1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    beter met vliegtuig doen die kunnen hoger...

2. Victor

Victor Guest

Zijn er eigenlijk vliegtuigen/helicopters met wapens? Zou vet zijn; met een vliegtuig een stadje overvallen.:cool:

3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    dat kan ook :p :eek: ietsjes te veel aan het posten :eek: en beetje slowchat aan het doen lijtk het. sorry modje :eek: :eek:

maar efffe verder met een helecopter kan je precies boven land blijven. :cool: Achja ik doe gewoon vand ie hooge berg afspringen met de fiets :eek: dan eens een helicopterpakken :cool: en dan ene vliegtuig :eek: :eek:

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Helicopter --> de hunter (apache)
    Vliegtuig --> een harier (verticaal en horizontaal opstuigen plus wapens)

5. Victor

Victor Guest

Danke schün. Is niet het minste rijtje.:cool:

Ik hoor net dat ik naar mijn vader moet vrijdag! Niet dat het daar stom is maar nu kan ik GTA 2 dagen niet spelen! Ik moet mijn moeder het laten kopen en kan het pas zondag spelen! Mijn wereld is aan diggelen!;)

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat trainen in een sportschool eigenlijk? Zit je all1 maar te kijken hoe hij traint of moet je ook op knopjes duwen ofzo?

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je moet het wel gewoon zelf doen ja. Conditietraining en het werken met gewichten komt neer op een beetje buttonbashen en je kunt er ook nog tegen een instructeur vechten die je iedere keer nieuwe vechtmoves leert.

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Oww keej dan, en hoe vaak moet je dat ongeveer doen om nog en beetje in vorm te blijven? Beinvloed het bijv ook hoe hard je kan rennen?

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ja je kan onwijs conditioneel worden --> langer rennen en je kan onwijs sterk worden (of ertussen in) --> trainen word je gespierd maar moet je wel zorgen dat je ook een beetje vet houdt anders verbrand je spieren als je beweegt dus af en toe gewoon wat eten end an verbrand je vet ipv spiere

rennen kan je zowel in sportschool als gewoon op fiets of rennen over straat

moves stellen niet zoveel voor --> een school leer e drie kickbox moves (die vervangen dan je normale mvoes
    in andere krijg je kung fu moves --> vervangen ook normale of kickbox moves en als je dan terug gaat naar bijvoorbeeld eerste school krijg je dus wer kick box moeven

10. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    Ja als je hele maal bent uitgetraint op de lopende band dan kan je langer snel blijven rennen. ;)

als je super dik bent ren je juist langzaam en dat is soms ook midner handig om doro missie's te komen of doro kleien steegjes ;)

11. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi nog maar na vandaag 6 dagen

12. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 jun 2005
  13. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    ik kan het plaatje niet zien :9

14. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    even een link posten naar het plaatje, niet tussen de img tags zetten aub.

grr, hij toet het nog steeds niet, wat een rotsite.

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Doe anders ff met printscreen en ff uploaden bij imageshack. :D

16. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik HAAT Imageshack :mad:

Ik gebruik Walagata ;) kzal wel even kijken

EDIT

Meer gaat even niet, account zit zo goed als vol, zal nog wel even kijken hoe het nog meer kan ;)

17. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat je dit teveel moet doen met dat eten enz. Anders krijg je een beetje het sims effect.

18. Victor

Victor Guest

Arghh nee niet doen! Zo moet ik het nog meer! Zometeen ga ik nog mijn familieleden uitmoorden!

19. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het wel kut dat als je met je parahute geland bent de juten meteen komen

20. mars15

mars15 Guest

Heb 31 mei geld overgemaakt naar gc shop staat nog niet dat het is betaald hoop hem wel snel na de release te hebben :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina