1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Je hebt ook niet echt geld nodig --> ik savede meestal toch en loade wanneer ik dood ging dus had altijd al me wapens en op het moment dat je echt wapens nodig had om missies te doen had je al gespaard of weet je ze te vinden. en de rest kost geen drol, eten niet, poolen niet, --> alleen gokken maar kan pas heel laat

ik vond het ook wel realistisch dat je geen geld voor je gangzaken kreeg --> later ga je btw natuurlijk ook geld generene met je zaken

2. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat dat eten en fitnessen het spel bederft. Dat je namelijk de hele tijd op je gezondheid aan het letten bent i.p.v. lekker te cruisen en missies te doen.

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee dat valt wel mee, het doet zijn ding ... Af en toe moet je ff eten, en ff fitnessen. Je kan rustig gaan cruisen ed. Ik ga zelf maar 1 keer per dag naar de sportschool. En eten is wel grappig, als je langs een vreettent rijdt, dan neem je ff wat te eten ... Dat duurt nog geen 2 minuten.

4. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 dag in gta tijd?

5. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Dat is nog best vaak *)

6. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, 1 van onze dagen ... eens per 24 uur dus ...

EDIT: Elke dag in San Andreas zou ook niet goed zijn ... Want als jij door het bos rijdt, dan kom je pas om de 3 San Andreas dagen een bewoonde wereld tegen :9

Maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit hoe vaak je gaat, je gaat er vanzelf naar toe, want het is gewoon een groot deel van de gameplay.

Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  7. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Dit wordt echt zo vet, kan niet meer wachten!

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    De wereld is echt té groot ... al die weggetjes ... Vice City kende ik helemaal uit mijn kop. Maar k'heb net 2 dagen de pc versie van SA. K'weet alleen een beetje hoe ik op de hoofdwegen kom. Maar ELKE keer als je een straatje inrijdt, dan heb je echt zoiets zovan "Hier ben ik nog niet geweest" ! Echt zoooo groot gewoon. K'ging een poos geleden op de ps2 een rondje rijden met een auto om HEEL sa heen ... Nou toen kwam ik 30 minuten later weer aan op het punt waar ik begon. Net als er dwars doorheenrijden, dan ben je ook wel ff zoet 8)

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    PC Versie, hoe kom je daar aan? Pers o.i.d. Illegaal is hij nog niet uit inelkgeval.

10. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Yep, das MY Business ... K'heb al best veel nieuwe games (die nog niet uit zijn gespeeld) oa. Donky konga 2 en Killer 7 ...

Maar ik ga de Xbox versie ook nog kopen denk ik ... Want SA loopt niet optimaal op de pc hier :{

Ach whatever, best lang verhaal maar goed: K'heb hem kunnen bemachtigen via de oom van de vriend van de broer van mijn vriend ... 8)

Snap je ? :p

Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  11. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent gewoon dat je een vuile mazzelaar bent. :{

12. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Leuk voor jou dat je em hebt, maar wij hebben er hier niet veel aan.

13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Tja, heb d'r nog voor moeten dokken ook. Maar ik ga toch de Xbox versie halen, ben echt niet goedkoper uit ofzo. Ik kan hem alleen een aantal dagen eerder spelen ... Maar er zijn ook genoeg mensen geweest die veel eerder met bijvoorbeeld Splintercell 3 aan de gang konden. Kobold had die al uitgespeeld, voordat ik hem ooit aanraakte ... om maar een voorbeeld te noemen

Hè, ik zal zo zelf mooie screens maken :) Alleen 1 probleem. Als ik op print scrn druk, en dan ALT-TAB, dan gaat hij wel gewoon terug naar het bureaublad, maar als ik dan weer op de game in de startbalk klik, gaat het beeld flikkeren :{ Dus dan moet ik elke keer voor elk screenshot de game opnieuw opstarten ...

14. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Just gimme some screens _O_ *) :p 8) :cool: :9 ;) }:] :+

15. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog wat van?

Offtopic: Heb je 'm toevallig niet van kazaa? Daar kan je de Pc en xbox versie al downloaden, niet dat wij dat doen natuurlijk O-)

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    GIFE US YOUR HOWLY _O_ SCREENSHOTS PLEASE _O_ _O_

Ik heb trouwens vanmidag bij bart smit gevraagd wanneer ze uhm verwachten. Ze zeggen zon 3 dagen voor de release. En ze willen uhm al verkopen _O_ (dat was de vorige keer ook met Forza Motorsport) Ik heb uhm al gereserveerd :D en kan uhm ophalen als ze uhm binnen hebben :D

17. mars15

mars15 Guest

deze jongen lult gta sa is nog niet te krijgen op pc

18. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Weet ik niet hoor, er zijn op internet ook al screens verschenen van het boekje dat bij de game zit.

19. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks tegen comcercieel gedrag hoor. maar veel mensen zijn xbw dickryders merk ik. P.S voel je niet aangesproken you ain't it.
    om commentaar van dickryders te voorkome *)

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nog niet in de winkel, maar ik ga er wel van uit dat er review copies van zowel te xbox als de pc versie al bij de gamebladen/tvprogramma's/websites zijn :)

Heeft xbw al een copy van San Andreas?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina