Dat is gewoon een echt plaatje geen screenshot. Tja tanken kom op als die leeg is pak ik wel een nieuwe auto. 6X groter als SA hoeft niet persé En dieren zijn wel leuk. Zeker als je erop kan springen om te rijden op een geit. En daarna . Wat voor setting zal het zijn?
6 keer zo groot, dat is gewoon niet leuk meer. Dan heb je echt gewoon een gevoel van: wanneer ben ik er nou eindelijk? Het screenshot ziet er bloedmooi uit en techinsch gezien zou de PS3 dat aan moeten kunnen, maar of dit nou ingame is.... We zullen zien.
Volgens mij is het echt wel een screenshot in ieder geval geen echt plaatje edit//Als ik de scrrenshot zo bekijk doet het mij op een of andere manier aan London denken edit2//maar de auto's rijden wel op de "goede" kant van de weg
Is idd wel leuk, maar totdat je naar de andere kant moet om een missie te halen en je hebt geen vliegtuig. Tanken is ook wel leuk, ik zat er pas nog aan te denken omdat ik die missie met dat bestuurbare vliegtuigje had gespeeld, waar je benzine ook op ging. 350 verschillende auto's is ckur vet, zoveel kom ik er hier op straat niet eens tegen
het is wel een mooie screen, maar het past niet bij GTA.. ik zou het echt jammer vinden al gooien ze het nu op het realistische..
nee lachen man zo realistisch en ik hoop dat het een keertje europa gaat worden ja mischien kom je dan nog weleens iets tegen waar je echt geweest bent maar nu kan je er dan mensen afslachten
Klopt ja, gta heeft altijd een eigen stijl gehad. Ik zou het zonde vinden als die stijl zou verdwijnen. Wel een mooie screen, maar ik hoop dat het niet GTA4 is.
Jullie moeten niet vergeten dat die screen alles andere dan officieel is. 6x zo groot lijkt me te groot, SA was al huge.Je moet maar bedenken dat er dan 18 van die steden inzitten die zo groot zijn als Los Santos of 36 keer te oppervlakte van Vice City
achjah ik vind het niet erg je moet wel denken dat je maar niet uitgespeeld raakt en dus waar voor je geld..zelfs in vice city kwam ik na maanden spelen nog eens dingen tegen die ik nog nooit gezien had hahah dat gaat leuk worden met de nieuwe gta
Ik heb liever dat ze de volgende GTA net zo groot als SA maken (misschien iets groter) maar dat je dan in elk gebouw kunt
ik geloof er NIETS van dat GTA4 6x zo groot zou zijn als GTA: SA. Ten eerste: hoelang zullen zie hier wel niet mee bezig zijn, met 't maken van 't spel dus. Ten tweede, het wordt way too groot. Ten derde, dit gaat ten koste van 't detail denk k. Het kan toch niet dat men zo'n groot gebied gedetailleerd kunnen maken en zonder pop-up en frame-rateproblemen.
Next-gen consoles hebben nou net die kracht in huis om alles er realistischer te laten uitzien, dus verwacht maar dat veel games, vooral shooters er à la Doom 3 gaan uitzien. Voorbeeld: 'Prey' Xboxbezitter heeft trouwens volkomen gelijk.