De graphics mogen van mij wel beter.
Het spel bevat lagen van graphics. Bij mij komt het weleens zelden voor dat het spel verkeert inlaad zodat er grote fouten op het beeld verschijnen.
Bijvoorbeeld: Je fietst een rondje door de stad, verschijnen er opeens een paar meter van te voren van die gebouwen. Het lijken wel blokken joh. Ik fiets dan verder en dan opeens zie je in de verte een groot blauw gat, zodat je dwars door het level kan kijken.
Dit heb ik eerder nooit mee gemaakt.
Op een gegeven moment zie je allemaal blokken of niet en alleen de voertuigen zie je.
Alles zweeft dan een beetje en wordt vaag en verdwijnt.
Mijn vraag:
Hebben jullie hier ook last van

?!?
Voor de rest is dit een heel erg uitgebreid spel. Het komt ook allemaal tot leven, doordat de AI leuke en grappige trekjes heeft. Af en toe zie je ook een politie achtervolging of mensen staan met elkaar te praten. Allemaal aardig realistisch. De realiteit is nog ver weg, daarom moet alles in de toekiomst nog geloofwaardiger worden toegepast zodat je er wel een tijdje zoet mee bent.
Kortom er zijn nog genoeg verbeteringen toepasbaar voor de ontwikkelaars en dan heb ik het vooral op de AI en de graphics.
Aldus petje af voor de knappe presentatie van de ontwikkelaars. Ga zo door Rockstar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...