1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ja maar is niet cool om al te weten vond het juist cool dat je het in het begin helemaal niet doorheb totdat er iets gebeurt

2. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Hoe kun je in godsnaam een toetsenbord verkiezen tegenover analoge sticks?!

3. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, maakt toch niet zoveel uit?

Bovendien blinkt de GTA-serie nou niet echt uit om het geweldige verhaal. Meer leuke feature

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wie is dan die chick ik kan me haar niet meer herrineren?

5. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Na weken van vergeten en uitstellen heb ik hem vandaag gepreordered. Ik kan bijna niet wachten, op de PS2 vond ik de graphics verschrikkelijk(vooral de draw distance)
    En nu komt die gelukkig naar de Xbox.

6. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net een paar pagina's terug dat ze 'm bij de E-Plaza al hebben? Ik ga vanaf morgen gewoon elke dag naar de winkels om het te checken. Kan echt niet wachten.

7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Undergrounder onze avatars lijken een beetje opelkaar::cool:

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Jah idd, bij onze lokale Bart Smit zeiden ze ook dat hem ze zeer waarschijnlijk al een aantal dagen van tevoren zullen hebben ... Dit was ook zo met Forza hier.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb GTA (*3 en Vice dan ;) ) meerdere malen op de comp gespeeld, en ik kon er maar niet aan wennen.. je hebt zoveek knoppies, die je allemaal uit je hoofd moet weten, en die soms ook nog es ver uit elkaar staan :confused: op de console heb je al die knoppies dicht bij elkaar, en droom ik die knoppies zowat :+

@Undergrounder, wat verwacht je dan van een console die redelijk verouderd is tegenover de Xbox ??
    Ik heb geen last van de Gfx omdat daar een heerlijke Gameplay tegenover staat, met een heerlijk spelend verhaal :D ik moet nu werken, maar anders zat ik dit niet te typen, en gewoon achter me Ps2tje :cool:

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    denk niet dat ze hem zoveel dagen van tevoren verkopen, dan krijgen ze wel problemen denk gewoon een of twee dagen van tevorenmaar zo leuk zijn voor jullie als ie er eerder ligt

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    * Wijst naar Halo² en Intertoys :eek:

Die dacht ook leuk te zijn, en legden Halo² ook 2 dagen van te voren in de schappen ... Die hadden daar toch ook flink gezeik mee gekregen ?

12. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ok jongens even jullie aandacht voor mij want ik krijg m pas over EEN WEEK!!!!

:p maar dan wel voor 43 euro _O_

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja maar Forza, Revenge of the Sith enz heb ik daar ook allemaal twee dagen van tevoren gekregen zij hebben zoiets van hahah je akn wel effe zeuren maar wij verkopen daardoor wel meer --> en misschien dat microsoft ze dan een keerk naait door games later te leveren maar zijn ook niet gek

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Forza had ik ook al dag voor de release. Doen ze altijd. Bij Halo2 was het zo omdat ze echt 3/4 dagen van te voren in de schappen lagen.

Dus GTA ligt er donderdag wel...

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel echt zwaar of ik em op de kist koop..

Ik heb em dus al op de PS2.. Help!! :+

16. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey maar weten jullie egt zeker dat de winkels hem al binnen hebben? want dan kan ik misschien regelen dat ik hem daar al koop, want ik ken namelijk iemand die bij intertoys werkt.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag zullen ze hem nog niet hebben. Gok op morgen of dinsdag. En dat ie dan in de meeste winkels donderdag in de winkel ligt. Zo gaat het in ieder geval bij bijna elk spel.

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, zal donderdag wel worden.........
    En met een beetje geluk kan je hem woensdag al bij een aantal winkels halen.....:)
    Wel zeer relaxed! Zo lang op de game gewacht, en nu is het dan zo ver.......

19. mars15

mars15 Guest

Postbank moet opschieten met het betalen door te voeren :p

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem ook op de PS2. Ik ga ff afwachten of het spel (vooral grafisch moet het echt een stuk beter zijn) is verbeterd tov de PS2 versie....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina