Grand Theft Auto: Next Gen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuperFly, 14 jun 2005.

1. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ik zeg het even, kunnen jullie erover praten. Ik geloof er ook niks van en het zou niet werken. Er zijn idd te veel vage gasten die dat zullen verkloten.

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Friends-only sessions anyone?

3. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar dan moet er een free roaming mode inzitten. Dat is het leukste namelijk, lekker stunten op de country oid.

4. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Zou natuurlijk gruwelijk zijn maar idd er zouden van die verkloters tussen kunnen zitten.

5. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    ja dan krijg je net zon sfeer als tijdens sommige van die gang riots...niet echt rustig te noemen..alles ontploft om je heen..

licenties, nee dat lijkt me aan GTA geen goede besteding.. het kost geld en dat geld kunnen ze dus niet in andere onderdelen van het spel stoppen..

neem het geluid dat af en toe eens geheel wegvalt.. fijne glitch als je lekker aant gamen bent. daar is zeker een punt voor verbetering..

ik vindt er te weinig wegblokades in zitten dat was in VC beter en die spijkermatten zijn helaas ook weg.

en wat echt nep is geworden is dat het bij sa niet meer uitmaakt hoeveel sterren je hebt, als je je een tijdje rustig houdt gaan ze toch wel weg... daartegenover, als je bij 3 en VC meer dan 1 hadden vielen ze nooit meer zeg tot je een pay en spray inliep of je andere kleren aantrok...en dat kon niet
    eens in 3...........

de luchtmacht is wel super, dogfights boven de stad met die andere harriers.

en het stel bij SA niet veel meer voor als je veel sterren hebt.....

het leger komt in veel te kleine getalen achter je aan...

neem nou gta 2 waar bij 5 sterren elke voetganger een leger ventje werd...

dat was pas lachen... dan bedenk je je wel een 2e keer voor je zoiets uithaalt..

en als allerlaatste klacht uit de oude doos: dr gebeurt niks meer als je ergens een auto jat.... dr komen geen RC autotjes meer achter je aan, je hoeft geen minimun snelheid meer te rijden, ze ontploffen niet na een bepaalde tijd...
    allemaal van die leuke dingen die in gta thuis horen...

Laatst bewerkt: 31 jul 2005
  6. Xtremexbox

Xtremexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Celstraf oid, en meer op de realiteit gericht, en idd het verkeer, dat ze niet zomaar naar rechts gaan ofzo, ik heb net die missie met die filmster gedaan, net de auto gemaakt, klets, een andere ertegen aan

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Het verkeer zou zich gewoon normaal moeten gedragen, bv de amulances die rijden meer mensen om dan dat ze redden. Zo zijn er nog veel meer dingen bij het verkeer die niet kloppen.

Deel Deze Pagina