1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het fietsen wel vet en helemaal niet irritant :) Ik bedoel het hele spel zit vol met dat soort track&field achtige button bash shit dus dan kan fietsen er ook wel bij :)

- Ik heb nog niet gevlogen
    - Heb ook geen ps2

2. MMaRsu

MMaRsu Guest

Het spel hapert idd als er teveel dingen op het scherm gebeuren, en soms ook wel als ik gewoon een bocht omrij. Viewdistance is niet triest ofzo hoor, en opzich best wel goed, maar soms zie ik bijvoorbeeld auto's nog steeds oppoppen, qua gebouwen is het best goed, maar vergeleken ( weer ) met de pc versie is het wel een stuk minder :).

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Het vloegen jah ik weet dat er ook van die harier jump jets zijn. Maar zijn die goed te besturen?

4. MMaRsu

MMaRsu Guest

Ik heb ook nog niet gevlogen, ik zou wel een cheat kunnen gebruiken, maar dat doe ik mooi niet :).

Tov van de Ps2 zijn de controls iets anders, maar niet super storend. Ik vind het wel erg jammer dat de Xbox alleen maar die 2 triggers heeft, en geen shoulder buttons ofzo, dat merk ik toch wel bij it spel :).

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    En de sfeer zit die er meteen in. Want bij Vice city had je echt zon Maimi vice meets scarface gevoel. Echt van niks in een stad tot de DON Corleone van de stad!

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een vraagje over die replay functie hoe zit dat nou precies? Kan je opslaan?

7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord, ik heb Vice City helemaal op de PS2 gespeeld dus het is denk ik een kwestie van wennen.
    Die PC-screens zijn overigens wel heel erg mooi, maar je schijnt er ook een hele goede computer voor moeten hebben.

Overigens nieuws voor de review van Gamespot:

GameSpot's reviews of the PC and Xbox versions of Grand Theft Auto: San Andreas will be up later in the week.

-Edit-

Ja, ik heb gelezen dat dat kon. Gelukkig. O-)

Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die replay. Moet je er 1 knop voor indrukken of met je een heel menu doornemen voordat ej iets opneemt en eventueel opslaat!?

9. MMaRsu

MMaRsu Guest

Je moet op start drukken, naar game gaan en dan play replay, ik ben er overigens nog niet uit hoe je die moet opslaan..

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is zeer fijn. _O_ Anders vond ik het een beetje een nuttelose optie :D

11. MMaRsu

MMaRsu Guest

De graphics zijn iig een stuk "helderder" dan de Ps2 versie, wat ik zeker een verbetering vind :).

Ik zie nu ook dat een hoop dingen schaduwen hebben, wat volgens mij niet in de Ps2 versie zat, ziet er goed uit :).

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2005
  12. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het gelezen, volgens mij stond het op de officiële site.
    Ik zal het even opzoeken en edit dit bericht dan wel weer.. :)

-Edit- Een quote van die site:

"...and for the first time on Xbox, instant replays to play back your last 30 seconds of outrageous gameplay."

Daar staat dus niks over het saven van die replay.. |:- :confused:

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dus je kan echt alleen de laatste 30 seconde kijken en niet zeg maar op wit drukken en dat ie dan 30 sec. opneemt?

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Bij vice city kon je zon optie kiezen dat het beeld waziger werd een soort drag! Kan dat nu ook?

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Neemt i automatish op dan? Dus je gaat gewoon naar die optie in het menu en hij laat de laatste 30 seconden zien die je gedaan hebt? Maar ik had ergens gelezen dat je de replay ook op pauze kon zetten en gewoon met de camera rondraaien.. is dit waar? want als dat zo is _O_

/Edit
    Waarom zou je dat willen? Ik vond het nergens op slaan het werd er alleen maar lelijker door. Iemand die dat wel gebruikte?

16. mars15

mars15 Guest

gewoon weer 30 seconden wachten dan toch :confused:

17. MMaRsu

MMaRsu Guest

Ik heb nog geen replay controls gevonden, je kan iig tijdens de replay wel ronddraaien.

Je kan het beeld niet waziger maken :).

Iemand had nog een vraag of je ook gebouwen kon kopen, en dat je daardoor missies kreeg, dit is wel zo, maar in veel mindere mate dan bij Vice City. Hier kun je gewoon erg veel huizen kopen waar je kan saven en van kleding wisselen, want het oppervlak van dit spel is zo groot dat je dat eigenlijk wel nodig hebt :).

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    _O_

Over die huizen. Volgens mij kan je er wel veel meer dan bij GTA:vice. En je kan in elk van je huis. Maar niet alleen huizen later kun je ook hotelkamers kopen :p

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    vliegen op de PS2 is niet moeilijk, en erg gaaf zelfs :D

je kan huizen kopen, en veel ook _O_ bedrijven gaat iets anders, het is niet zo als in Vice, dat je een bedrijf ziet met zown ding drvoor, en dat je em dan kan kopen, nu is het missionbased. dus dan krijg je af en toe een missie dat je een bedrijf moet kopen, en daarmee dan een missie moet afleggen.

Huizen zijn er heel veel van, hoeveel weet ik niet.

als je verder bent in het spel word het zooo gaaf, echt niet normaal meer :D

FF de mensen die nog moeten w88 opjutten :+

20. MMaRsu

MMaRsu Guest

Laadtijden zijn wel drastisch verbeterd, onder andere met kleding wisselen, daar was je soms wel 15 minuten bezig ( of meer ) met het uitzoeken van een toffe outfit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina