1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    [offtopic]

Ik ben net met GTA2 online geweest _O_ _O_ _O_
    Echt vet is dat. En ook simpel, legaal en gratis :D
    Voor de mensen die dat ook willen. PM me ff want ik weet niet zeker of ik de links hier mag posten O-)
    (hoe meer hoe beter, want dan kunnen we met zn allen }:] )

2. Victor

Victor Guest

Betere graphics, 30 seconde replay mode en Dobly Digital 5.1!! Als mensen nou eens verder kijken dan hun neus lang is kwamen ze zo achter het antwoord.|:-

3. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk het gevolg als je helemaal niet eet? ga je dan dood?

4. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan word je alleen maar heel mager en slechte conditie dacht ik

5. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kunt er ook aan doodgaan. Eerst krijg je een berichtje dat CJ honger heeft en daarna begint de contoller te trillen en verlies je langzaam leven. EJ kunt er dus dood aan gaan.

6. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    nog effe offtopic waar dat? Stuur me een Pm als je wilt.

Ontopic nog 8 daagjes }:] GODVER het duurt te lang :p

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Sights: Become part of Carl's world through the astounding graphics of the Xbox®. Experience dynamic weather, from sunshine to smog. Relive the last 30 seconds of outrageous gameplay with instant replays!
    Sounds: Listen to San Andreas, now sonically invigorated for the Xbox. Use custom soundtracks to craft your own personalized radio station of early 1990s anthems.
    Space: Explore three huge cities on San Andreas, an island almost six times the size of Vice City. Visit deserts, rolling countryside, truck stops, secret military base, forest, mountains, and dozens of small towns.
    Speed: Take control of BMX bikes, motorcycles, aircraft, trucks, cars, boats, hovercraft, and more.
    Style: Pimp your ride with a custom sound system, nitro packs, rims, bumpers, upholstery, and other options.
    Sports: Play mini-games like basketball, pool, dancing, low-rider hopping, Vegas games, and old-school arcade games.
    Support: Use two-player cooperative mode for certain objectives.

Van Xbox.com, je kunt dus ook met z'n 2en sommige dingen doen, drive-by's ofzo?

8. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Cool, co-op! Deze game is echt te veelzijdig! :D

5.1 lijkt me ook heel cool, word alles net een tikkie leuker natuurlijk.

Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  9. Victor

Victor Guest

Ik heb ergens gehoord dat je auto (mits die in je garage staat) gestolen kan worden! Is dit waar of gewoon een mooie hoax?
    Ja je kunt dan drive-by's doen, maar je kunt volgens mij niet ieder in een apart voertuig.

10. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook gehoord dat je bij de gym (als je het spel uitgespeeld hebt) af en toe komt te staan: Your membership has expired.

Da's best kut!

11. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk zo uit naar dit spel!

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Is aan de ene kant wel leuk, maar aan de andre kant enorm kut. Heb je net zo'n zeldzame bak, wordt ie ineens gestolen :mad:

13. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

IK OOK! Er is sinds gisteren maar 1 dag voorbij gegaan (is erg logisch natuurlijk) maar het lijkt veel langer.

Ik wil hem NU! (misschien helpt dreigen ;) )

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat nog net niet maar ik heb zo veel zin in deze game hij is zo veelzijdig *) en zo zeldzaam cool.

15. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ja idd, Base jumpen, vliegen, rijden, fietsen, stunten, schieten, missie's spelen. Echt heel leuk.

16. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijheid... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!! IK WORD GEK!!!

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jongens toch, het enigste wat ik hier lees is dat iedereen hem graag wil hebben, en dat is wel duidelijk. Wacht nou allemaal rustig af, ga een ander leuk spel doen dan gaat de tijd zo voorbij. Ow, en je kunt wel dood als je van een grote hoogte valt, dan breek ligt er zo'n bloedvlek op de grond. Iemand zei dat je niet aan die girlfriends moet beginnen, nou dat spijt me dit voor hem
    je krijg er namelijk 2 zonder dat je er iets aan kunt doen
    Verwacht niet teveel van het auto's tunen want het is geen need for speed underground. Je wagen word ook niet gejat, alleen maar als je rustig voor het stoplicht staat te wachten kan het zijn dat er een ganster aankomt die je eruit sleurt, wagen jat, keihard tegen een politiewagen aanbeukt, politie stapt uit, schiet, ondertussen zijn zijn maten er en is er een oorlog, je wagen gaat kapot, jij word boos, schiet iedereen dood en gaat uiteindelijk zelf dood:+

18. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Doed, rustig!!

19. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is 'ie eigenlijk al Gold? Zou volgens mij nu binnen 2 dagen moeten gebeuren.

20. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    }:] :+ Geweldadig mannetje ben jij! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina