maar GTA is geen Shooter.. GTA heeft altijd een soort 'cartoony' uitstraling, en dat is wat mij blijft boeien bij die game.. als ze daarvan afstappen, mis ik toch iets.
Doet er toch niet toe of het nou een shooter is of niet. Ik zei 'vooral shooters'. Kijk maar naar 'the getaway'. Naar mijn mening ziet dat er stukken beter uit, alleen haalde de gameplay het niveau van GTA niet.
Maarja het is Next-Gen die kunnen wel veel aan. Maar dit is toch al weer deel 7 GTA1 GTA2 GTA Londen '68 GTA3 GTA VC GTA SA GTA XXX
GTA Londen, Vice City en San Andreas worden door R* niet als aparte GTA's gerekend maar meer als add-ons () dus GTA4 is de volgende in de reeks
Je hebt gelijk. Maaaaar dan zou dit deel dus weer GTA:Londen worden. Want GTA1 speelde zich af in San andreas Gta2 speelde zich af in Vice City En gta 3 in Liberty city Dus is het logisch dat de volgende titel GTA:Londen'68 is. Denk ik .
Dat gevoel had ik dus ook toen ik die screen zag maar die blijkt nu dus nep te zijn De tijd zal ons leren
Ik heb een mooier filmpje gezien van de unreal 3 engine! waarmee ze een stad hebben gemaakt voor een des betrefte game zoals GTA! En dat zag er mooier uit en ook groter! kijken als ik de link nog kan vinden "LINK" ik hoop dus echt dat de next gen van gta ook op de Unreal 3.0 enigne word gemaakt!
ik hoop dat je dan radio kan live streamen dat je zeg maar tijdens het rijden gewoon radio538 kan luisteren dat moet wel kunnen met de 360
Nou het is meschien wel leuk... maar dan is het geen gta meer, ik vind gta gewoon vet van wegen de radio zenders die in de game zitten!
Ik hoop dat je als je een huis koopt hem ook nog zelf kan inrichten dus je begint met een oudhuisje waarna je vervolgens meubels etc erin kan zetten, en uitbouwingen enzo kan doen. En iets dat je wapens bij je safehouse neer kan plaatsen zodat je een ander wapen kan pakken zonder dat je je vorige wapen met al je ammo verliest. En dat je een huisdier kan nemen bijvoorbeeld een waakhond en die je dan kan africhten en er mee kan gaan wandelen waarna je vervolgens een commando aan de hond geeft en die zo tasjes kan jatten, en/of mensen kan aanvallen. En het idee van een taxi nemen zonder dat je hem hoeft te jatten maar gewoon tegen chauffeur kan zeggen ik wil daar heen en dat je dan daar heen kan rijden. En dat je, je gangmembers opnieuw kan stylen dus nieuwe kleding etc voor je gangmembers en dat je ze kan uitrusten met nieuwe verbeterde wapens. En iets van dat er bijv. 30 speciale personages rond lopen in heel het spel en dat je die dan moet vermoorden net zoiets als hidden package's maar dan personage die zich zelf dan ook kunnen verdedigen en/of vluchten. En het gevoel dat je ook echt over een stad kan heersen als een echte mafia baas. En je moet ook echt choas kunnen creeren door bijv. de stroom in een bepaalde deel van een stad af te sluiten waardoor het donker wordt en mensen allemaal in paniek raken enz.
Bij dat verbouwen moet je dan speciale auto's zoeken (bulldozers, kranen enz.) zo lijkt het toch nog wat op GTA. Die dieren lijken me ook leuk, vb. paarden die sneller gaan dan auto's en ongeveer hetzelfde effect hebben als motorfietsen Die taxi lijkt me ook leuk, vooral omdat je zo niet zelf moet rijden en het risico op Wasted! verkleint Die gangmembers restylen zou ook zalig zijn. Stel je eens voor: Grove Street Family in het roos met enkel dildo's als wapens...
ik vind dat ze tilburg moete pakke inplaats van los santos in tilburg heb je ook genoeg junkies crapboy: een drive by dat ze allemaal dildos uit het raam flikkere zu inderdaad cool zijn
Ik heb gehoord van een vriend van me dat er een GTA: Online komt voor de Xbox 360. Hij is niet iemand die wat uit zijn duim zuigt, maar toch is het maar een gerucht en ik geloof er nog niks van. Ik weet niet hoe ze zon game willen maken, maar ik heb liever een GTA met een vette sp.
Natuurlijk is dat niet officieel. Hoogstwaarschijnlijk komt er een GTA online op de PS3 als Microsoft de licentie niet heeft op GTA. Wie weet wil R* nog wat verder uitmelken en nog wat geld verdienen aan een offline vervolg.
Online bij GTA lijkt mij gewoon niks. Ik wil rustig de straten met een zwaard onthoofden. En niet dat van die kleine kinderen dan een bazooka gaan schieten op jou. Geef mij maar een SP .
Ga ik akkoord mee, maar coop zou wel leuk kunnen worden. Stel je voor met 4max de missions te kunnen spelen en met 100max gewoon het land te verkennen.