1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt_assassin

    Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb minder geluk moet wachten tot vrijdag:mad:..
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me echt K*t.. fietsen met de trigger.... gwoon keihard op de X rammen werkt top bij de PS2 versie.

    Graphic
    Man, je koopt GTA niet voor de Gfx.. je koopt et puur voor alles behalve dat...

    doe je dat wel, dan koop je et verkeerde spel :p
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    :+ ... Omdat het fietsen niet lekker gaat een tegenvaller ?? :9

    Dan zou bijv Halo² een tegenvaller zijn omdat de granaten niet ver genoeg vliegen ofzo ? 8)
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij bdoelde hij alleen dat dat een tegenvaller is.. dat snap ik zelfs 8) :+ :cool:
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat boeit dat nou of het r is of x. Is het r indrukken of de hele tijd in houden?
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7

    Slecht! |:-
    Gozer slecht! kan het zeker niet zijn. Ik vond het op de ps2 al goed te doen. En als ik naar al die screens kijk dan vind ik het er erg goed uitzien hoor.

    Popups. Tja dat is jammer maar vind je het gek??? Zon grote speelwereld en dan zonder laadtijden. Ik had al verwacht dat het spel niet helemaal poploos zal zijn.

    En jij weet al dat de pc versie mooier is? Heb je die mischien al gezien bij iemand? En al de screenshots op internet zie je dat de Xbox en de Pc dezelfde graphics hebben. :{

    Vraagje. Ziet het spel er beter of ongeveer hetzelfde uit als Gta: Vice city?? Of lelijker maar dat is onmogenlijk.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zie geen verschil ... Maar de engine enzo zijn gewoon hetzelfde toch ?
     
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij de Pc versie kun je de draw distance extreem ver instellen, soms wel handig IMO.
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    is het ook niet mogelijk om gewoon te buttonsmashen om te fietsen? :mad: Dat thumbsticken lijkt me persoonlijk erg irritant.
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het met Halotrooper eens ;)
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan vind ik het al helemaal geen probleem. Ik vond de graphics van Gta vice city wel mooi. *)
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er geen filmpjes van gta sa op xbox op i-net te vinden? Van bv amerikanan die het al hebben?!
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee. Ik zit ook al de hele dag te zoeken 8) Dat snap ik niet. Waarom heeft gamespot bijvoobeeld nog geen nieuwe PC screenshots :{ En ik zit ook op forums te kijken of mensen die uhm op de pc hebben mischien een printscreen zou kunnen maken, maar nee :{
     
  14. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Okay, ik vind het voor Xbox doen slechte graphics, is dat beter? Ja ik heb ondertussen al screenshots gezien van de pc versie draaiend op 1280x1024 met 2x AA ( Antialiassing ), en fuck wat ziet dat er goed uit.

    Het zijn opzich geen lelijke graphics als je het met eerdere delen vergelijkt, tuurlijk ziet het er dan zeker beter uit, maar ik vind dat ze het best wat mooier hadden kunnen maken, misschien verklaart dat ook waarom het spel maar 2,5 gb groot is?

    Vooral op de pc is de drawdistance ziek groot, en ik vind het jammer dat ik op de Xbox nog steeds auto's voor me zie verdwijnen als ze harder rijden dan mij. Dat soort kleine dingetjes zeg ik, het ziet er slecht uit :).

    De Controls ( nogmaals )

    Het is niet mogelijk om de controls te remappen, dus je zit vast aan het constant trigger duwen als je op een fiets zit. Ik vond het idd op de ps2 fijner dat je gewoon op X kon rammen, de trigger is toch iets vervelender. Verder zijn de controls wel goed, voor zover ik heb kunnen spelen :).

    -edit : Hier nog wat Pc screenshots voor je, dan zie je het zelf :).

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Zielige amerikanan.


    Off-topic: er begint nu een super film op veronica. En het is LA dus een voorbereiding op GTA SA:9
     
  16. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Als iemand vragen heeft wil ik ze graag beantwoorden :).
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraag:D


    Is die view distance nou echt heel weinig? Of merk je het alleen als je op hoog gelegen gebieden bent? En happert het spel als er veel dingen tegelijk op het scherm gebeuren?
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    die screens zijn wel vetjes :D
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed plan:

    - Hoelang hou je één stint fietsen vol? Want met 'R' fietsen lijkt me best wel irritant.
    - Is het vliegen met zo'n dodo inderdaad lastig? Volgens 1up in ieder geval wel.
    - Zijn er verder nog enkele opmerkelijke veranderingen t.o.v. de PS2-versie?
    En dan bedoel ik vooral de controls.

    Alvast bedankt. _0/
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Toch vind ik gta sa niks voor de pc

    het lijkt me veel leuker om op de bank te gamen @ grote tv dan op zo pc scherm
    was niet verder dan 10 procent op de ps2 toen ik hem verkocht :p

    dus heb wat in te halen hoop snel de andere steden te openen

    wat ik nu alleen afvraag is vast al vaker gekomen

    kan je net als in vice city
    huizen. bedrijven kopen ?
    zoja hoeveel ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina