1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ja maar meeste games liggen meestal al drie dagen eerder in de shop ofzo dus dan heb ik er wel vier euro extra voor over (niet dat ik deze koop maar zal bijd eze ook wel geval zijn)

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het hier over een verschil van rustig 10 euro...
    Bovendien is het zo dat als ze het spel eerder verkopen dan de releasedatum ze een zware boete krijgen (als men er achter komt).

3. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    10 euro? Haha, ik betaal maar 43 euro voor san andreas, en dat verschilt 17 euro = 27/28% minder ofzo...daar heb ik een paar dagen later gamen wel voor over }:]

4. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar dagen? Zeg maar rustig een week. En ik heb het over bijvoorbeeld XBW Preordershop. Dan gaat het om misschien maar een dag, en misschien wel eerder. En dat voor 10 euro minder!

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    En yep, er zijn weer wat nieuwe screens :)

Mooi hè :D

6. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    xbw is wel erg commercieel bezig. ik koop um gewoon in de winkel:)

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    eerlijk gezegd vind ik het barweinig verschillen van ps2 maar screenshots geven altijd slecht beeld --> maar ik ga nu weer effe gta SA op ps2 spelen heb er weer helemaal zin in

8. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Een winkel niet wou je zeggen... tjeez

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen altijd zeuren over commercie. Wat boeit dat. Liedjes zijn commercieel, site's zijn commercieel, films zijn commercieel. Wat maakt het uit als het maar goedkoop, kwaliteitatief en leuk is is er toch geen probleem.

10. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten wel gave dingetjes tussen (nieuwe screens), ik zie dat je weer auto's moet gaan zoeken. Dat was in vice city ook.

11. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik kijk naar die screenshot in die burgertent, vraag ik me af of je dan ook gewoon die man neer kunt slaan ofzo, en dan lekker gratis kunt gaan eten. Of dat je die tent kunt overvallen als je geld nodig hebt. Iemand die het al eens op de PS2 heeft gespeeld, let me know!

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Neerslaan, ja, gratis eten ben je dan kwijt.

Wat ik echt heel cool vind is dat als je al je geld kwijtbent je niks meer kan eten en dus doodgaat. Sta je daar dik in de schulden komt de maffia achter je aan, dat is echt prachtig.

13. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou je dus ook zomaar in het echt gebeuren, maar ik ga er van uit dat je wel een paar centjes hebt gespaard, zodat doodgaan niet zo snel gebeurd.

btw: In het spel zelf kun je toch niet sparen??

14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je geld gaat gewoon niet op hoor ... Als je bijna niets meer hebt, dan knuppel je gewoon iemand neer op straat ...

En het eten kost ook echt maar $ 5 ! Dus dan ben je knap als je dat niet kopen kan :9

15. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je bijv ook auto's verkopen? Dan kan je echt keihard verdienen.

16. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah kan. Gewoon brengen naar speciale garages of andere plekken

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maarja, je krijgt voor een gemiddelde missie 5000 $ ... Dus dan kan je 1000 keer een happymeal kopen :D

Verhongeren doe je niet in SA ... Aankomen wel :+

18. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ Dan kan je echt superveel verdienen, weet je ook hoeveel je gemiddeld per auto krijgt?

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    eeeh over dat verdienen van auto's --> is pas op het tweede eiland en is netzoals in deel 3 dat je een bepaalde auto moet brengen naar een kraan (zo'n lijst met auto) en je kan de auto maar een keer verkopen maar op dat moment heb je eigenlijk al genoeg geld --> zeker als je met een potje blackjack dan een miljoen kan verdienen (moet je wel eerst een miljoen mogen en kunnen inzetten)

Ten tweede over geld gemiddeld heel veel van de eerste missies krijg je geen ene reet voor (soms 100 dollar om een biertje te kopen) --> krijgt alleen klein beetje respect van je gang en is ook wel logisch want je bent de gang baas en je "werkt" niet voor je gang --> later ga je voor andere mensen werken en krijg je gewoon betaald (ook nog niet alle missies)

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    zegt iemand die pas sinds vandaag geregistreerd is |:-

@xboxmod: ik denk dat je niet oneinig veel auto's naar de garage kunt brengen maar gewoon tijdens een bepaalde missie (import/export). Anders zou het wel heel erg makelijk zijn om geld te verdienen :)

edit/@sith_vegeta: Is ook veel leuker zo als je een beetje op je geld moet letten.In GTAIII had je gewoon veel te veel geld en in VC eigenlijk ook.

Als je later veel geld hebt is het wel leuk maar in het begin is het vooral een uitdaging om met weinig geld uit te komen :)

Laatst bewerkt: 4 jun 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina