een free-roaming game, en de stad is echt heel erg tof. Ik kom nog steeds dingen tegen die ik gewoon nooit heb gezien. En dan heb ik het nog niet gehad over het verhaal en de personages, het verhaal van 4 vind ik echt het beste verhaal van alle GTA's. Je bouwt mee met Niko, begint met hem te voelen ( hoe raar het ook klinkt ) en het voelt gewoon allemaal echt.

    GTA 4 heeft veel nieuwe dingen toegevoegd die het GTA universum echt goed maken, maar hebben tegelijk ook wat dingen achter wege gelaten wat voor sommige minder kan zijn. Maar ik mis het gewoon niet meer, en ben ook blij dat Rockstar iets anders heeft gedaan met GTA. Saints Row 2 was misschien wel een echte game die op de oude GTA leek, ik vond er geen reet aan. Maar dat kan misschien komen omdat het gewoon minder was qua alles vergeleken met de oude GTA games.

    Met de aankomende content lijkt me dat Rockstar meer richting de actie gaat, de missies die tot nu bekend zijn gemaakt lijken me echt awesome. Ik hoop dan wel dat je de parachute later ook kan gebruiken, want het lijkt me echt prachtig om aan een parachute te hangen en dan van het uitzicht te genieten.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Veel dingen zijn ook erg mooi aan de game, ik mag ook graag rondrijden en over mensen heenjakkeren, het verhaal van Niko is ook erg cool. Van Johnny vind ik het echt minder. Met Niko ga je inderdaad echt meeleven, deed ik ook.Zeer coole character, maar ik vind dat sommige dingen niet goed zijn uitgewerkt en komt de gameplay niet ten goede.

    Kleine dingen als...

    Hand-to hand combat, gaat te stroef, te langzaam. Je deelde in voorgaande GTA games veel sneller en soepeler een stom en schop uit. Godfather 2's combat vind ik bijvoorbeeld zeer geslaagd, zeer brute moves en de gun combat is ook prima. Dit moet echt fijner werken in GTA vind ik. De framerate die soms echt vreselijk is..en het ligt niet aan mijn tv of xbox, ik heb het bij andere mensen ook gezien. Er zullen mensen zijn die het niet zien...of niet erg vinden,maar ik wel...ik erger me er zeer aan.

    Missies..er waren een paar ECHT toffe in GTA IV, vooral de Bank missie. Maar
    als ik nu één missie van Mafia II bekijk...in die footage die ervan uit gekomen is, zie ik hoe graag ik zulke diepgang in GTA missies zou willen.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  15. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel moet deze gaan kosten? Ik heb namelijk de eerste uitbreiding nooit gekocht.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    dacht rond de 40 dollar maar dat weet ik niet zeker.

    Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City hits store shelves on October 29th alongside Xbox LIVE's Ballad of Gay Tony. The new disc which retails for $39.99
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    die missie met die metro ziet er wel heerlijk uit, net als die missie bij TLAD dat je achterop die motor zat.
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Advies prijs is € 44,99, dus verwacht em rond de 40 bij winkels als Media Markt etc. :)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik had nooit last van de framerate in GTA IV, sinds ik The Lost And Damned heb kakt de framerate af en toe wel in. Daarom ga ik maar de disk versie kopen.

    Trailer "You'll Always Be the King of this Town" moet om 19:00 online staan trouwens. :thumbs:
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ben benieuwd naar de trailer. Ben GTA IV nog steeds niet zat. Hoop alleen een keer op een nieuwe stad of gedeelte.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina