Grand Theft Auto: Next Gen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuperFly, 14 jun 2005.

1. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer mogen ze van mij ook weglaten

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    wat me ook wel leuk lijkt is als je gewoon een taxi/bus/trein/vliegtui/ kan nemen zonder hem te stelen.wat mij super lauw zou lijken is als je een gta mmorpg hebt! dus dat je een gang samen stelt missies doet je personage beter maakt enz.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja het lijkt me wel leuk om gewoon met 2e of 3en de missies te doen en samen skydiven, banken overvallen etc.

4. kipunderground

kipunderground Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het vetste lijkt mij gewoon:

online multiplayer, waar je met vrienden een clan kan vormen, en dat je dan in de volledige gameworld(net zoals het gewone spel, inclusief voetgangers, bestuurders) tegen andere clans kan gaan knokken, gewoon een soort battlefield in san andreas:D

hoe bruut is het om bijvoorbeeld met 3 vrienden in een dikke bak te stappen en ff ruzie te gaan zoeken bij andere clans:D:D:D

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil als ik vlieg de hele GTA wereld kunnen zien, dus niet die nep wolken/mist waarin je altijd zit. Verder moet de AI verbetert worden en eten noodzakkelijk worden. En tjsa... meer auto's, etc. hoeft van mij niet, maar mee motors zou ik wel fijn vinden. Veder natuurlijk live support, al is het maar live aware.

6. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoe je multiplayer met gta zou moeten laten werken. Het klinkt leuk maar ik denk dat echt iedereen een beetje op elkaar gaat lopen schieten en je helemaal niet meer rustig kan rondrijden. Het zou miss wel werken als je zelf kiest met wie je in de stad gaat wandelen.
    Iedereen gewoon los laten lopen zal in elk geval niet leuk uitpakken.

7. ghostface killah

ghostface killah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics mogen van mij wel beter.
    Het spel bevat lagen van graphics. Bij mij komt het weleens zelden voor dat het spel verkeert inlaad zodat er grote fouten op het beeld verschijnen.
    Bijvoorbeeld: Je fietst een rondje door de stad, verschijnen er opeens een paar meter van te voren van die gebouwen. Het lijken wel blokken joh. Ik fiets dan verder en dan opeens zie je in de verte een groot blauw gat, zodat je dwars door het level kan kijken.
    Dit heb ik eerder nooit mee gemaakt.
    Op een gegeven moment zie je allemaal blokken of niet en alleen de voertuigen zie je.
    Alles zweeft dan een beetje en wordt vaag en verdwijnt.
    Mijn vraag:
    Hebben jullie hier ook last van:)?!?

Voor de rest is dit een heel erg uitgebreid spel. Het komt ook allemaal tot leven, doordat de AI leuke en grappige trekjes heeft. Af en toe zie je ook een politie achtervolging of mensen staan met elkaar te praten. Allemaal aardig realistisch. De realiteit is nog ver weg, daarom moet alles in de toekiomst nog geloofwaardiger worden toegepast zodat je er wel een tijdje zoet mee bent.
    Kortom er zijn nog genoeg verbeteringen toepasbaar voor de ontwikkelaars en dan heb ik het vooral op de AI en de graphics.
    Aldus petje af voor de knappe presentatie van de ontwikkelaars. Ga zo door Rockstar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: !!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nergens last van op graphics gebied. Maar het systeem werkt inderdaad wel zo maar dit is de beste oplossing omdat de huidige consoles het niet allemaal zoals we het zouden willen kunnen.

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook echt te vet! 4 man in 1 stad op LIVE! 8) ook online scoreboards!

Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Mag wel met iets meer dan 4 man zijn. 20 ofzo. Dan kun je je eigen gang vormen en de rest van de stad overnemen.

11. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk kan je ook skaten en etc. net als t.h.u.g.
    en dat je een ipod kan kopen zodat je ook waneer je op straat loopt rustig muziek luisteren

12. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, het zou leuk zijn als er 3 gangs zijn die alle 3 een stad verdedigen. En zo kan je met alles wat je in die stad kunt vinden de stad van de tegenstanders aanvallen. En elke gang heeft dan zo'n 50 man ofzo *). Ja ik heb fantasie maar het zou wel leuk zijn. :cool:

13. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    het zou vet zijn als je een multieplayer zal hebben in een stad ter grote van Liberty City van GTA 3. Of Vice City achtig en dat je dan met 6 man 3 teams van 2 kan maken en jij beheerd je eigen stuk "HOOD" in die stad die je tevens ook weer kan verliezen in gang wars! En dit moet dan ook een soort save functie krijgen zodat je andere dagen van de week met dat groepje het verder speelt. Eigenlijk tot dat je het zat bent je "Hood" laat vernietige voor de andere gangs zodat weer in die lobby 2 andere teams speler kunnen beginnen met hun hood op bouwen....

Mijn idee gaat eigenlijk meer de MMORPG kant ok en is eigenlijk meer het zelfde zoals jullie hebben gepost!

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Gfx omhoog
    betere A.I.
    beter ingestelde smeris
    je wapens trug kunnen stelen bij het politie buro
    (koop je net een zooi bij de Ammu Nation, ga je een btj rond raggen met die dingen, word je door je kop geknald, weg wapens.. )
    Offline Multiplayer met System Link
    iPod, zoals al gezegd
    Online 'hood' protection
    . wat dan hetzelfde in z'n werk gaat in GTA:confused:A (drie mannetjes omleggen, en dan een hood overnemen door iedereen af te maken.) Dit kan dan ook met een paar leden van jou Gang.
    rivaliserende gangs kunnen uitschelden.
    Meer interactiviteit met voorbijgangers
    (bijvoorbeeld wanneer zown chick naar je harses gooit dat je vet bent, dat je haar dan volledig verrot kan dissen :+ )
    Meer motoren
    met 100 man op een server online
    , in vaste gangs/clans.

dr zal vast nog wel meer in me op komen, maar dit is een beginnetje ;)
    *stuurt tekst naar R* *

15. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gang oorlog online tot 100 spelers of zo :D

16. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Hier kan ik eigenlijk niets aan toevoegen _O_ Als ze allemaal in Amerika zo rijden 8) Ik heb ook altijd dat als ik naast iemand rijd dat hij dan naar links/rechts gaat! Of als je over het voetpad heen rijd springen de mensen bij mij voor de auto :9

Beetje vreemd allemaal...misschien kan het op sommige punten is minder blokkerig (ik praat hier dus over de gfx).

17. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop de de/een volgende GTA-titel voor de PS3 op Blu-ray uitgebracht kan worden. Daar kan zo'n 52 gigabyte aan data opgezet worden. Dan kun je pas een grote speelwereld maken, nog uitgebreider en dan is er ook nog ruimte voor het verbeteren van de graphics etc.

Maar wat ik graag zie is dat je in een volgende titel een nog realistischer leven kan leiden, dat je echt moet eten, etc. Maar ook dat je je auto helemaal kunt eigenen, door hem te tunen en te stylen, etc. Verder is GTA: San Andreas al zo uitgebreid, dat er weinig aan te veranderen valt.

18. Victor

Victor Guest

Verder ben ik het helemaal met je eens. :)

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat het dan rommelig word.. als je een Map ter grootte van SA hebt, met gang turf's, lijkt et mij wel lachen ;)

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    En een eerste mogelijke screenshot

6x zo groot als SA(:eek:) damn, dat wordt me echt te groot

edit//via insidegamer trouwens :)

Deel Deze Pagina