1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    jah volgens mij heeft rockstar ff goed gekeken naar de pimp my ride hype en underground fases die in games voort zijn gekomen vandaar kan je in gta SA je auto modden bij een garage best leuk maar mijn voorkeur blijft bij de motor :p

2. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar zullen de mensen van Rockstar inderdaad vast naar gekeken hebben. Dat hebben ze ook bij Midnight Club 3 gedaan dus zal het wel gaan. Ik kijk uit naar deze game! Nog maar 29 dagen 14 uur en 3 minuten!!! Ook een klokje op m'n desktop ja... :)

3. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat geen Sentinel, ik zal even kijken welke het wel kan zijn. Verder kijk ik heel erg uit naar de vele minimissies, zoals:
    Vrachtwagenchauffeur, treinmachinist, triathlons, etc.

4. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Excuse me? Vond de vorige beginpost best in orde :cool:

5. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind jij een goede beginpost? |:-

6. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het even nagekeken, naar mijn idee is het een Majestic. Het is in ieder geval geen Sentinel, want het is geen vijfdeurs, iets dat de Sentinel wel heeft.

7. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou goed kunnen, voor de mensen die San Andreas al hebben gespeeld. Wat gebeurd er als je je getunede auto in de prak rijdt? Spawnt 'ie dan weer bij je huis of benje alles kwijt?

8. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het zover laat komen dat ie ontploft, ben je alles kwijt en ku je weer overnieuw beginnen, tenzij je em opgeslgen hebt natuurlijk.

9. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten, heb het spel nog nooit gespeeld ;)

10. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jongens, k heb hele belangrijke vraag, wat voor mij zal beslissen of ik deze ga kopen. heeft SA op de xbox, een locktarget gameplay?? dat het target gelocked wordt, door op lock knop te drukken, en dat je alleen nog maar hoeft te schieten?? daar is namelijk helemaal geen zak aan. is gewoon klote. hoop dta het net als op pc is gemaakt. dan is het echt master.

11. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval moet ik je teleurstellen. SA op de XBOX heeft ongeveer hetzelfde lockingsysteem als op de PS2. De PC heeft geen lockingsysteem omdat je daar een muis en toetsenbord tot je beschikking hebt.

12. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nee he :mad: . damn, das echt klote. ze kunnen het op xbox toch ook simpel als op pc maken. de rechter thumbstick is de muis. en linker de ASDW toetsen op toetsenbord. wat een grote blunder!!!! dat word dus de pc versie. jammer, want k heb een MX kaartje. wordt dus pixels tellen net als op ps2 :mad: .

13. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Maar met de rechterthumbstick kan je nooit van zijn leven de snelheid van een muis nabootsen, daarvoor gaat dat gewoon te langzaam. Het locksysteem is daarom juist voor consoles gemaakt.

14. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    als je de gevoeligheid hoger zet wel. kijk naar halo. iedereen dacht dat shooters voor pc waren. maar halo bewees he ttegendeel, en is gewoon de beste consoleshooter ooit.

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dat komt niet door die geweldige snelheid van het spel. Je wilt toch niet zeggen dat de snelheid van 't spel hoog ligt... :{ Halo 2 heeft dezelfde snelheid als Halo 1 en deze is naar de PC overgezet. Niet te geloven wat een snelheid voor de pc. Het speelt gewoon niet omdat je met je toetsenbord wel kunt, maar het spel het niet toelaat. Halo is zo'n goede consoleshooter omdat de snelheid lager ligt dan bij de pc waarbij je gewoon goed kunt mikken. Waarom dacht je dan dat UC moeilijker speelt op de xbox dan UT2003 op de pc. De snelheid is te hoog voor menig xbox gamer om lekker, snel en accuraat mee te kunnen schieten.

Weet iemand btw of ze dit spel ook op de xbox 360 uitbrengen? Zou namelijk stukken vermakelijker zijn omdat de graphics dan veel beter zijn (of ze hebben iig de mogelijkheid) en het spel kan sneller gedraaid worden enzo omdat de xbox 360 sneller is dan de xbox 1.

Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  16. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ze dat doen, maarja het zou natuurlijk kunnen.

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar kan je in dit spel ook zélf richten/schieten en kijken met de thumbstick ?

K'heb Vice City nooit gespeeld op de Xbox, dus ik weet totaal niks van de besturing af (áls deze in SA hetzelfde is gebleven)

18. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan wel. Hij gaat eerst automatisch aimen, maar als je em langer inhoudt kun je zelf gaan richtten en schieten. Bij Vice City was dit niet zo, maar omdat het op de ps2 wel zo was denk ik dat et op de xbox ook wel zo gaat worden.

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mooi :) Nog wat hè ...

Op de pc loop je in een bepaalde richting, door met de muis erheen te kijken zeg maar ...

Kan die in SA ook ? Dmv de thumbstick ... dat zou echt relaxt zijn :D

20. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat je kunt lopen terwijl je aan et richten bent. Dit kan namelijk wel. Het gaat wel langzaam trouwens. Of bedeol je iets anders?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina